Skoro wszystkie propozycje zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej w Lublinie robione są przez zewnętrzne firmy to może juz czas rozgonić cały ten ZTM. Wymierne oszczędności finansowe dla UM a i posażerowie będą mieli mniej stresu.
|
|
To urzędasy z ZTM nie wiedzą że 153 jeszcze przez kilka lat nie może zmieniać trasy z powodu dofinansowania unijnego ?? Chyba że będą tę różnicę zwracać z własnej kieszeni. Ale tak to jest jak komunikacją kieruje specjalista od kanalizacji.
|
|
Jakoś czytając te zmiany mam dziwne wrażenie że większość zmian i tak nie wejdzie w życie.
Wystarczy spojrzeć na ostatnie parę tygodni.
Linia 31 - chcą likwidacji, ale jakiś czas temu gdy linie przesuneli w czasie robót związkowej pod wpływem naporu narzekań ludzi, przywrócili przez spółdzielności pracy.
Linia 36 - co roku chcą likwidacji, ale pod naporem ludności wraca do kursowania
i tak dalej i dalej. Wszystkie zmiany już kiedyś próbowali zmienić i ewidentnie w złą stronę. Nie potrafią uczyć się na błędach??
|
|
wszystko fajnie - ale co to za rewolucja skoro z Kaliny nie ma się czym dostać na Czechów i os. Botanik w szczycie.
kiedy trolejbusy pojadą przez Andersa??
|
|
skoro robi to firma zewnętrzna spoza Lublina oznacza to że przy wyborze bedą kierować sie jedynie ekonomiką a nie potrzebami mieszkańców
|
|
Ty chyba chory na głowe jesteś.... Linia 153 nie była wpisana w prjekt więc nic nie będą zwracać. gdyby zlikwidowali trakcje lub przestały kursować jakie kolwiek trolejbusy to wtedy musieli by zwrócic w tym przypadku nie ma takiej możliwości |
|
A co będzie jeździć zamiast 18 na przystanek do końca ulicy Sławinkowskiej. W zasadzie jest to dla mnie jedyne sensowne połączenie z centrum miasta i uczelnią. Na przystanek na Zbożowej musiałbym iść około 30 minut przy dość ruchliwej ulicy bez chodnika i oświetlenia. Niejednokrotnie idąc tamtędy musiałem uciekać przed samochodami pędzącymi na złamanie karku chociaż jest to obszar zabudowany i teoretycznie obowiązuje 50km/h
|
|
Po części masz rację. Gościu od kanalizacji nie powinien być na takim stanowisku. A jeśli chodzi o 1 część wypowiedzi to trochę mijasz się z prawdą. UE dała dofinansowanie na trolejbus (3838), w zamian za budowę ekologicznego rozwiązania komunikacyjnego (czyt. trakcji) przez co ten trolejbus ma po niej jeździć (Orkana - Armii Krajowej). |
|
jak to 31 zlikwidować????? Moze ktos do pracy tym dojeżdża!!!!
|
|
Zaraz znajdą się "miłośnicy", którzy te trasy ułożą wg własnego "widzi mi się" - tam gdzie się fajniej durnowate zdjęcia autobusom robi. Jak można być tak pie*******tym żeby łazić za autobusami i im zdjęcia pstrykać. Do lekarza.
Pozdrowienia dla sk2011, 16v i pozostałych "fotografów". Więcej żenujących zdjęć.
|
|
rewolucja rewolucją, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie...znaczy pasażerów! bo w końcu powiedzmy sobie szczerze - czy osoby, które pracowały jak mróweczki nad planowanymi zmianami tłoczą się jak śledzie w linii 31, którą chcą zlikwidować? czy wchodzą do autobusu taranem, żeby tylko się w nim zmieścić? nie mówię, że tak jest zawsze, ale takich sytuacji doświadczył chyba każdy, kto próbował komunikacją miejską w godzinach szczytu dojechać do pracy. czy też wspomniani specjaliści jeżdżą do pracy...własnym autkiem? proponuję zatem, aby w godzinach pracy pojeździli po Lublinie komunikacją (ale nie w wakacje tylko powiedzmy od października!)- jeśli z teoretyków staną się praktykami szanse na "sprawiedliwość po naszej stronie" będą większe!
|
|
Nie likwidować 31! Jak dojechać z czubów do śródmieścia?
|
|
Protestuję przeciwko likwidacji linii 31 !
|
|
Litości
Jak można z Abramowic dostać się na Al.Racławickie.
|
|
Kurna kto się uparł tak na linię 23???? dlaczego likwidacja? niech się ktoś przejedzie rano autobusem 55 chcąc dojechać na czechów! koszmar! 23 to dobry i szybki dojazd na pks i czechów - dlaczego ktoś chce to likwidować? masakra...
|
|
39 będzie jechać z widoku, 32 już jeździ z widoku, 26 z jana pawła, 44 z jana pawła, 15 i 40 z nadbystrzyckiej, 9 z poręby |
|
Przeczytajcie może ten artykuł może, co? Przecież jest wyraźnie napisane, że w zamian za likwidację 31 podwojoną częstotliwość ma 26.
|
|
31 jeden nie zlikwidują. Ludzie się wk... i decydenci pójdą po rozum do głowy. Pewne zmiany trzeba wprowadzić szkoda tylko, że nie jest to zgrane z czasem powiększaniem trakcji trolejbusowej bo wtedy byłoby to bardziej strawne. Na razie to jest tylko pomysł i znając realia lubelskiej komunikacji będzie w nim jeszcze 18764890905683 zmian.
|
|
Likwidacja 31?
|
|
Jak zlikwidują linie 152 to jestem ciekawa czym dojadę z Abramowic pod ZUS do pracy?
|
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|