Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Super a są jakieś oferty dla tysięcy bezrobotnych socjologów, politologów, psychologów, ekonomistów i innych NIEUDACZNIKÓW kształconych w Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla Takich sa w marketach wolne wakaty, masz racje 100% jakim trzeba byc durniem aby takie coś studiować. Ja jestem po technikum energetycznym i mam 5 koła na rękę a z praca nigdy nie bede mial problemów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mirek, ale po tym swoim technikum masz problemy z podpisaniem się (Elektoenergetyk - zjadłeś "r"), z polskimi literami (ą, ę, ć, ś - nie używasz), a w przyszłości będziesz obciachem dla swoich dzieci, bo samo tylko średnie wykształcenie za 20-30 lat będzie traktowane tak, jak teraz zawodowe ... i za 5 koła tego nie kupisz. Osoba z wyższym wykształceniem ma szansę (większą lub mniejszą) na te 5 koła. Ty na wyższe wykształcenie - już nigdy Ty już ZAWSZE będziesz tylko średnio wykształcony
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piękny Roman napisał:
Super a są jakieś oferty dla tysięcy bezrobotnych socjologów, politologów, psychologów, ekonomistów i innych NIEUDACZNIKÓW kształconych w Lublinie.