Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Samochody kontra drzewa, czyli wielka przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Za i przeciw

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 stycznia 2020 r. o 14:40 Powrót do artykułu
Owad Betoniarz zrobi betonową pustynię :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trochę drzew nie zaszkodzi + w lecie przyjemnie spacerować gdy drzewa zielone i ptaszki radośnie świergolą - te same ptaszki też czasami niestety potrafią zbombardować drugi minus to złamane wichurą drzewa stwarzają zagrożenia dla pieszych i samochodów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Drzewa spełniają w mieście bardzo ważną funkcję: od retencji wody po oczyszczanie powietrza i niwelowanie efektu „miejskiej wyspy ciepła” – mówi Pietrasiewicz. Co proponuje zamiast planowanej przez miasto przebudowy? – W mojej ocenie wystarczyłoby nieznacznie usprawnić skrzyżowania, zmienić nawierzchnię, dodając ścieżki rowerowe oraz kanalizację." ok, panie znawco...jak usprawnić te skrzyżowania? sprawdzał pan osobiście stan instalacji gazowej znajdującej się pod ulicami? i to, że w pana ocenie się coś panu wydaje ma podważyć, plany fachowców i narazić Lublin na dodatkowe wydatki związane z nieprzyznaniem dotacji unijnej właśnie na przebudowę i usprawnienie owych skrzyżowań? Nie wiem czy śmiać się czy płakać...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wymiana instalacji i jesteśmy w domu. Potwierdzają się plotki że remont jest właściwie po to, żeby wymienić instalacje- na potrzeby nowych deweloklocków. Bo te, które istnieją, nie obsłużą tych koszmarków. I tak lubelski podatnik -fundusze unijne to też kasa z podatków, w tym jak najbardziej naszych- zafunduje infrastrukturę dewelocwaniakom. Że coś w tym jest widać po samych wpisach troli, sojusz deweloratuszowy kwitnie i owocuje wpisami- wszędzie tam, gdzie władzuchnę coś uwiera, albo gdzie jakiś deweloprezesik czuje że mu kasa przelatuje koło nosa. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nowa nawierzchnia , krawężniki,chodniki i ew. scieżka rowerowa i wystarczy. Przecież ta zapowiadana przebudowa sparaliżuje ruch w tej okolicy na conajmniej 3 lata.
 a kto za to zapłaci geniuszu? co z przestarzała instalacja gazowa? dofinanswaniem na nowe autobusy? Pojęcie rachunku ekonomicznego jest Ci znane czy w głowie masz tylko las? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozwinięte miasto to nie takie, w którym każdy biedak jeździ swoim samochodem, lecz takie w którym osoba zamożna jedzie autobusem/metrem/rowerem. Bycie sobie szoferem wcale nie dodaje prestiżu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wymiana instalacji i jesteśmy w domu. Potwierdzają się plotki że remont jest właściwie po to, żeby wymienić instalacje- na potrzeby nowych deweloklocków. Bo te, które istnieją, nie obsłużą tych koszmarków. I tak lubelski podatnik -fundusze unijne to też kasa z podatków, w tym jak najbardziej naszych- zafunduje infrastrukturę dewelocwaniakom. Że coś w tym jest widać po samych wpisach troli, sojusz deweloratuszowy kwitnie i owocuje wpisami- wszędzie tam, gdzie władzuchnę coś uwiera, albo gdzie jakiś deweloprezesik czuje że mu kasa przelatuje koło nosa.
 ciekawe czy tak samo byś twierdził gdybyś był mieszkańcem pobliskich bloków i awaria sieci dotknęła by cię osobiście. Najlepiej jest się wszędzie doszukiwać spisków, gdy samemu ma się coś za uszami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo wyznaczanie buspasów przy jednoczesnym cięciu rozkładów, gdzie częstotliwość wynosi niczym PKS koziawólka jest głupotą !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Bo wyznaczanie buspasów przy jednoczesnym cięciu rozkładów, gdzie częstotliwość wynosi niczym PKS koziawólka jest głupotą !!" - co na jedno z drugim wspólnego. Autobusy stoją w korku bez względu na częstotliwość kursów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przecież, gdy mamy jeden pas dla samochodów to samochód skręcający w lewo blokuję wszystkie auta za nim... A potem będzie narzekanie, że korki coraz wieksze" - można robić zakazy skrętu w lewo - wtedy nie blokuje. Robienie na każdym skrzyżowaniu 5 pasów ruchu (3 wloty, 2 wyloty) to przesada jak na centrum miasta. To, że korki coraz większe to zasługa tego, że zbyt powszechna stało się poruszanie własnym samochodem.
 Zbyt powszechy stał się również dostęp do interetu, przez to wielu idiotów może zabierać głos na forum!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chociażby na tym zdjęciu widać zdecydowanie więcej drzew niż budynków, wycięcie części na pewno nie spowoduje zalania wszystkiego betonem jak to niektórzy próbuja nam wmówić. Wystarczy samodzielnie myśleć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aktywiści swoimi "argumentami" jedynie się ośmieszają a sprawa jest poważna bo na stole leży ponad 90 mln zł Unijnej dotacji, remont prędzej czy później jest niezbędny więc przestańcie się już wygłupiać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Projekt ocenię w skrócie Racławickie okey jest dobrze chociaż mogłoby być lepiej Lipowa należy zrezygnować z głupich rozwiązań przez które zostaną wycięte drzewa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wycinać (przesadzić jeśli możliwe) i remontować, a na miejsce 50 wyciętych drzew posadzić 150 nowych w innym miejscu. Nie słuchać pieniaczy którym wszytko nie pasuje i wszędzie widzą spisek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Zbyt powszechy stał się również dostęp do interetu, przez to wielu idiotów może zabierać głos na forum!" - no właśnie. Odezwał się król miasta w 15-letnim gruzie, który nie będzie jeździł autobusem, bo stać go na samochód. Na parking go nie stać, ale samochód ma i pełny autobus ma przez niego stać w korku, bo Panisko jedzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o drzewa się nie matrwię, ostatecznie wycinka nie będzie taka duża po tych wszystkich protestach...bardziej się martwię o wygląd tej ulicy i jej architektury po przebudowie....czy zostaną zastosowane najbardziej tandetne materiały, latarnie, nawierzchnie w ścisłym centrum, czy też urzędnicy poszli po rozum do głowy i zapisali wymogi co do konkretnych rozwiązań w tym zakresie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Działać! Nie paterzeć na oszołmstwo jak leśne dziadki na Górkach! Skoro Aleje były remontowane w 1987 to na co czekać! Popieramy Żuczka i chcemy nowoczesnej metropolii !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto tu klamie? jak polepszy sie przepustowosc skoro bedzie 1 pas zamiast 2-och????? prosze udac sie na m majdanka pokrzywili ulice nie ma tej prostej osi ktora byla przyjemna dla oka i to sama chca zrobic al Raclawickim stary od tysiacleci historyczny trakt krolewski ,no ludzie naprawde ta ulica jest jedna z najszerszych i nie ma powodu aby ja poszerzac !!!!!!!! nazwa aleja to w nawiazaniu do drzew ,straci urok,zadne drzewo sie nie przyjmie bo zmienia sklad gleby plus gesto kable,rury studzienki itp wszystkok zryja i zadne drzewo stare sie nie przyjmie !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy są konieczne, konieczne jest także ograniczanie wjazdu osobówek do centrum. Konieczne są także drzewa, bo dzięki nim żyjemy. Niekonieczne na pewno jest poszerzanie Poniatowskiego. Dziś NIGDZIE nie buduje się takich szerokich ulic w centrach miast. Litości panie Żuk. To jest czysty obłęd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Działać! Nie paterzeć na oszołmstwo jak leśne dziadki na Górkach! Skoro Aleje były remontowane w 1987 to na co czekać! Popieramy Żuczka i chcemy nowoczesnej metropolii !
 Nowoczesność to NIE są bezsensownie szerokie ulice, to NIE jest miasto zaprojektowane pod samochody. Wkrótce magistrze gdzie ty się uczysz? Jeszcze sporo wiedzy powinieneś przyswoić przed magisterką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 7

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...