Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!
|
|
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację. |
|
Kronikarzdewelorozwoju Moniś znowu się przelogował na stop_propagandzie i myśli, że nikt się nie połapie, że dodaje wpisy z dwóch różnych kont. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać z głupoty i naiwności tego trolla.
|
|
Projektant, urzędnik ZDiM czy płatny troll się odezwał?Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację. |
|
Ja tylko przypomnę, że koszt budowy 1 km linii tramwajowej waha się od 10 do 25 mln zł. Tramwaj nie stoi w korku.
|
|
Oddajcie nam Linię 152 z Abramowic na czuby. Teraz jeżdżąw kierunku miasta dwie linie i o tej samej porze tak że na kolejny autobus trzeba czekać 20 minut.
|
|
Pudło przyjacielu ale przepraszam, jeśli to aż tak kłopotliwe pytanie. Ps. Jak się coś krytykuje, to warto to robić z głową i w sposób przemyślany.Projektant, urzędnik ZDiM czy płatny troll się odezwał?Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację. |
|
Moniś trollu, jeszcze nie wyrobiłeś dniówki? To ile ty razy w ciągu dnia musisz usunąć i dodać ponownie każdy komentarz? 100 razy? 200?
|
|
Pomysł, żeby skomunikować szybkim połączeniem północ z południem jest akurat bardzo trafiony. Jestem pewien, że chętnych na taką linię nie zabraknie.
|
|
Jeżeli linia 46 miałaby być kolejną, która jedzie Filaretów i Sowińskiego to mamy dubel z linią 26 i 31, obydwie kursują co 15 minut - tak było przed pandemią w dzień powszedni rok szkolny, w wakacje zaś te linie w dzień powszedni jeżdżą co 20 minut. Gdyby tym odcinkiem(Filaretów, Sowińskiego) posłać jeszcze linię 46, to ona nikogo nie zabierze, będzie wozić powietrze przy zakładanej 15 minutowej częstotliwości. 26 z kolei już zahacza o os. Widok( tak więc 46 byłoby tutaj bardzo na siłę wepchnięte, a tam już z miejscem na pętli coraz mniej wydolnie, ale na upartego może być). Osobiście popieram linię 46 ale o takiej trasie, że OS.WIDOK -Filaretów -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Zana -Filaretów -Sowińskiego -Poniatowskiego -Al. Smorawińskiego -Al. Kompozytorów Polskich -Elsnera -CHOINY.
|
|
Jeżeli linia 46 miałaby być kolejną, która jedzie Filaretów i Sowińskiego to mamy dubel z linią 26 i 31, obydwie kursują co 15 minut - tak było przed pandemią w dzień powszedni rok szkolny, w wakacje zaś te linie w dzień powszedni jeżdżą co 20 minut. Gdyby tym odcinkiem(Filaretów, Sowińskiego) posłać jeszcze linię 46, to ona nikogo nie zabierze, będzie wozić powietrze przy zakładanej 15 minutowej częstotliwości. 26 z kolei już zahacza o os. Widok( tak więc 46 byłoby tutaj bardzo na siłę wepchnięte, a tam już z miejscem na pętli coraz mniej wydolnie, ale na upartego może być). Osobiście popieram linię 46 ale o takiej trasie, że OS.WIDOK -Filaretów -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Zana -Filaretów -Sowińskiego -Poniatowskiego -Al. Smorawińskiego -Al. Kompozytorów Polskich -Elsnera -CHOINY.Ty jesteś przytomny? Przecież to co zaproponowałeś to jest dokładnie ta sama trasa która podana została w artykule. |
|
będzie wozić powietrze przy zakładanej 15 minutowej częstotliwościKolejna solidna, nikomu niepotrzebna, porcja kosmicznego bełkotu ciężkiego oszołoma, dokładnie o niczym. Zamiast internetów - zalecam najbliższy, solidny mur. I ze łba go, baranka walnąć z porządnego rozpędu. Leczy z głupoty, ciemniactwa, grafomanii i zacofania. Skutecznie. |
|
PS. Nie ma co się P0dniecać. Nie można wykluczyć, że wszystkie te bus-pasy są fejK0we, jak te na Grygowej czy Muzycznej, to znaczy P0trzebne były tylK0 do wysępienia kasiorki z UE, a P0 5 latach zostaną zlikwidowane, bo "się nie sprawdziły" (czytaj: dzięki cięciom kursów i K0mbinacjom z biletami mpk jest coraz mniej P0pularne).i to sepienie kasy z UE jak widac na zalaczonym obrazku powoduje najwiekszy bol d u p y u trolli z pisowskiej farmy, tak ich boli ze Lublin sie rozwija ze az musza sie drapac calymi dniami a i tak dalej swedzi |
|
Do Belzebu: Jestem przytomny, jakbyś przeczytał mój komentarz ze zrozumieniem to dostrzegłbyś, że to nie jest dokładnie ta sama trasa, która została podana w artykule, nie ma w artykule nic o tym, ażeby ta linia miała jeździć przez Jana Pawła II, Nadbystrzycką i Zana, co do reszty trasy - zgoda, wspomniane ciągi ulic były wymienione w artykule. Ja tylko przedstawiłem dosłownie drobną modyfikację trasy dla tej planowanej linii, najwidoczniej tego nie zauważyłeś.
|
|
Praca na pisowskiej farmie trolli wre. Kronikarzdewelorozwoju Moniś znowu się przelogował na konto stop_propagandzie i przy pomocy kopiuj/wklej oraz dodaj komentarz/usuń próbuje zarobić na chleb.
|
|
najwidoczniej tego nie zauważyłeśAleż oczywiście, że zauważyliśmy! Żałosne popisy forumowego błazna- grafomana. Kolejna solidna, nikomu niepotrzebna, porcja kosmicznego bełkotu ciężkiego oszołoma, dokładnie o niczym. Zamiast internetów - zalecam najbliższy, solidny mur. I ze łba go, baranka walnąć z porządnego rozpędu. Leczy z głupoty, ciemniactwa, grafomanii i zacofania. Skutecznie. |
|
Jaja to sobie robią z mieszkanców władze Lublina i urzędnicy zlecając wklejanie ratuszowemu trollowi takich debilnych komentarzy.Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację. |
|
Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!Spece od projektowania zrobili to tak jak miało być zrobione czyli w sposób jaki zażyczył sobie deweloper. Wszystko jest tutaj zgodne z planem deweloperskim. |
|
Ale czy to się zetteemowcom "skalkuluje? Przecież zgodnie z nową filozofią biletowania "plebs" ma płacić za liczbę przejechanych przystanKÓw, a nie za odległość P0między punktem startowym a docelowym P0dróży.A jakie to ma znaczenie? W tej chwili komunikacja generuje takie straty, że dodatkowa (pewnie przez większość czasu wożąca głównie powietrze) linia to będzie pikuś. |
|
Oczywiście, że płatny troll świadczący swoje "usługi" dla lubelskiego Ratusza. A myślisz, że kto minusuje niepochlebne w stosunku do lubelskiej władzy i urzędników komentarze?Projektant, urzędnik ZDiM czy płatny troll się odezwał?Tylko spece od projektowania i przebudowy racławickich tak zaplanowali, że w rejonie skrzyżowania z Sowińskiego brak zespołu przystankowego- idealnego do przesiadek na osi pn-płd i wsch-zach i idealnego do zatrzymywania się takiego 46. Brawo wy!!!Nie róbmy sobie jaj z poważnych tematów. Gdzie ty sobie wyobrażasz taki przystanek lub przystanki na Sowińskiego? Poproszę jedną rozsądną lokalizację. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|