Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Powariowali przecież to strzał w kolano dla lubelskiego przemysłu węglowego. :-/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież z węgla będzie ropa,a holowniki barek to diesle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rosjanie będą przerzucać czołgi rzeką? Co ten Duda wyprawia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najpierw niech Wisłę pogłębią bo teraz to kajakiem ciężko przepłynąć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lisowska blondyna kandyduje i obiecuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie ma żadnego uzasadnienia ekonomicznego. Znów ktoś wykona kawał drogiej nikomu niepotrzebnej roboty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten szlak z gospodarczego punktu widzenia będzie mało użyteczny, bo zdatny do żeglugi tylko na wiosnę i na jesieni, z powodu niskiego stanu wód w Wiśle (nie w samym kanale) w lecie i w zimie. Turystycznie też będzie ograniczony, bo niestety to już nie jest teren jednej Rzeczpospolitej, tylko 3 państw (a nawet związków gospodarczych) odgrodzonych szlabanami i do tego wojna w Ukrainie. Ale możliwe, że nawet w niewielkim wymiarze może okazać się warty przywrócenia. Jeśli Unia dopłaci, to jestem za. (ziom)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wybitny fachowiec -drogowiec po reformie dróg będzie teraz pogłębiał dno
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przez skażony-radioaktywny Prypeć. Dobre plany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze - po to są tam tereny chronione, należące do europejskiej sieci Natura 2000 żeby nie bylo tam ingerencji człowieka - po drugie - turystyka już tam jest dlatego że właśnie jest tam teren chroniony a na kajakach można spokojnie pływać po Bugu, po trzecie - żegluga śródlądowa jest juz dawno nieopłacalna ekonomicznie od tego jest transport śródlądowy i powietrzny - więc kolejny głupi pomysł który nie ma uzasadnienia ekonomicznego i środowiskowego jako kiełbasa wyborcza która szybko zzielenieje jak przyjdzie do konkretów ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pojedż do Niemców i zobacz jak każda rzeczka jest wykorzystywana do różnego transportu nie tylko turystycznego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkim mieszkańcom Lubelszczyzny polecam uwadze Kanał Śląski, który powinien połączyć Górna Wisłę z drogami srodladowymi Europy. Proszę także pomyśleć czy nie jest kusząca perspektywa podróży samochodem bez tirów. A do tego jeszcze dochodzi tania energia wodna i bardziej efektywne rolnictwo. To wszystko w zgodzie z zasadą zrównoważonego rozwju rozwoju. Czy to musi być tylko marzenie? Zależy to od nas! JacekBlaz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Coś się chyba urzędasom w głowach pokręciło, brak dróg ekspresowych, istniejące w fatalnym stanie, a teraz wymyślili nowy sposób na zadłużenie kraju. Przecież unia nie da 100% kasy na taka inwestycję. Przynajmniej połowa pójdzie z kieszeni podatników. Brak kasy na szkoły, opiekę zdrowotną, emerytury itp. Już niektóre powiaty, gminy robią modernizację dróg, chodników bez oszczędnosci i pojęcia zrywając nowo położone kostki i asfalty bo jakiś kretyn projektant tak sobie udumał nie licząc się z kosztami. A przecież za tak hybione inwestycje płacimy my wszyscy. NO CHYBA, ŻE POLSKA CHLEBEM I MIODEM PŁYNĄCA JEST POD OST. RZĄDAMI.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...