Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Normalnie wszystkie witki opadają jak się porówna w jakim tempie Chiny budują u siebie infrastrukturę kolejową i to od zera.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W lubartowie autostradki są bezpieczne, a instalacje lpg maja atest i wazne badania
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a dlaczego Ci Panowie leją asfalt na ziemię?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niektóre kursy komunikacją zastępczą będą nadal.Całe szczęście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będą premie na święta. W miliadrach to wypadnie nawet. I w dzienniku powiedzą. Taki sukces. TAKI SUUUKCES!!!! Tutaj powinien wejść Prokurator. Dwa i pół roku. nie ma sterowania nie ma dwóch torów. Ale za to będzie zima. Jak obejdzie się z pociągami, wkrótce zobaczymy. Będą przeskakiwały, czy stały w polu czekając na zmiłowanie? Miało nie być błędów po Astaldi. Jest jeden za drugim. Będą mega opóźnienia, bo zamiast dowozić ludzi do Dęblina, Puław, Nałęczowa - po kolei. Robi się prowizorkę. nie ma ciągle 160 km\h. Jest hurra-optymizm i głęboki lubelski patriotyzm. Brawo kolejarze. Ten jeden tor na zdjęciach wygląda żałośnie. Czekamy na gorące tytuły w prasie. Oby bez krwi, tylko zdenerwowani pasażerowie. Dobra zmiana i republika bananowa. Pana Redaktora zadowala to wybitne osiągnięcie. Ja zaś czekam na serię tekstów, w którym pokażą gigantyczną niegospodarność (ile kosztują dodatkowe kontrakty - wiadomo - napisałem na początku) i niekompetencję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy zaczynała istnieć kolej na świecie, nie było tyle maszyn, sprzętów i pojazdów do jej budowy a jednak - mam wrażenie- powstawała szybciej niż teraźniejsze remonty w Polsce się toczą. AAAA... już wiem czemu! Wtedy jeszcze nie wiedzieli że prawdziwe pieniądze robi się cały czas budując, anie zbudować i już. Wszak jak mówi przysłowie "nie o to chodzi by złapać króliczka, ale by gonić go". Prezes Ryszard Ochódzki mówił zaś : "pieniądze robi się na wielkich słomianych inwestycjach ...". Dziękuję za wypowiedź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin Zachodni w lesie będzie bezpieczny? Kieszonkowców w lesie będzie ścigać Policja z Bełżyc? Trochę daleko, ale z Lublina przez tory nie przeskoczą!
 Na policję z Bełżyc bym nie liczył. Na PKP zresztą też. Straszne cieniasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam pytanie ile ludzi musi zginąć na przejazdach niestrzeżonych, żeby decydenci zrozumieli, że cała ta modernizacja jest wielkim nieporozumieniem. Miało być bezpiecznie i dla szybkich pociągów a więc bezkolizyjnie a jest gorzej niż poprzednio. Zlikwidowano sygnalizacje i rogatki w miejscach gdzie były przez 100 lat jak np. w Klementowicach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O budowie przystanku na Czubach /Rurach mowa była odkąd pamiętam, czyli co najmniej od 40 lat. Także ten, no miasto miało dużo czasu na przygotowanie infrastruktury. A że były "pilniejsze" wydatki to mamy co mamy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeee! Lux malina..pozytywnie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś wie czy wróci bezpośredni do Bielska- Białej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz! Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miałem ostatnio okazję podróżować szynobusem z Lublina do Rzeszowa. Wsiadając do szynobusu na peronie nr 3 trzeba zejść w dół, bo peron jest wyżej niż podłoga w szynobusie. Jadąc z powrotem do Lublina (  przy wysiadaniu ) musiałem z kolei dać krok w górę. Co mają zrobić ludzie starsi, niepełnosprawni czy małe dzieci? Różnica wysokości to przynajmniej 20 cm. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...