Normalnie wszystkie witki opadają jak się porówna w jakim tempie Chiny budują u siebie infrastrukturę kolejową i to od zera.
|
|
W lubartowie autostradki są bezpieczne, a instalacje lpg maja atest i wazne badania
|
|
a dlaczego Ci Panowie leją asfalt na ziemię?
|
|
Niektóre kursy komunikacją zastępczą będą nadal.Całe szczęście.
|
|
Będą premie na święta. W miliadrach to wypadnie nawet. I w dzienniku powiedzą. Taki sukces. TAKI SUUUKCES!!!!
Tutaj powinien wejść Prokurator. Dwa i pół roku. nie ma sterowania nie ma dwóch torów. Ale za to będzie zima. Jak obejdzie się z pociągami, wkrótce zobaczymy. Będą przeskakiwały, czy stały w polu czekając na zmiłowanie?
Miało nie być błędów po Astaldi. Jest jeden za drugim.
Będą mega opóźnienia, bo zamiast dowozić ludzi do Dęblina, Puław, Nałęczowa - po kolei. Robi się prowizorkę. nie ma ciągle 160 km\h. Jest hurra-optymizm i głęboki lubelski patriotyzm.
Brawo kolejarze. Ten jeden tor na zdjęciach wygląda żałośnie. Czekamy na gorące tytuły w prasie. Oby bez krwi, tylko zdenerwowani pasażerowie.
Dobra zmiana i republika bananowa.
Pana Redaktora zadowala to wybitne osiągnięcie.
Ja zaś czekam na serię tekstów, w którym pokażą gigantyczną niegospodarność (ile kosztują dodatkowe kontrakty - wiadomo - napisałem na początku) i niekompetencję.
|
|
Kiedy zaczynała istnieć kolej na świecie, nie było tyle maszyn, sprzętów i pojazdów do jej budowy a jednak - mam wrażenie- powstawała szybciej niż teraźniejsze remonty w Polsce się toczą. AAAA... już wiem czemu! Wtedy jeszcze nie wiedzieli że prawdziwe pieniądze robi się cały czas budując, anie zbudować i już. Wszak jak mówi przysłowie "nie o to chodzi by złapać króliczka, ale by gonić go". Prezes Ryszard Ochódzki mówił zaś : "pieniądze robi się na wielkich słomianych inwestycjach ...". Dziękuję za wypowiedź.
|
|
Lublin Zachodni w lesie będzie bezpieczny? Kieszonkowców w lesie będzie ścigać Policja z Bełżyc? Trochę daleko, ale z Lublina przez tory nie przeskoczą!Na policję z Bełżyc bym nie liczył. Na PKP zresztą też. Straszne cieniasy. |
|
Mam pytanie ile ludzi musi zginąć na przejazdach niestrzeżonych, żeby decydenci zrozumieli, że cała ta modernizacja jest wielkim nieporozumieniem. Miało być bezpiecznie i dla szybkich pociągów a więc bezkolizyjnie a jest gorzej niż poprzednio. Zlikwidowano sygnalizacje i rogatki w miejscach gdzie były przez 100 lat jak np. w Klementowicach.
|
|
O budowie przystanku na Czubach /Rurach mowa była odkąd pamiętam, czyli co najmniej od 40 lat. Także ten, no miasto miało dużo czasu na przygotowanie infrastruktury. A że były "pilniejsze" wydatki to mamy co mamy.
|
|
Jeee! Lux malina..pozytywnie!
|
|
Ktoś wie czy wróci bezpośredni do Bielska- Białej?
|
|
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz!
Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
|
|
Miałem ostatnio okazję podróżować szynobusem z Lublina do Rzeszowa. Wsiadając do szynobusu na peronie nr 3 trzeba zejść w dół, bo peron jest wyżej niż podłoga w szynobusie. Jadąc z powrotem do Lublina ( przy wysiadaniu ) musiałem z kolei dać krok w górę. Co mają zrobić ludzie starsi, niepełnosprawni czy małe dzieci? Różnica wysokości to przynajmniej 20 cm.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|