Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Śmigająca linia 46 po Lublinie? ZTM: nie rezygnujemy

Utworzony przez Harpagan, 3 sierpnia 2021 r. o 09:10 Powrót do artykułu
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
 Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kronikarzdewelorozwoju Moniś znowu się przelogował na stop_propagandzie i myśli, że nikt się nie połapie, że dodaje wpisy z dwóch różnych kont. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać z głupoty i naiwności tego trolla.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację.
 Projektant, urzędnik ZDiM czy płatny troll się odezwał? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja tylko przypomnę, że koszt budowy 1 km linii tramwajowej waha się od 10 do 25 mln zł. Tramwaj nie stoi w korku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oddajcie nam Linię 152 z Abramowic na czuby. Teraz jeżdżąw kierunku miasta dwie linie i o tej samej porze tak że na kolejny autobus trzeba czekać 20 minut.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację.
Projektant, urzędnik ZDiM czy płatny troll się odezwał?
 Pudło przyjacielu ale przepraszam, jeśli to aż tak kłopotliwe pytanie. Ps. Jak się coś krytykuje, to warto to robić z głową i w sposób przemyślany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moniś trollu, jeszcze nie wyrobiłeś dniówki? To ile ty razy w ciągu dnia musisz usunąć i dodać ponownie każdy komentarz? 100 razy? 200?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł, żeby skomunikować szybkim połączeniem północ z południem jest akurat bardzo trafiony. Jestem pewien, że chętnych na taką linię nie zabraknie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli linia 46 miałaby być kolejną, która jedzie Filaretów i Sowińskiego to mamy dubel z linią 26 i 31, obydwie kursują co 15 minut - tak było przed pandemią w dzień powszedni rok szkolny, w wakacje zaś te linie w dzień powszedni jeżdżą co 20 minut. Gdyby tym odcinkiem(Filaretów, Sowińskiego) posłać jeszcze linię 46, to ona nikogo nie zabierze, będzie wozić powietrze przy zakładanej 15 minutowej częstotliwości. 26 z kolei już zahacza o os. Widok( tak więc 46 byłoby tutaj bardzo na siłę wepchnięte, a tam już z miejscem na pętli coraz mniej wydolnie, ale na upartego może być). Osobiście popieram linię 46 ale o takiej trasie, że OS.WIDOK -Filaretów -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Zana -Filaretów -Sowińskiego -Poniatowskiego -Al. Smorawińskiego -Al. Kompozytorów Polskich -Elsnera -CHOINY.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli linia 46 miałaby być kolejną, która jedzie Filaretów i Sowińskiego to mamy dubel z linią 26 i 31, obydwie kursują co 15 minut - tak było przed pandemią w dzień powszedni rok szkolny, w wakacje zaś te linie w dzień powszedni jeżdżą co 20 minut. Gdyby tym odcinkiem(Filaretów, Sowińskiego) posłać jeszcze linię 46, to ona nikogo nie zabierze, będzie wozić powietrze przy zakładanej 15 minutowej częstotliwości. 26 z kolei już zahacza o os. Widok( tak więc 46 byłoby tutaj bardzo na siłę wepchnięte, a tam już z miejscem na pętli coraz mniej wydolnie, ale na upartego może być). Osobiście popieram linię 46 ale o takiej trasie, że OS.WIDOK -Filaretów -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Zana -Filaretów -Sowińskiego -Poniatowskiego -Al. Smorawińskiego -Al. Kompozytorów Polskich -Elsnera -CHOINY.
 Ty jesteś przytomny? Przecież to co zaproponowałeś to jest dokładnie ta sama trasa która podana została w artykule.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
będzie wozić powietrze przy zakładanej 15 minutowej częstotliwości
Kolejna solidna, nikomu niepotrzebna,  porcja kosmicznego bełkotu  ciężkiego oszołoma,  dokładnie o niczym. Zamiast internetów - zalecam najbliższy, solidny mur. I ze łba go, baranka walnąć z porządnego rozpędu. Leczy z głupoty, ciemniactwa, grafomanii i zacofania. Skutecznie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PS. Nie ma co się P0dniecać. Nie można wykluczyć, że wszystkie te bus-pasy są fejK0we, jak te na Grygowej czy Muzycznej, to znaczy P0trzebne były tylK0 do wysępienia kasiorki z UE, a P0 5 latach zostaną zlikwidowane, bo "się nie sprawdziły" (czytaj: dzięki cięciom kursów i K0mbinacjom z biletami mpk jest coraz mniej P0pularne).
 i to sepienie kasy z UE jak widac na zalaczonym obrazku powoduje najwiekszy bol d u p y u trolli z pisowskiej farmy, tak ich boli ze Lublin sie rozwija ze az musza sie drapac calymi dniami a i tak dalej swedzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Belzebu: Jestem przytomny, jakbyś przeczytał mój komentarz ze zrozumieniem to dostrzegłbyś, że to nie jest dokładnie ta sama trasa, która została podana w artykule, nie ma w artykule nic o tym, ażeby ta linia miała jeździć przez Jana Pawła II, Nadbystrzycką i Zana, co do reszty trasy - zgoda, wspomniane ciągi ulic były wymienione w artykule. Ja tylko przedstawiłem dosłownie drobną modyfikację trasy dla tej planowanej linii, najwidoczniej tego nie zauważyłeś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Praca na pisowskiej farmie trolli wre. Kronikarzdewelorozwoju Moniś znowu się przelogował na konto stop_propagandzie i przy pomocy kopiuj/wklej oraz dodaj komentarz/usuń próbuje zarobić na chleb.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najwidoczniej tego nie zauważyłeś
Ależ oczywiście, że zauważyliśmy! Żałosne popisy forumowego błazna- grafomana.  Kolejna solidna, nikomu niepotrzebna,  porcja kosmicznego bełkotu  ciężkiego oszołoma,  dokładnie o niczym. Zamiast internetów - zalecam najbliższy, solidny mur. I ze łba go, baranka walnąć z porządnego rozpędu. Leczy z głupoty, ciemniactwa, grafomanii i zacofania. Skutecznie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację.
 Jaja to sobie robią z mieszkanców władze Lublina i urzędnicy zlecając wklejanie ratuszowemu trollowi takich debilnych komentarzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
  Spece od projektowania zrobili to tak jak miało być zrobione czyli w sposób jaki zażyczył sobie deweloper. Wszystko jest tutaj zgodne z planem deweloperskim.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale czy to się zetteemowcom "skalkuluje? Przecież zgodnie z nową filozofią biletowania "plebs" ma płacić za liczbę przejechanych przystanKÓw, a nie za odległość P0między punktem startowym a docelowym P0dróży.
 A jakie to ma znaczenie? W tej chwili komunikacja generuje takie straty, że dodatkowa (pewnie przez większość czasu wożąca głównie powietrze) linia to będzie pikuś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację.
Projektant, urzędnik ZDiM czy płatny troll się odezwał?
 Oczywiście, że płatny troll świadczący swoje "usługi" dla lubelskiego Ratusza. A myślisz, że kto minusuje niepochlebne w stosunku do lubelskiej władzy i urzędników komentarze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...