Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Pewnie znajoma pilota , miała odlot do Londynu z Rzeszowa .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TAKI_GOŚĆ napisał:
Przepraszam, można prosić o zdjecie licencji pilota, lub jakiś dyplom inżyniera lotnictwa? Oczywiście nic takiego nie dostane, po 10 kwietnia to przeciez każdy Polak to specjalista od pilotażu i lotnisk. Dla tego pilota na pewno to nie był pierwszy lot i to była jego decyzja bo on odpowiada za załoge, pasażerow i samolot. Wiec lepiej siedzeic cicho jak sie nie ma o czyms pojecia, a wiedze czerpie z jakies przypadkowej stronki www. Sa lotnika gdzie teraz dziesiatki lotów (a nawet setki) jest odwoływanych i nikt nie pieprzy, że lotnisko jest złe, albo że coś sie popsuło.
Panie pilocie ! Proszę więc mi wyjaśnić dlaczego samolot nie zszedł poniżej 1000m mając informację o poziomie chmur na wysokości 300m ? Proszę wziąć pod uwagę że wieża nie informowała pilota o rzadej mgle, bo jej porostu nie było. Pułap chmur był wyższy od minimalnego dla lotniska w Świdniku. Widoczność powyżej minimalnej. Oczywiście masz rację, ale dobija mnie tłumaczenie Ryanaira że była mgła której nie było. Chodzi tylko i wyłącznie o rzetelne informacje a nie bicie piany i zwalanie na innych. Poprzednio okazało się że problem był z TCAS-em a nie z lotniskiem. Tamten samolot przynajmniej próbował podejść mimo dużo większych problemów. Prawdopodobnie teraz też problem tkwi gdzie indziej. Poprostu pilot nie czuł się na siłach żeby wylądować w Świdniku. Dobrze więc się stało że samolot poleciał do Rzeszowa i nic nikomu się nie stało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pilot ciota.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wielkie halo.Wolę szkołę w Dęblinie od napompowanego Rzeszówka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mlodywyksztalcony napisał:
Dobrze, że rozsądni piloci jednak rezygnują z lądowania na tym pechowym lotnisku. To już kolejny czlowiek, ktory obawia się Lublina! W tak krótkim czasei to nie moze byc przypadek. Coś musi być nie tak z tym pasem skoro przy dobrej pogodzie i małym ruchu piloci boją się posadzić maszynę. Jak dlugo mamy czekać na wyjaśnienia tych przypadków?? Do pierwszej katastrofy?
Cześć SŁOIK!!! Dawno Cię tutaj nie było. Co tam w Rzeszowie słychać? A przepraszam - teraz to ty jesteś (napływowy) Warszawiak
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie dlaczego pilot nie wylondował w Dęblinie -jestem lajk bo to lotnisko bez długiego pasa czy dlatego że jest szkoleniowe ,wojskowe ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko we Świdniku !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dnia 22.01.2013. godz.20,50 ,samolot RYR53JQ , z Londynu nie wylądował w Rzeszowie. Próbuje lądować w Krakowie . Piloty z myszką w ręku , zajmijta się wycieraniem mleka z pod nosa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sorki , z Birmingham .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sarka napisał:
Dnia 22.01.2013. godz.20,50 ,samolot RYR53JQ , z Londynu nie wylądował w Rzeszowie. Próbuje lądować w Krakowie . Piloty z myszką w ręku , zajmijta się wycieraniem mleka z pod nosa.
to dlaczego poleciał do krakowa a nie do lublina?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po drodze miał Kraków . Do Rzeszowa nie poleciał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sarka napisał:
Po drodze miał Kraków . Do Rzeszowa nie poleciał.
a gdzie o tym napisali bo o tym ze z lublina polecial do rzeszowa było pelno na stroanch lubeliskich portali i rzeszowskich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To lotnisko w Świdniku to masakra tak wypowiadają sie o nim piloci którzy już tu lądowali. Takich przypadków bedzie więcej bo lotnisko powstało w nieodpowiednim miejscu a jego położenie i sama geometria pasa jest wręcz tragiczne.Nawet doświadczeni piloci wypowiadali się że odczuwają niepewność i lęk gdy mają lądować na tak położonym pasie. Czyli to lotnisko to bubel i mieli rację ci co byli za Niedżwiadą bo tam położenie było bez porównania lepsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dariusz napisał:
To lotnisko w Świdniku to masakra tak wypowiadają sie o nim piloci którzy już tu lądowali. Takich przypadków bedzie więcej bo lotnisko powstało w nieodpowiednim miejscu a jego położenie i sama geometria pasa jest wręcz tragiczne.Nawet doświadczeni piloci wypowiadali się że odczuwają niepewność i lęk gdy mają lądować na tak położonym pasie. Czyli to lotnisko to bubel i mieli rację ci co byli za Niedżwiadą bo tam położenie było bez porównania lepsze.
nie robi sie pasa pod górkę, najlepiej wyrównac teren aby pas był płaski
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dariusz napisał:
To lotnisko w Świdniku to masakra tak wypowiadają sie o nim piloci którzy już tu lądowali. Takich przypadków bedzie więcej bo lotnisko powstało w nieodpowiednim miejscu a jego położenie i sama geometria pasa jest wręcz tragiczne.Nawet doświadczeni piloci wypowiadali się że odczuwają niepewność i lęk gdy mają lądować na tak położonym pasie. Czyli to lotnisko to bubel i mieli rację ci co byli za Niedżwiadą bo tam położenie było bez porównania lepsze.
"dariusz" , przecież Ty nie znasz angielskiego. Jak zrozumiałeś co mówili piloci ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ttr napisał:
nie robi sie pasa pod górkę, najlepiej wyrównac teren aby pas był płaski
"ttr" , przed oddaniem lotniska do użytku , potrzeba wielu dopuszczeń i certyfikatów. Wszystkie potrzebne posiada lotnisko w Świdniku . Jak coś chcesz napisać , najpierw pomyśl. To nie boli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 6 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...