Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Skoro wszystkie propozycje zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej w Lublinie robione są przez zewnętrzne firmy to może juz czas rozgonić cały ten ZTM. Wymierne oszczędności finansowe dla UM a i posażerowie będą mieli mniej stresu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To urzędasy z ZTM nie wiedzą że 153 jeszcze przez kilka lat nie może zmieniać trasy z powodu dofinansowania unijnego ?? Chyba że będą tę różnicę zwracać z własnej kieszeni. Ale tak to jest jak komunikacją kieruje specjalista od kanalizacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakoś czytając te zmiany mam dziwne wrażenie że większość zmian i tak nie wejdzie w życie. Wystarczy spojrzeć na ostatnie parę tygodni. Linia 31 - chcą likwidacji, ale jakiś czas temu gdy linie przesuneli w czasie robót związkowej pod wpływem naporu narzekań ludzi, przywrócili przez spółdzielności pracy. Linia 36 - co roku chcą likwidacji, ale pod naporem ludności wraca do kursowania i tak dalej i dalej. Wszystkie zmiany już kiedyś próbowali zmienić i ewidentnie w złą stronę. Nie potrafią uczyć się na błędach??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wszystko fajnie - ale co to za rewolucja skoro z Kaliny nie ma się czym dostać na Czechów i os. Botanik w szczycie. kiedy trolejbusy pojadą przez Andersa??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
skoro robi to firma zewnętrzna spoza Lublina oznacza to że przy wyborze bedą kierować sie jedynie ekonomiką a nie potrzebami mieszkańców
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
antyŻUK napisał:
To urzędasy z ZTM nie wiedzą że 153 jeszcze przez kilka lat nie może zmieniać trasy z powodu dofinansowania unijnego ?? Chyba że będą tę różnicę zwracać z własnej kieszeni. Ale tak to jest jak komunikacją kieruje specjalista od kanalizacji.
Ty chyba chory na głowe jesteś.... Linia 153 nie była wpisana w prjekt więc nic nie będą zwracać. gdyby zlikwidowali trakcje lub przestały kursować jakie kolwiek trolejbusy to wtedy musieli by zwrócic w tym przypadku nie ma takiej możliwości
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co będzie jeździć zamiast 18 na przystanek do końca ulicy Sławinkowskiej. W zasadzie jest to dla mnie jedyne sensowne połączenie z centrum miasta i uczelnią. Na przystanek na Zbożowej musiałbym iść około 30 minut przy dość ruchliwej ulicy bez chodnika i oświetlenia. Niejednokrotnie idąc tamtędy musiałem uciekać przed samochodami pędzącymi na złamanie karku chociaż jest to obszar zabudowany i teoretycznie obowiązuje 50km/h
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
antyŻUK napisał:
To urzędasy z ZTM nie wiedzą że 153 jeszcze przez kilka lat nie może zmieniać trasy z powodu dofinansowania unijnego ?? Chyba że będą tę różnicę zwracać z własnej kieszeni. Ale tak to jest jak komunikacją kieruje specjalista od kanalizacji.
Po części masz rację. Gościu od kanalizacji nie powinien być na takim stanowisku. A jeśli chodzi o 1 część wypowiedzi to trochę mijasz się z prawdą. UE dała dofinansowanie na trolejbus (3838), w zamian za budowę ekologicznego rozwiązania komunikacyjnego (czyt. trakcji) przez co ten trolejbus ma po niej jeździć (Orkana - Armii Krajowej).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak to 31 zlikwidować????? Moze ktos do pracy tym dojeżdża!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaraz znajdą się "miłośnicy", którzy te trasy ułożą wg własnego "widzi mi się" - tam gdzie się fajniej durnowate zdjęcia autobusom robi. Jak można być tak pie*******tym żeby łazić za autobusami i im zdjęcia pstrykać. Do lekarza. Pozdrowienia dla sk2011, 16v i pozostałych "fotografów". Więcej żenujących zdjęć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rewolucja rewolucją, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie...znaczy pasażerów! bo w końcu powiedzmy sobie szczerze - czy osoby, które pracowały jak mróweczki nad planowanymi zmianami tłoczą się jak śledzie w linii 31, którą chcą zlikwidować? czy wchodzą do autobusu taranem, żeby tylko się w nim zmieścić? nie mówię, że tak jest zawsze, ale takich sytuacji doświadczył chyba każdy, kto próbował komunikacją miejską w godzinach szczytu dojechać do pracy. czy też wspomniani specjaliści jeżdżą do pracy...własnym autkiem? proponuję zatem, aby w godzinach pracy pojeździli po Lublinie komunikacją (ale nie w wakacje tylko powiedzmy od października!)- jeśli z teoretyków staną się praktykami szanse na "sprawiedliwość po naszej stronie" będą większe!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie likwidować 31! Jak dojechać z czubów do śródmieścia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Protestuję przeciwko likwidacji linii 31 !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Litości Jak można z Abramowic dostać się na Al.Racławickie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kurna kto się uparł tak na linię 23???? dlaczego likwidacja? niech się ktoś przejedzie rano autobusem 55 chcąc dojechać na czechów! koszmar! 23 to dobry i szybki dojazd na pks i czechów - dlaczego ktoś chce to likwidować? masakra...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie likwidować 31! napisał:
Nie likwidować 31! Jak dojechać z czubów do śródmieścia?
39 będzie jechać z widoku, 32 już jeździ z widoku, 26 z jana pawła, 44 z jana pawła, 15 i 40 z nadbystrzyckiej, 9 z poręby
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeczytajcie może ten artykuł może, co? Przecież jest wyraźnie napisane, że w zamian za likwidację 31 podwojoną częstotliwość ma 26.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
31 jeden nie zlikwidują. Ludzie się wk... i decydenci pójdą po rozum do głowy. Pewne zmiany trzeba wprowadzić szkoda tylko, że nie jest to zgrane z czasem powiększaniem trakcji trolejbusowej bo wtedy byłoby to bardziej strawne. Na razie to jest tylko pomysł i znając realia lubelskiej komunikacji będzie w nim jeszcze 18764890905683 zmian.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Likwidacja 31? Chyba Zarząd ZTM powinien spróbować wsiąść do tego autobusu w godzinach szczytu! Myślę, że nawet jeden członek tam się nie zmieści ;p Sama nim nie jeżdżę, ale jest to strasznie oblegana linia, więc jej likwidacja to bardzo głupi pomysł. Ponadto, chcę tylko dodać, że podoba mi się nowa trasa 26, która omija Krakowskie Przedmieście i 3 Maja Nie wiem, czy to kwestia tego, że w wakacje jest mniejszy ruch, ale teraz 26. dużo szybciej dojeżdża z LSM na Czechów Fajne są też te przekierowania przez Świętoduską - myślę, że jakby zakazać w okolicach Starego Miasta ruchu samochodów i zostawić tylko MPK, żeby się nie korkowało pod Bramą Krk - to jest to dosyć szybki sposób na dotarcie pod PKS i spore udogodnienie dla turystów Wolę się przejechać 5 minut dłużej zakrętami w Centrum niż stać w korku na Tysiąclecia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zlikwidują linie 152 to jestem ciekawa czym dojadę z Abramowic pod ZUS do pracy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...