Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
żarty się kończą, ostrzeżcie innych ................ google : " Samobójczy scenariusz dla Polski - amerykańskie bomby atomowe w Polsce. Proroctwo Daniela i apel modlitewny " /
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak tak karetki jeżdżą i rak panuje . A mam zabrać kości . IMBECYL z ciebie gościu .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
super ! zwłaszcza na lotnisko Świdnik. gdzie szynobusy jeżdżą puste
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może Pan redaktor napisze obiektywny artykuł dlaczego nowy przystanek Lublin Zachodni powstał w lesie bez infrastruktury? Inwestycja finansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko jest absurdem. Przed lasem bliżej ulicy Granitowej jest dużo wolnego miejsca jednak stację upchnięto w Rezerwacie Przyrody Stasin niszcząc środowisko. Teraz każdy ma problem jak zapewnić odpowiednią infrastrukturę w tak absurdalnej lokalizacji. Przyszłe pokolenia mają przykład jakiej lokalizacji unikać na przykładzie przystanku PKP Lublin Zachodni w lesie. Cały potencjał okolicy i środowisko zostało zmarnowane z programu UE. Gdzie byli ekolodzy i ludzie odpowiedzialni za rozwój i planowanie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Myślę, że pierwsze pojazdy będą dostarczone w lecie 2021 r." Może latem 2021 r. to tak bardziej po polskiemu!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy nie można było zrobić jakieś fajnej wizualizacji, koloru pociągu, który będzie się wyróżniał i charakteryzował nas region skoro już tyle płacimy??????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
8 szt. na całe województwo... na bogato poszli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może Pan redaktor napisze obiektywny artykuł dlaczego nowy przystanek Lublin Zachodni powstał w lesie bez infrastruktury? Inwestycja finansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko jest absurdem. Przed lasem bliżej ulicy Granitowej jest dużo wolnego miejsca jednak stację upchnięto w Rezerwacie Przyrody Stasin niszcząc środowisko. Teraz każdy ma problem jak zapewnić odpowiednią infrastrukturę w tak absurdalnej lokalizacji. Przyszłe pokolenia mają przykład jakiej lokalizacji unikać na przykładzie przystanku PKP Lublin Zachodni w lesie. Cały potencjał okolicy i środowisko zostało zmarnowane z programu UE. Gdzie byli ekolodzy i ludzie odpowiedzialni za rozwój i planowanie? Człowieku! Przystanek Lublin Zachodni jest w bardzo dobrym miejscu!!! Nie jest w lesie! Okoliczni mieszkańcy Czubów i Węglinka zyskali wreszcie bezpieczne przejście do Strego Gaju!  300m do dużej pętli ZTM Poręba. Ale, że miasto Lublin rządzone od 10lat przez PO n i PSL na złość PKP nie chce doprowdzić chociaż tych 100m chodnika nie mówiąc o kawałku ulicy od pętli to nie wina PKP!!! Pomysł miasta - to był przystanek w pobliżu wiaduktu na wylocie na Kraśnik - w szczerym polu - 500m od przystanku Stasin Polny :)
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może Pan redaktor napisze obiektywny artykuł dlaczego nowy przystanek Lublin Zachodni powstał w lesie bez infrastruktury? Inwestycja finansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko jest absurdem. Przed lasem bliżej ulicy Granitowej jest dużo wolnego miejsca jednak stację upchnięto w Rezerwacie Przyrody Stasin niszcząc środowisko. Teraz każdy ma problem jak zapewnić odpowiednią infrastrukturę w tak absurdalnej lokalizacji. Przyszłe pokolenia mają przykład jakiej lokalizacji unikać na przykładzie przystanku PKP Lublin Zachodni w lesie. Cały potencjał okolicy i środowisko zostało zmarnowane z programu UE. Gdzie byli ekolodzy i ludzie odpowiedzialni za rozwój i planowanie? Człowieku! Przystanek Lublin Zachodni jest w bardzo dobrym miejscu!!! Nie jest w lesie! Okoliczni mieszkańcy Czubów i Węglinka zyskali wreszcie bezpieczne przejście do Strego Gaju!  300m do dużej pętli ZTM Poręba. Ale, że miasto Lublin rządzone od 10lat przez PO n i PSL na złość PKP nie chce doprowdzić chociaż tych 100m chodnika nie mówiąc o kawałku ulicy od pętli to nie wina PKP. Pomysł miasta to był przystanek w pobliżu wiaduktu na wylocie na kraśnik - w szczerym polu - 500m od przystanku Stasin Polny :)
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowieku! Przystanek Lublin Zachodni jest w bardzo dobrym miejscu!!! Nie jest w lesie! Okoliczni mieszkańcy Czubów i Węglinka zyskali wreszcie bezpieczne przejście do Strego Gaju!  300m do dużej pętli ZTM Poręba. Ale, że miasto Lublin rządzone od 10lat przez PO n i PSL na złość PKP nie chce doprowdzić chociaż tych 100m chodnika nie mówiąc o kawałku ulicy od pętli to nie wina PKP. Pomysł miasta to był przystanek w pobliżu wiaduktu na wylocie na kraśnik - w szczerym polu - 500m od przystanku Stasin Polny :)Człowieku! Przystanek Lublin Zachodni jest w bardzo dobrym miejscu!!! Nie jest w lesie! Okoliczni mieszkańcy Czubów i Węglinka zyskali wreszcie bezpieczne przejście do Strego Gaju!  300m do dużej pętli ZTM Poręba. Ale, że miasto Lublin rządzone od 10lat przez PO n i PSL na złość PKP nie chce doprowdzić chociaż tych 100m chodnika nie mówiąc o kawałku ulicy od pętli to nie wina PKP. Pomysł miasta to był przystanek w pobliżu wiaduktu na wylocie na kraśnik - w szczerym polu - 500m od przystanku Stasin Polny :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidować nieudolne województwo lubelskie, poza ciągłym bełkotem 'lubelscyzna, lubelscyzna', która de facto nie istnieje, nic nie wynika pozytywnego dla mieszkańców. Zaoszczędzoną kasę kolejową przeznaczyć np. do przedłużenia kolei mazowieckich np. do Chełma, zyskać połączenie z Radomiem i Warszawką, przez Dęblin, Nałęczów, Puławy, Świdnik. A nie bezsensowne ględzenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę nie łączyć bezpiecznego przejścia do lasu z przystankiem kolejowym!!! Myślący człowiek potrafi to rozgraniczyc.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
XXI wiek, a te województwo dalej zacofane w kolei! O mój boże, po co to istniej? Zlikwidować, włączyć północ woj do mazowieckiego, a południe do Podkarpackiego. Wschód oddać Ukrainie a i Lublin. Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kur... znowu ten dziadek od "lubelszczyzna nie istnieje" - jakby to kogokolwiek obchodziło. Sam się przyłącz do Ukrainy pajacu. Jak już to Wołyń i Małopolskę Wschodnią należałoby przywrócić do właściwego kraju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dęblin i Ryki to wiochy!trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz! Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robia placki na ulicach!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowieku! Przystanek Lublin Zachodni jest w bardzo dobrym miejscu!!! Nie jest w lesie! Okoliczni mieszkańcy Czubów i Węglinka zyskali wreszcie bezpieczne przejście do Strego Gaju!  300m do dużej pętli ZTM Poręba. Ale, że miasto Lublin rządzone od 10lat przez PO n i PSL na złość PKP nie chce doprowdzić chociaż tych 100m chodnika nie mówiąc o kawałku ulicy od pętli to nie wina PKP. Pomysł miasta to był przystanek w pobliżu wiaduktu na wylocie na kraśnik - w szczerym polu - 500m od przystanku Stasin Polny :)Człowieku! Przystanek Lublin Zachodni jest w bardzo dobrym miejscu!!! Nie jest w lesie! Okoliczni mieszkańcy Czubów i Węglinka zyskali wreszcie bezpieczne przejście do Strego Gaju!  300m do dużej pętli ZTM Poręba. Ale, że miasto Lublin rządzone od 10lat przez PO n i PSL na złość PKP nie chce doprowdzić chociaż tych 100m chodnika nie mówiąc o kawałku ulicy od pętli to nie wina PKP. Pomysł miasta to był przystanek w pobliżu wiaduktu na wylocie na kraśnik - w szczerym polu - 500m od przystanku Stasin Polny :)
 no głupi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko dla nowej stacji LUBLIN ZACHÓD : - dojazd wąską uliczką Szafirowa przez zakorkowane osiedle - miejsca parkingowe między blokami i lokalnymi sklepami - poczekalnia w przejściu podziemnym prowadzącym do lasu - ekologiczna toaleta w lesie - 400 metrowy zjazd torem saneczkowym do najbliższego przystanku autobusowego na ulicy Granitowej - brak szybkiego dojazdu z obwodnicy - stacja bez wizji i perspektyw - dalsza degradacja Rezerwatu Przyrody Stasin Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko LUBLIN GŁÓWNY : "Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. – To jest trudny temat ze względów bezpieczeństwa – przekonywał Paweł Wróblewski z centrali PKP."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Okoliczni mieszkańcy faktycznie zyskają "wreszcie bezpieczne przejście do Strego Gaju! " Stary Las zostanie przesłonięty wiatą. Wzmożony ruch i hałas przyczyni się do degradacji Rezerwatu Przyrody Stasin. Mieszkańcy pobliskiego Stasina zostaną odgrodzeni od miasta zasiekami, jedyne legalne przejście do stacji będzie przez ciemny las? Miejsca parkingowe będą pod blokami okolicznych mieszkańców. Dojazd drogami leśnymi i osiedlowymi? Infrastruktura i środowisko???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowiek myślący wejdzie na geoportal i zrobi wizję lokalną. Winda w lesie jest oddalona w linii prostej ok. 500 metrów od zajezdni!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko dla przystanku Lublin Zachodni = legalny wyjazd rowerem na piwko do lasu!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...