widze na horyzoncie koniec tego lotniska, niedlugo pozostanie tylko londyn
|
|
Zamiast tego lotniska powinni wybudowac autostrade do warszawki moze troche drozej niz ta studnia bez dna zwana lotniskiem
|
|
Powiem tak, politycy nie maja nic do gadania w kwestii kto będzie latał z Lublina. Mogą sobie tupać co najwyżej nóżką. Decyzje podejmują linie lotnicze i patrzą w skali globalnej a nie z punktu widzenia Lublina. Lotnisku nie wróże wielkiej przyszłości, ot zostanie cargo dla Agusty, trochę prywatnych czarterów i wsio. Pamiętajcie, że każde połączenie z LBN zabiera pasażerów i kasę Modlinowi, Chopinowi i Okęciu. Więc wnioski wysuńcie sami....Zgadzam się! Nie ma co zwalać winy na naszego czy innego prezydenta. |
|
te lotniska z których latają te samoloty płacą Ryanair Haracz poza tym płacą za wszystkie miejsca puste w samolocie mimo że np. leci pół samolotu pasażerów czyli wygląda to tak jakby leciał samolot pełny pasażerów mimo że tak nie jest.Później te lotniska się chwalą dużą ilością pasażerów na rok a potem małymi stratami które do lotniska muszą dołożyć.A w rzeczywistości straty jakie ponoszą na rok i dopłaty do każdych pasażerów są o wiele większe niż straty lotnisk z których Ryanair nie lata.Jak są głupie to niech płacą co w przyszłości doprowadzi ich do bankructwa
|
|
Ot Lubelaki zachciało się lotniska to teraz macie klops.Zapraszamy do Rzeszowa tu wszystko działa sprawnie i kontrolerzy w pracy całą dobę -mogliście za te pieniądze jakieś 2 zakłady pracy wybudować a nie Airport -heheh i jeszcze raz hehehe heheh. Większość lotów i tak była przekierowywana do Jasionki bo u Was to jak w Smoleńsku.
|
|
Zamiast tego lotniska powinni wybudowac autostrade do warszawki moze troche drozej niz ta studnia bez dna zwana lotniskiemmi żadna autostrada nie potrzebna bo do Londynu w 2,5 godziny nią nie dojade. 99% ludzi będących przeciwnym lotnisku nigdy w życiu nie latało i nie będzie latać. |
|
Ot Lubelaki zachciało się lotniska to teraz macie klops.Zapraszamy do Rzeszowa tu wszystko działa sprawnie i kontrolerzy w pracy całą dobę -mogliście za te pieniądze jakieś 2 zakłady pracy wybudować a nie Airport -heheh i jeszcze raz hehehe heheh. Większość lotów i tak była przekierowywana do Jasionki bo u Was to jak w Smoleńsku.CZy ty normalny jesteś? Jak rodak rodakowi może tak napisać? Aż żal czytać... Wstydź się człowieku! |
|
z dwa razy mniejszego mojRzeszowa - skasowali 4 połączenia - czyli też mimo że lotnisko działa od 1959 r. od czasów komunistycznych i mimo największych dopłat w Polsce też im skasowali loty, czyli nie jest tam tak różowo... i nie działa ja trzeba mojrzeszowie
|
|
"Zacznijcie latać" ok. tylko gdzie i jakimi liniami. Tak na prawdę nie wiadomo czy mieszkańcy lubelszczyzny chcą latać bo jak na razie nie mieli takiej możliwości. Czy to lotnisko ma jakiś sensowny potencjał? Na dzień dzisiejszy trudno powiedzieć. Patrząc na decyzje lini lotniczych to chyba NIE.
Teraz sprawdzimy jeżeli jest potencał to konkurencja powinna w jednej chwili zapełnić (podobno rentowne kierunki). Jeżeli nic takiego się nie stanie to nie miejmy ZŁUDZEŃ.
|
|
"te lotniska z których latają te samoloty płacą Ryanair Haracz poza tym płacą za wszystkie miejsca puste w samolocie mimo że np. leci pół samolotu pasażerów czyli wygląda to tak jakby leciał samolot pełny pasażerów mimo że tak nie jest.Później te lotniska się chwalą dużą ilością pasażerów na rok a potem małymi stratami które do lotniska muszą dołożyć.A w rzeczywistości straty jakie ponoszą na rok i dopłaty do każdych pasażerów są o wiele większe niż straty lotnisk z których Ryanair nie lata.Jak są głupie to niech płacą co w przyszłości doprowadzi ich do bankructwa"
|
|
LUBLIN można porównywać z Bydgoszczą, Szczecinem ewentualnie z Białymstokiem. a tzw Rzeszów z Olsztynem, Kielcami bo to miasta mniejsze i tej samej klasy
|
|
spokojnie - "nie od razu Kraków zbudowano" trzeba dać nowemu lotnisku 2-3 lata - od początku było wiadomo, że w pełni się rozkręci po 2015-2016 r.... Będzie dobrze...
|
|
spokojnie - "nie od razu Kraków zbudowano" trzeba dać nowemu lotnisku 2-3 lata - od początku było wiadomo, że w pełni się rozkręci po 2015-2016 r.... Będzie dobrze...Chciałbym w to wierzyć ale fakty na razie temu przeczą |
|
z dwa razy mniejszego mojRzeszowa - skasowali 4 połączenia - czyli też mimo że lotnisko działa od 1959 r. od czasów komunistycznych i mimo największych dopłat w Polsce też im skasowali loty, czyli nie jest tam tak różowo... i nie działa ja trzeba mojrzeszowieTo powiedz dlaczego jak to określasz TwojRzeszów stracił tyle tras, ....hahaha |
|
a pogonić dziadów ze wszystkich lotnisk w Polsce i przestać płacić im haracz, niech likwidują linie w Hiszpanii, Włoszech lub do Niemiec, zobaczymy czy będą tacy mądrzy, pie...e dziady
|
|
Jak powstanie ekspresówka do w-wy to już nikt nie będzie latał z naszego lotniska.Szkoda że wcześniej nikt o tym nie pomyślał.
|
|
Lublin dopłacił 30 mln zł straty do lotniska za ubiegły rok nie płacąc w tym za puste miejsca w samolocie do każdego lotu w ciągu roku czyli nie latały od nas puste samoloty widma tylko pełne ludzi Rzeszów dopłacił 15 mln straty do lotniska za ubiegły rok + dopłaty za puste miejsca w samolocie do każdego lotu w ciągu roku czyli latały z niego niepełne lub prawie puste samoloty widma.Więc 15 mln zł + dopłaty za puste miejsca to jest o wiele więcej niż nasze 30 mln! Nic wię dziwnego że Rzeszów chwali się taką ilością pasażerów na rok jak ponad 1/3 to pasażerowie widmo czyli tacy którzy nie istnieją. Lublin numerów z pasażerami widmo nie będzie odstawiał bo ma dwukrotnie większą liczbę ludności a Rzeszów musi to robić żeby przetrwać. Gdyby nie było lotniska Wojskowego w RZeszowie to pasażerskie nigdyby tam nie powstało bo lotniska buduje sie w miastach powyżej 200 000 tysięcy mieszkańców Ponadto w pierwszym roku działalności Rzeszów obsłużył 24 000 ludzi a Lublin 190 000.
|
|
Zawsze mozna zrobic na plycie lotniska gielde samochodowa....
|
|
Lubelskie chce latać, linie nie chcą latać z Lublina. Kto odpowiada za tą sytuację na Lubelskim lotnisku ?Taaa lubelskie chce latać tyle,że za złotówkę w jedną stronę, a najlepiej w dwie. Pytanie komu to ma się opłacać? Linii lotniczej?Lotnisku? Miastu? Dziadostwo bez kasy z wielkimi wymaganiami i nic więcej. - to jest ta lotnicza lubelszczyzna. |
|
Jeżeli przez 10 lat buduje się lotnisko, nie robiąc nic, a tylko biorąc pensję i wynagrodzenia za zlecenia to może należało się zastanowić jaki jest sens budować je obecnie? Kosztowało więcej niż miało kosztować, jest mniejsze niż miało być i nie przyniosło żadnych korzyści. Mądry gospodarz przemyślałby sprawę jeszcze raz, poprosił dane z innych lotnisk, wziął pod uwagę, iż każdy chce zarobić, a nie dokładać i zamiast od nowa wykupywać ziemię, obsadzać stołki kolesiami, którym tylko KASA samorządowa w głowie i "topić" miliony złotych,było zmodernizować kolej i wybudować obwodnicę i ekspresówki. Byłoby przynajmniej idealne połączenie i dojazdy z całą Polską i poza jej granice, a tak co? Nawet Ci co wyjechali "za chlebem" nie będą mogli przylecieć i odlecieć z Lublina, że nie wspomnę o połączeniu z Frankfurtem. Ale nic to, będziemy utrzymywać lotnisko, stadion i jeździć saniami po mieście w zimie, a do pracy chodzić do supermaketów. Niesamowity rozwój.
|
Strona 2 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|