Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rewolucja biletowa w Lublinie. Taryfa przystankowa i bilety okresowe na wybraną liczbę dni

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 listopada 2019 r. o 18:35 Powrót do artykułu
Zmiany, przetargi, nowoczesność, wszystko dla wygody pasażera a na końcu okaże się że komunikacja zdrożała o 30%.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Policzmy. Za bilet normalny 30minutowy pasażer płaci 3.20 zł . Prawie drugie tyle dopłaca miasto. Upraszczając koszt przejazdu jednego pasażera to 5zł - czyli dokładnie tyle ile kosztuje litr (benzyny/ropy). Na jednym litrze przejedziemy przynajmniej 10-15 km czyli na drugi koniec miasta. Kto o zdrowych zmysłach będzie jechał MPK zamiast własnym samochodem? ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te pieniądze mogliby przeznaczyć na nowe autobusy i puszczać częściej autobusy m.in. z zalewu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oferta za 15 mln, inni chcieli 2x więcej. Do tej porty wszystkie najtańsze oferty prowadziły do dramatów, szczególnie przy przebudowach dróg albo dodatkowych kursach autobusów. Ciekawe jak będzie tym razem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelskie ZTM i MPK to porażka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Zwycięska firma ma od podstaw zaprojektować nowy system biletowy składający się z różnych elementów." - ale te najbardziej podstawowe zostaną zachowane? Miejmy nadzieję, że tak. "Jednym z nich ma być aplikacja na telefony komórkowe, która „zapyta” pasażera o to, dokąd chce jechać i zasugeruje mu najbardziej opłacalny bilet." - O kurczę, nie długo idąc do szaletu miejskiego będzie trzeba zainstalować aplikację na smartfona, by oddać potrzebę fizjologiczną a za skorzystanie zapłacić bezgotówkowo. Ale tak na serio - ludzie naprawdę nie potrafią myśleć, żeby aplikacja miała im tłumaczyć wszystko jak małym dzieciom? Serio to właśnie smartfon ma być naszym sercem i mózgiem w jednym urządzeniu? Czyśmy powariowali? Tak ma wyglądać współczesny Polak? - "mam co jeść, mam co pić i gdzie mieszkać oraz dostęp do internetu i kartę kredytową" i tylko to się liczy? Jeśli tak to gratuluję, nim się obejrzymy to się obruci przeciwko nam i będziemy niewolnikami tychże innowacji( ba! to już się dzieje od kilku lat, a jeszcze nam sieć 5G i internet rzeczy jako rzekome "dobrodziejstwa" chcą zafundować) - pobieraj aplikacje i/lub zakładaj konta a za skorzystanie z danej usługi płać bezgotówkowo - papierowe dokumenty( choć dobre i wygodne) do lamusa, gotówka do lamusa i witaj cyfrowy niewolniku, co bez smartfona i wi-fi nic nie zrobi samodzielnie. Dobrymi chęciami to sami wiemy co było wybrukowane i tak też jest z tym całym fetyszem na tle cyfrowo-technologicznych usilnych( bo nie ma pytania ludzi o zdanie czy zgodę) udogodnień rzeczywistości, że już ważniejsze stają się social media, aplikacje od czego dusza zapragnie i ciągłe przebywanie w sieci. Postęp, który rozleniwia, ogłupia i uzależnia masy nie dając im nic w zamian a nawet zabierając - czas, zdrowie i prywatność często na pierdoły i bzdety. "Istotną zmianą ma być to, że bilety nie będą już zapisywane na karcie, ale w centralnym systemie" - Słowem - załóż konto pasażera online, nie będą musieli go zakładać jedynie osoby do 15 r. życia oraz osoby powyżej 65 r. życia oraz kombatanci i represjonowani i kto wie czy jakaś część niepełnosprawnych także( np. niewidomi). A więc jesteś w przedziale 16-64 lata to wklepuj dane i rejestruj się jako pasażer a co!. "Kolejną nowinką ma być upowszechnienie płatności kartą za przejazd. Dzisiaj tylko w niektórych (chociaż ma być ich więcej) autobusach i trolejbusach możliwy jest zakup biletu przy użyciu karty płatniczej. Nowy system ma jeszcze bardziej ułatwić takie transakcje." - A więc promowanie bezgotówkowej transakcji, miejmy nadzieję, że standardowe płacenie gotówką za bilety nie będzie eliminowane. "Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską." - I właśnie dlatego jestem zdania, że co dobrego z Unii mieliśmy wziąć to wzięliśmy i czas na to aby rozważać myślenie o Polexicie, zanim Unia w ramach polityki cyfrowej zrobi z naszego( i innych pewnie też) cyfrową komunę, bo internet rzeczy i sieć 5G to też ich Agenda, do 2020 roku przynajmniej jedno duże miasto ma być pokryte inwigilacyjno-obezwładniającą siecią, a do 2025 roku wszystkie duże miasta i szlaki komunikacyjne. A przypomnę, że Orange jest w tej chwili w fazie testów tej sieci w Lublinie potrwają one do końca roku - Orange, firma, która zlikwidowała nam wszystkie budki telefoniczne, bo firma TP S.A, została sprzedana.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeciez taka apka istnieje - jakdojade. Ktos dobrze przytuli z tych 15 banieczek...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytaj: ratuszowi będą wygaszać zbiorową komunikację miejską za POmocą apki za 15 mln. Dewelo-rozwój zatętni na ekranie twojej komórki!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja bym chciała kupować bilet okresowy już w apce przelewem, a nie łazić a każdym razem do kiosku, gdzie nie zapłacę kartą, albo do biletomatów, których jest mało i też nie zawsze działają. teraz bilety "krótkie" można kupić w aplikacji, nie widzę powodu dla którego z miesięcznym też nie można tego zrobić..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak mam do pokonania 3,4 przystanki to idę piechotą, a jak dalej to odpalam moje tdi, komunikacja w tym mieście jest fatalna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak mam do pokonania 3,4 przystanki to idę piechotą, a jak dalej to odpalam moje tdi, komunikacja w tym mieście jest fatalna
 Tak fatalna, że z roku na rok coraz więcej ludzi z niej korzysta. Fatalna to była kiedyś, na szczęście Żuk zrobił sporo, żeby to zmienić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten kto wychwala jakość komunikacji miejskiej chyba dawno nią nie jeździł. Dużo starych, psujących się autobusów. Przeładowane linie i część kierowców pracujących tam chyba za karę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe, czy to będzie podobne do systemu taryfowego w Skanii (Malmoe i regionie)? Jeśli np. chcą wprowadzić kopię karty "JOJO" oraz jej funkcji, to może się okazać, że zamówiono potwornie drogie tłumaczenie (systemu) ze szwedzkiego na polski. Oto wybrany adres sieciowy do informacji na temat tamtego systemu taryfowego: ***s://***skanetrafiken.se/biljetter/tre-rabatter-zoner-och-biljetter2/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten kto wychwala jakość komunikacji miejskiej chyba dawno nią nie jeździł. Dużo starych, psujących się autobusów. Przeładowane linie i część kierowców pracujących tam chyba za karę.
  • Jak tak można?!? Doktor Krzysztod Żuk jest dobrym władcą, a pan Grzegorz Malec jest jeszcze lepszy.
  • Proszę wybaczyć żart.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy obecne karty będą wymieniane na koszt ZTM?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lepiej juz wróćcie do tego systemu sprzed ćwierć wieku z kasownikami na dzwigienke biletami drukowanymi na papierze troche lepszym od toaletowego i zeby było mozna kupic w kasach biletowych lub kiosku a nie bedziecie wprowadzać rewolucje za 15000000 zł. Skoro Ratusz(MPK) nie ma pojecia o prowadzeniu miejskiej spółki to niech wróci do sprawdzonych metod.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Niemcy się w takie cuda nie bawia. Mają stare kasowniki bez wyświetlaczy, żaden autobus nie ma automatu biletowego. Bilety można kupić u kierowcy lub w automacie na przystanku i to nie każdym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała naszemu największemu developerowi z "Zuk Development"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem za pod warunkiem za 10% z przewidywane kwoty wpłynie na moje konto To tylko jeden z następnych warunków
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie w tym wszystkim osoby starsze w wieku 50+.....bez telefonu ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...