Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jaki Prezydent miasta taki system ! Żuk to teflon taki sam jak kiedyś Tusk
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakie ulice i ich przepustowość w newralgicznych miejscach - taki system. Prezydent nie ma tu nic do gadania, ani opcja której się uczepił, kto tego nie rozumie to kolejny demagog tzw dobrego programu oraz ściemniacz tzw dobrej zmiany
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie od razu Rzym Zbudowano Taki system to wymaga kilku miesięcy pracy i programowania. To OGROMNY KROK do przodu w infrastrukturze miasta. Za kilka lat będą LUBLINOWI zazdrościć - poczekajcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie od razu Rzym Zbudowano Taki system to wymaga kilku miesięcy pracy i programowania. To OGROMNY KROK do przodu w infrastrukturze miasta. Za kilka lat będą LUBLINOWI zazdrościć - poczekajcie.
To ile mamy czekać? Kilka lat? Bo kilka miesięcy "programowania" już minęło...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten cały zarząd sterowania ruchem to kupa niedouków o inteligencji takiej jak działają te światła a winien jest ten co zarządza miastem ze swoja kompanią
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
System ma jak najbardziej rację bytu ale pod warunkiem, że będzie częścią całego systemu. Ten system musi się opierać na głównych założeniach (kolejność bez znaczenia)   1. Udrożnienie osi północ-południe: usprawnienie ruchu na Filaretów, Nadbystrzyckiej - nawet wbrew woli mieszkańców, dobro ogółu ponad dobro indywidualne, 2. Otwarcie ZOL - usprawnienie ruchu na Kraśnickich 3. Budowa TZ jako kolejnego głównego potoku ruchu na osi północ-południe 4. Poszerzenie strefy płatnego parkowania 5. Przeniesienie instytucji publicznych poza ścisłe centrum - przykład urzędu skarbowego na Czechowie  6. Całkowite wyłączenie z ruchu części turystycznej miasta - Starówka i okolice, to właściwie już mamy 7. Dokończenie małej południowej obwodnicy - poprzez połączenie Wrotkowskiej z Krańcową 8. Budowa węzła Sikorskiego - Ducha (w toku).   Gdy to wszystko zepniemy razem z systemem powinno być lepiej. Całkowicie korków wyeliminować się nie da. Takie uroki miasta. Ale może być znacznie lepiej.   Więcej optymizmu i refleksu podczas ruszania na zielonym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuku oddawaj nasze 35 milionów!!! - pewnie z obsługą kredytu tyle nas kosztował
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W innych miasta kalibracja takiego sytemu trwa pół roku a nawet półtora roku. Trzeba cierpliwości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wczoraj po godz 20 jechałem kraśnicką w stronę centrum, na skrzyżowaniu z al Jana Pawła stałem na światłach , z przodu zdążyły zjechać 3 samochody i znowu czerwone pomimo, że z bocznych ulic nic nie jechało...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie od razu Rzym Zbudowano Taki system to wymaga kilku miesięcy pracy i programowania. To OGROMNY KROK do przodu w infrastrukturze miasta. Za kilka lat będą LUBLINOWI zazdrościć - poczekajcie.
  Też tak myślę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie od razu Rzym Zbudowano Taki system to wymaga kilku miesięcy pracy i programowania. To OGROMNY KROK do przodu w infrastrukturze miasta. Za kilka lat będą LUBLINOWI zazdrościć - poczekajcie.
  W końcu ktoś mądrze tu zaczął pisać :) Tak 3mać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawie się wydaje cudze (nasze) pieniądze. Gdy dawne Daewoo uruchamiało nowy projekt samochodu LD 100 zwróciło się o poręczenie 4 milionowej pożyczki. Odmówiono tego poręczenia i zakład upadł choć sam zainwestował 480 milionów. Wraz z zakładem nadzieję straciły tysiące polskich rodzin pozbawionych środków na egzystencję. Nawet gdyby do uruchomienia produkcji nowego samochodu potrzeba było kilkakrotnie więcej środków to i tak mniej niż ten nasz nowy projekt ze światłami. Jego działanie łatwo sprawdzić na Alejach Kraśnickich gdzie jadąc z obojętnie jaką prędkością zatrzymują nas każde światła- tak chyba dla naszego bezpieczeństwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie chcę wyjść na broniącą ten system, ale 2 razy w tygodniu jeżdżę trasą z kaliny, koło zamku w kierunku warszawskiej ok. godziny 14-16 (w zależności jak dziecko ma zajęcia) i naprawdę zawszę jest tzw. "zielona fala" jak jadę normalnie ok.70 km/h. Jak jadę szybciej ok. 90 km/h (bo się zapomnę) to czekam na światłach ok. 10-20 sekund. Wiem,że nie jeżdżę w godzinach szczytowych, no ale zrozumcie w takich godzinach to nawet Święci nie pomogą, z każdej strony Lublina walą ludzie do domów. Z centrum urzędasy, z krańców miasta prywaciarze, dodatkowo studenci i rodzice po dzieci do szkół. No serio zrozumcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIE NARZEKAJCIE TE PIENIĄDZE PREZYDENT MÓGŁ WYDAĆ NA PREMIĘ DLA SIEBIE I SWOICH PRZYDU_PASÓW - TYPU KIELISZEK I INNE MENDY WŁAŻĄCE W ODBYT - JAK NA RAZIE JEDYNY POZYTYW TO NOWOCZESNE CZYTELNE SEMAFORY ŚWIETLNE. PANIE SMAGA KOMPUTER TO TYLKO MASZYNA. CZY PAN JEST TAKIM IDIOTĄ BY WIERZYĆ, ŻE MASZYNA MOŻE SIĘ NAUCZYĆ. JEŻELI PROGRAMISTA NIE NAPISZE WŁAŚCIWEGO PROGRAMU, TO ŻADEN KOMPUTER PRAWIDŁOWO NIE ZADZIAŁA. PANIE SMAGA LUBI PAN KIELISZKOWI WŁAZIĆ W ZADEK. PISZE PAN O CZYMŚ, O CZYM NIE MA PAN POJĘCIA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawie się wydaje cudze (nasze) pieniądze. Gdy dawne Daewoo uruchamiało nowy projekt samochodu LD 100 zwróciło się o poręczenie 4 milionowej pożyczki. Odmówiono tego poręczenia i zakład upadł choć sam zainwestował 480 milionów. Wraz z zakładem nadzieję straciły tysiące polskich rodzin pozbawionych środków na egzystencję. Nawet gdyby do uruchomienia produkcji nowego samochodu potrzeba było kilkakrotnie więcej środków to i tak mniej niż ten nasz nowy projekt ze światłami. Jego działanie łatwo sprawdzić na Alejach Kraśnickich gdzie jadąc z obojętnie jaką prędkością zatrzymują nas każde światła- tak chyba dla naszego bezpieczeństwa.
kompletne nieporozumienie: Daewoo upadło bo przy kiepskiej sprzedaży, zostało też masakrycznie zadłużone przez swoich koreańskich właścicieli, ale skąd taka kwota 480 mln???  to już całkiem fantasmagoria ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak dla minie Żuk jest Wielki. I tyle w temacie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Godz 6.30 kierunek Zamosc,od swiatel przy Kompozytorow do swiatel przy Zamku ,kazde swiatla zatrzymuja,do zeszlego tygodnia tak nie bylo,a jak z 6 pasow na Solidarnosci zrobi sie dwa ,po jednym w kazdym kierunku,jak zaczna robic wiadukt na Ducha,to bedzie dopiero wesolo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zmarnowana kasa, bo efektów nie widać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od dawna jak sobie przypominam-Lublin nie miał szczęścia do inwestycji.A to monitoring miejski (ślepe kamery, okradziony w policyjnym centrum sterowania )nieudane przetargi (ale dla kościołów pozytywne),poprzednie odśnieżania ulic,teraz ten nieszczęsny system kierowania ruchem który prawie od roku realizowany jest przy "kieliszku".Ale żeby nie było że jestem malkontentem,to dodam że są inwestycje nawet udane (w tym oddawanie za bezcen nieruchomości dla kościołów)..Trafiono również w rowery miejskie....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zastanawia mnie jedno, jaki termin na realizację miał wykonawca systemu i dla czego w termin czas nie został wliczony czas na kalibrację. Jeśli teraz system będzie źle działał to tylko w ramach gwarancji firma Qumak będzie poprawić, jesli nie znajdzie jakiś kruczków prawnych w umowie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...