Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Myślę, że to dobra decyzja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo dla prezydenta za tą decyzję. Sytuacja że ktoś korzysta z przywilejów w Lublinie, a płaci podatki gdzie indziej, jest delikatnie mówiąc, śmieszna i na dłuższą metę niedopuszczalna.
 Żuk parkuje sobie pod pracą za darmo, a samemu mieszka poza Lublinem. Ukrucić przywileje! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZTM walcie się! Wracamy do samochodów
 I to się dobrze wpisuje w POlitykę dewelo-rozwoju!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko idzie zgodnie planem dewelo-stratega 700-lecia: zamiast "marnować" środki na wożenie plebsu, lepiej promować dewelo-rozwój. Niższa częstotliwość kursów + wyższe ceny biletów = "oszczędności", które można będzie przekierować na tak żywotne cele, jak komunikowanie deweloperskich banków ziemi za pomocą autostrad śródmiejskich.
 Budujemy Detroit Wschodu POd przewodnictwem Doktora!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Prezydent Żuk ma podstawy do wyrobienia sobie Lubelskiej Karty Mieszkańca? Bo podobno nie ma.
 34 minusiki. Od kogo? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Prezydent Żuk ma podstawy do wyrobienia sobie Lubelskiej Karty Mieszkańca? Bo podobno nie ma.
Dewelo-fantomas śmiga limuzyną powożoną przez swojego zaufanego body-guarda i opłaconą przez podatników "cebulaków" i Lubelska Kartę Mieszkańca ma tam, gdzie składa POcałunki jego wierna gwardia i trole z wazelinującej tą hucpę agencji PR.
 Jemu POdwyżki niestraszne. Za śmieci też płaci znacznie mniej niż "plebs" lubelski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Degrengolada zukogrodu postępuje i bardzo dobrze! Skoro miasto pokazuje środkowego palca czasowym przyjezdnym, procesy zwijania demograficznego jeszcze bardziej nabiorą tempa, a bańka na dewelo-apartamętach na wynajem pęknie jeszcze szybciej! PS. Wobec posunięć dewelo-ratuszowego kartelu zadeklarowanie w PIT zamieszkania poza zuko-grodem (jeśli legalne) należy postrzegać jako akt patriotyzmu lokalnego: w ten sposób nie dokarmiasz oligarchii!
 Ciekawe na czyj koszt będą żyć Ludzie z Wypchanymi Portfelami, kiedy w dewelo-city pozostaną jedynie emeryci i urzędasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam, że tak spamuję ale jestem trollem wynajętym przez PiS i za to mi partia płaci. POtrzebuję POd każdym artykułem dodać odPOwiednią liczbę hejterskich, antyżukowych, wpisów, bo jeśli tego nie zrobię, to centrala mi nie zapłaci. Moje wpisy łatwo rozPOznać, zbitkę liter "po" zawsze piszę z wielkich liter, żeby centrala mogła łatwo rozPOznać ile konkretnie komentarzy dodałem i mi za wszystkie zapłacić. POza tym dostałem rozkazy, żeby cały czas używać słów: "Zunio", "bizancjum", "wypchane POrtfele", "ubogacanie korporacji", "Detroit Wschodu", "Fuchmistrzunio", "dewelo-rozwój", "dewelo-prezydent", "dewelo-sułtan", "dewelo-kamerdyner", "dewelo-macki", "dewelo-geszeft", "dewelo-cwaniaki", "dewelo-targowica". Za wpisy z tymi wyrazami dostaję PO prostu więcej pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Apelujemy o rozwagę. Z komunikacji miejskiej korzystają biedni, bogaci mają własne auta. Emeryci, renciści, studenci, uczniowie - z kogo to zdzierać? Bilety winny potanieć.
 Plany dewelo-rozwoju zakładają, że w Kozim Grodzie 1% będzie rządzić i pławić się w luksusach, a 90% "plebsu" będzie na nich robić za minimalną krajową i pomykać do roboty z buta albo na hulajnogach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czasu na szczęście nie cofniesz. Nie każdy jest tak opóźniony jak ty. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znów to powtórzę: Żuk swoimi decyzjami konsekwentnie pcha Lublin w łapy PiS-u!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Góźdź , Lublin to nie metropolia i są tu najmniejsze zarobki w Polsce. Łatajcie dziurę miejskiego transportu ale nie kosztem obywateli i osób przyjezdnych, bo niedługo to nie będzie już z kogo haraczu sciągać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdyby tak jeszcze na rogatkach miasta postawić szlabany i za wjazd w godzinach szczytu pobierać opłaty od: LSW,LLU,LOP,LLE, itp to miasto stało by się piękne i bogate!
  • Pamiętajcie o kopule - nad całym obszarem Lublina! Trzeba zatrzymać "inwazję" ptaków, które gniazdują w wioskach, przylatują do Lublina na wyżerkę lub "w celach szpiegowskich", a ponadto swoje odchody zrzucają na "świętą lubelską ziemię". Kopuła zabezpieczyłaby także Lublin przed oddechami "wieśniaków" (co np. z gośćmi ze Stolicy, np. z panią Małgorzatą Kidawą-Błońską) - "imigranci" (np. z Wólki Lubelskiej, Jakubowic Konińskich, Jastkowa) powinni także płacić za przywilej oddychania "lubelskim powietrzem".
  • Prościej i rozsądniej byłoby uświadomić ogółowi lublinian różnicę między Prezydentem Lublina a rezydentem deweloperów. To jednak wykracza poza "zakres właściwości" - zarówno pana doktora Krzysztofa Żuka, jak i pana Lecha Sprawki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdyby tak jeszcze na rogatkach miasta postawić szlabany i za wjazd w godzinach szczytu pobierać opłaty od: LSW,LLU,LOP,LLE, itp to miasto stało by się piękne i bogate!
  • Pamiętajcie o kopule - nad całym obszarem Lublina! Trzeba zatrzymać "inwazję" ptaków, które gniazdują w wioskach, przylatują do Lublina na wyżerkę lub "w celach szpiegowskich", a ponadto swoje odchody zrzucają na "świętą lubelską ziemię". Kopuła zabezpieczyłaby także Lublin przed oddechami "wieśniaków" (co np. z gośćmi ze Stolicy, np. z panią Małgorzatą Kidawą-Błońską) - "imigranci" (np. z Wólki Lubelskiej, Jakubowic Konińskich, Jastkowa) powinni także płacić za przywilej oddychania "lubelskim powietrzem".
  • Prościej i rozsądniej byłoby uświadomić ogółowi lublinian różnicę między Prezydentem Lublina a rezydentem deweloperów. To jednak wykracza poza "zakres właściwości" - zarówno pana doktora Krzysztofa Żuka, jak i pana Lecha Sprawki.
 Ale czy kopuła przepuszczałaby mieszkańca ulicy Kubusia Puchatka? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zacznijmy od tego, że to nie prezydent miasta jest szefem ZTM. Po drugie budżety samorządów są dociążone na dziesiątki (a może nawet setki) milionów złotych przez pomysły rządu. Po trzecie patrząc po ilości przywilejów dla wybranych grup społecznych, było wiadome że prędzej czy później dojdzie do podwyżek. Za darmo jeżdżą dzieci i emeryci, za pół darmo uczniowie i studenci. Przeliczając wymienione przywileje na złotówki mamy grube miliony utraty dochodu ze sprzedaży biletów. Po czwarte podobne rozwiązanie wprowadził ostatnio Poznań (polecam poczytać na ten temat). Nie ma łatwego i przyjemnego rozwiązania tej sytuacji. A to wszystko można podsumować krótko: tak się kończy socjalizm. Ulgowy PIT dla młodych, podwyżki dla nauczycieli, podwyżki płacy minimalnej to wszystko pomysły rządu, realizowane rękami (pieniędzmi) samorządów. Do tego nasz samorząd dołożył własną cegiełkę socjalizmu w trakcie ostatnich wyborów prezydenckich (ulgi i darmowe przejazdy, o których piszę powyżej) i kryzys gotowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę po wpisach, że osoby broniące Żuka 1) krytykują podwyżki pensji (pewnie woleliby zarabiać w urzędach 1500 na głowę), 2) krytykują ulgi dla młodych pit (pewnie nie mają dzieci, a jeśli mają, to ich one nie obchodzą), 3) woleliby, by gmina dostawała masę kasy w podatkach (w sam raz realizują założenia liberalnej polityki PO i koncepcji niskich podatków. Jak to mówił Tusk - podnoszę podatki, ale tylko na rok). Zapiszcie się do Razem, razem z Żukiem. 75% podatki zapewnią odpowiednie wpływy do folwarku Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pisowski troll się nieźle musiał napocić - kilkanaście wpisów z rzędu o dewelo-rozwoju hehe bankowo wpadnie premia od centrali :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę po wpisach, że osoby broniące Żuka 1) krytykują podwyżki pensji (pewnie woleliby zarabiać w urzędach 1500 na głowę), 2) krytykują ulgi dla młodych pit (pewnie nie mają dzieci, a jeśli mają, to ich one nie obchodzą), 3) woleliby, by gmina dostawała masę kasy w podatkach (w sam raz realizują założenia liberalnej polityki PO i koncepcji niskich podatków. Jak to mówił Tusk - podnoszę podatki, ale tylko na rok). Zapiszcie się do Razem, razem z Żukiem. 75% podatki zapewnią odpowiednie wpływy do folwarku Lublin.
Podziękuję za podwyżki pensji centralnie sterowane. Ludzie znający nieco historię i ekonomię wiedzą czym się kończy podnoszenie pensji ustawą. Co ma posiadanie dzieci do ulgi PIT dla młodych pracujących?  A co jest złego w tym, że gmina dostaje masę kasy w podatkach? To chyba dobrze, że pieniądze trafiają do miasta, w którym korzysta się z infrastruktury i usług publicznych. Odnośnie podnoszenia podatków na rok - Platforma może i podniosła podatki na "rok", ale PiS miał kilka lat na ich obniżenie i nie zrobił z tym nic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo niech podnoszą ceny dla przyjezdnych a przy tym redukują rozkłady jazdy . Już widzę te tłumy pasażerów z gmin ościennych czekających na transport po kilkadziesiąt minut na przystanku a następnie na dworcu bus na transport do swojej wioski/ miasteczka. Jeszcze bardziej zakorkują miasto bo nie będzie sensu jeździć a właściwie czekać na MPK aby potem w tłoku jechać po zakorkowanym mieście. Za to można będzie dać premie urzędnikom z ZTM którzy dbają o interesy pasażerów ups... nie dbają bo ich poziom poczynań pomysły propozycje ograniczają się do zmiany numeracji istniejącej linii np z 10 na 150. Dyrektor ZTM i jego ekipa powinni natychmiast wylecieć ze stanowisk jako osoby niekompetentne niemrawe które nie maja pomysłów. Mamy mniejsze pieniądze na transport pomyślmy co możemy zrobić może zmienić trasę może skrócić linie aby na newralgicznych odcinkach pojazdy jeździły częściej. Może bardziej zsynchronizować rozkłady może posłuchać ludzi. Ale nie ankietę zróbmy tylko na zmianę numeracji i siedźmy cicho bo i tak się na tym nie znamy a jeszcze coś zaczną od nas wymagać i wyjdzie że jesteśmy nieudacznikami. To mentalność ZTM i nic się nie zmieni na plus.Jedynie cena biletów a właściwie jej wysokość. Prezydent ulegnie i dołoży przecież kasę będzie akuratnie tak po lubelsku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w dalszym ciągu ludzie jadąc rano do pracy nie mogą wejść do autobusu (155) z powodu przepełnienia, a późną porą jeżdźą puste autobusy przegubowe. Gdzie są wyciągnięte wnioski z tych analiz o których tak pisaliście?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...