Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tory zbudowane , pociągi są, ale żuczek nie wybudował nadal dojścia i dojazdu od strony miasta. I az strach pomyśleć jaką cenę zaproponuje na tą inwestycję jeśli 8 mln wydał tylko na wzmocnienie chodnikow w parku ludowym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nazwali peron Lublin Zachodni ? To ciekawe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co to za wykopaliska na nowiutkim przecież peronie??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szał... normalnie sukces polski powstałej z kolan. Teraz pociągi wygrają z każdym przewoźnikiem, nawet z autem prywatnym
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wstyd! Pociągi się zatrzymują, ale dojazd na stację jak w dziczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zbudowali przystanek bez dojazdów w rezerwacie przyrody niszcząc przy okazji okolicę. A wystarczyło zaplanować przystanek 100 metrów przed lasem gdzie jest dużo wolnego miejsca i lepszy dojazd. No ale po co? PiSowskie geniusze z PKP wiedzą lepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tory zbudowane , pociągi są, ale żuczek nie wybudował nadal dojścia i dojazdu od strony miasta.  I az strach pomyśleć jaką cenę zaproponuje na tą inwestycję jeśli 8 mln wydał tylko na wzmocnienie chodnikow w parku ludowym.
 Pisiorki przestańcie wszystko zwalać na Żuka. Tutaj więcej o tym bublu jaki zaprojektowała kolej nie konsultując nic i z nikim:  ***s://***dziennikwschodni.pl/lublin/nowy-przystanek-kolejowy-w-lublinie-a-co-z-droga-do-niego-nie-bedzie-bezpieczna,n,1000217438.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tory zbudowane , pociągi są, ale żuczek nie wybudował nadal dojścia i dojazdu od strony miasta.  I az strach pomyśleć jaką cenę zaproponuje na tą inwestycję jeśli 8 mln wydał tylko na wzmocnienie chodnikow w parku ludowym.
Pisiorki przestańcie wszystko zwalać na Żuka. Tutaj więcej o tym bublu jaki zaprojektowała kolej nie konsultując nic i z nikim:  ***s://***dziennikwschodni.pl/lublin/nowy-przystanek-kolejowy-w-lublinie-a-co-z-droga-do-niego-nie-bedzie-bezpieczna,n,1000217438.html Cytat z tego artyku"
 Właściwy dojazd i dojście ma zapewnić miasto, ale na razie nie zamówiło nawet projektu takiej ulicy."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A przy jakiej ulicy jest ten Lublin Zachodni? Daleko do Stasina?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
problem w tym, że projekt kolei jest totalnie schrzaniony i nie da się tam zrobić dobrego dojazdu, da się zrobić byle jaki i nic więcej, no ale patrząc na tę śmieszną wiatę rodem z peronów budowanych na wsiach w szczerym polu to może i taki w zupełności wystarczy, ogólnie wstyd żeby w mieście wojewódzkim, stolicy ściany wschodniej budować takie gó...o, kolej po raz kolejny udowodniła, że jedyne co potrafi to zrobić byle jak, byleby było, na totalny odp....ol
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowiek myślący przewiduje przyszłość. Jak planuje się tyle osiedli po jednej stronie to projektuje się ciągi komunikacyjne. Powinna być wybudowana droga od Kraśnickiej do Węglinek, a stamtąd do Nadbystrzyckiej z połączeniem z Gęsią, Koralową, Jaspisową, Jantarową, Granitową, a nie tylko połączenie dróg osiedlowych z JP II i brakiem dojazdu do przystanku PKP. Ile lat miał plan wybudowania tego przystanku? Nie można go było na czas zmodernizować rozpoczynając od drogi dojazdowej z osiedli do tego przystanku? Tu wszystko jest od d... strony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co to za wykopaliska na nowiutkim przecież peronie??
Czyżby ktoś w ten sposób szukał "koronawirusa"???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A przy jakiej ulicy jest ten Lublin Zachodni? Daleko do Stasina?
Bardzo trafne pytanie! Gdyby ktoś rzeczywiście rozsądnie planował, to obok tego przystanku kolejowego powstałby tunel drogowy; takim tunelem mogłyby kursować autobusy nie tylko do Stasina (przystanek jest obok skrajnych zabudowań we wsi Stasin), ale także do Zemborzyc (w tym do Zemborzyc Podleśnych), gdyby została zbudowana droga w kierunku południowym (w tym do Zemborzyc Podleśnych) od strony Węglinka i Stasina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wstyd! Pociągi się zatrzymują, ale dojazd na stację jak w dziczy.
 Ot, ślepota . . . Bez okularów przeczytałem: "Wstyd, że pociągi się tam zatrzymują." :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A przy jakiej ulicy jest ten Lublin Zachodni? Daleko do Stasina?
Bardzo trafne pytanie! Gdyby ktoś rzeczywiście rozsądnie planował, to obok tego przystanku kolejowego powstałby tunel drogowy; takim tunelem mogłyby kursować autobusy nie tylko do Stasina (przystanek jest obok skrajnych zabudowań we wsi Stasin), ale także do Zemborzyc (w tym do Zemborzyc Podleśnych), gdyby została zbudowana droga w kierunku południowym (w tym do Zemborzyc Podleśnych) od strony Węglinka i Stasina.
 POzwolić w referendum urządzić w Starym Gaju park naturalistyczny z nowoczesnymi akademikami, a wtedy miasto wyrychtuje tunel i czteropasmówkę w PÓł roku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolej metropolitarna ! Dlaczego szynobusy nie kursują z Motycza na lotnisko i z powrotem co godzinę? Jak tramwaj szybki !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak przejazdów bezkolizyjnych ....ale remont pełną gębą w radio i TV...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co? Nie mata w Lublinie komunikacji miejskiej i 3 dni furmankami na Główny trza jechać? :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerów wsiadających na "zachodnim peronie leśnym" będzie można w Warszawie łatwo zidentyfikować po ubłoconych butach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niekoniecznie pasażer udający się w podróż ze stacji Lublin zachodni błotny tor przeszkód pokona w gumofilcach a na peronie zamieni na lakierki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...