Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tragiczna śmierć 12-latki na ul. Poligonowej. Miasto odpowiada na apel rodziców

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 marca 2019 r. o 19:16 Powrót do artykułu
Budujcie więcej miejskich autostrad wtedy będzie bezpieczniej i nie będzie brakować pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz (d)efekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budujny bezpieczne drogi,to bedzie bezpiecznie i nie trzeba będzie psioczyć na kierowców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten rejon rozbudowuje się. Niestety kultura jazdy kierowców zostawia wiele do życzenia. To samo dzieje się na Willowej. Piski opon i słupki przy przejściu w okolicy przystanku przy Ogrodzie Botanicznym to codzienność.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy do skutku nie wypłacać nagród dla wysokich urzędników i pieniądze się uzbierają. Na tej poligonowej to trzeba przejść dwie jezdnie aby trafić na drugą stronę ulicy. A prują tam samochody nieźle. Nie zawsze da się przejść pieszemu na drugą stronę za jednym razem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kupcie kolejne "uliczne meble" to na bezpieczeństwo na drogach na pewno wystarczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bierzmy przykład z Jaworzna: ***brd24.pl/infrastruktura/jaworzno-czyli-najbezpieczniejsze-miasto-polsce-liczbe-smiertelnych-wypadkow-zredukowali-zera/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niestety kultura lubelskich kierowców woła o pomstę do nieba
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przeciętny kierowca jak widzi 2-3 pasmową jezdnię, dostaje głupawki...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żadne światła ani sygnalizacje nie wyeliminują z ruchu chamów za kierownicą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za mało pasów tam jest urzędasy! Minimum 4 pasy w każdą stronę, wtedy auta będą mogly rozpędzac sie do 200 kmh i bedzie bezpiecznie i przepustowosc jaka!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dla viceprezydenta Komorskiego 300 tysięcy pln rocznie znalazło się, dla partyjniaków - spadochroniarzy z marszałkowskiego też są pieniądze, brakuje tylko na takie bzdury jak światła...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TBV wybuduje Łośedle i bedzie wiecej wypadków moge sie z wami założyć o co tylko chcecie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Posrednio winnymi smierci tej dziewczynki są urzędnicy ktorzy taką drogę zatwierdzili i projektant ktory ten chłam zaprojektował...obecnie jest tendencja do projektowania ulic nawet w centrum miasta w taki sposob, aby auta mogły zap...dalac bez czestego zatrzymuwania i skrecania...dlatego robi sie osobne prawo i lewoskrety, pasy szerokie jak na ekspresowce itd...wszystko to wręcz zachęca co głupszych kierowców do szybkiej jazdy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie macie cieniasy urzedasy pieniędzy na sygnalizacje? Wystarczyłoby na pare dni postawic przed tym przejsciem fotoradar i łoic Januszów nawet po te smieszne 200-300 zlotych - szybko by sie kasa uzbierała...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To samo co jest teraz na os Botanik ci idioci z UM planują zrobic na Racławickich...osobne prawo i lewoskręty kosztem zieleni i estetyki, aby tylko samochody mogły zap...dalac na złamanie karku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Niemczech na takich ulicach nie wyznacza się prejść dla pieszych i jest bezpiecznie. W Lubliniepod pozorem bezpieczeństwa się je wyznacza i efekty widzimy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piniendzy ni ma i nie bendzie ! Bo miasto musi zakupić ławeczki meblowe , by piedzące części ciała miały gdzie spocząć przed następnym wydaleniem gazów , a światła i bezpieczeństwo ludzi ..... . Co tam , niech poczeka .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Niemczech na takich ulicach nie wyznacza się prejść dla pieszych i jest bezpiecznie. W Lubliniepod pozorem bezpieczeństwa się je wyznacza i efekty widzimy.
 Ciekawe jak ludzie mają dojść np. do przystanku? Moją się teleportować? Na zachodzie pieszy jest świety. Jak kierowca widzi kogoś przy przejściu to się zatrzymuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Niemczech na takich ulicach nie wyznacza się prejść dla pieszych i jest bezpiecznie. W Lubliniepod pozorem bezpieczeństwa się je wyznacza i efekty widzimy.
 W Niemczech na takich ulicach nie wyznacza sie pasów dla ruchu samochodowego - srodkiem jezdzą tramwaje, a po bokach chodniki, sciezki rowerowe, szpalery drzew. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...