Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Trakcja za 5 mln zł już jest, ale trolejbusów nadal nie ma. Będą jeździły sporadycznie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 28 listopada 2017 r. o 07:12 Powrót do artykułu
Jeszcze jeden "bubel" komunikacyjny !!!! Już samo wprowadzenie trolejbusów na JPII powoduje korkowanie się skrzyżowań i rond w godzinach szczytu !!!! Po co te "druty"....skoro 80% tzw. trolejbusów jeździ bez "szelek" !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i dobrze, na tym osiedlu same 500+ mieszkają, a nawet szkoły i co ważniejsze kościoła nie ma. Jest za to linia wysokiego napiecia i maszty gsm
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaka modernizacja pętli??? Ten niewypał w postaci pętli na Granitowej trzeba zlikwidować i utworzyć nową przy przyszłej stacji kolejowej Lublin Zachód.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba Unię uprzejmie powiadomić jak marnowane są pieniądze z dotacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nie może być tak, że puścicie 161 z Węglina na Felin ale tylko przez JP II
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trolejbusy to przeżytek, świat idzie w kierunku autobusów elektrycznych. Za 20 lat będzie to skansen. Ale my w to inwestujemy bo unia daje i związki zawodowe chcą - obsługa i konserwacja tych słupów i drutów pochłania mnóstwo pracy ludżkiej czyli zatrudnienie dla setek pracowników. Autobus elektryczny by ich pozbawił pracy i spowodował że bilety byłyby tańsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Jaka modernizacja pętli??? Ten niewypał w postaci pętli na Granitowej trzeba zlikwidować i utworzyć nową przy przyszłej stacji kolejowej Lublin Zachód.
 popieram
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To drutowanie miasta powinno być zabronione. Masakra jakaś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żukow zeszpecił miasto słupami i kablami Łącznie to już kosztowało ze 200 mln. A efektów nie ma. Wyrzucone pieniądze za te pieniądze można było kupić 100 autobusów elektrycznych i bez szpecenia miasta mieć ekologię. Ale ktoś zarobił Kolejny przekręt PO. Te słupy trakcyjne wyglądają strasznie..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Misto wygląda strasznie z tymi słupami. Za to ktoś powinien siedzieć. Kasa którą wydano na to badziewie pozwoliła by na kupno ze 150 autobusów elektrycznych ale woleli zeszpecić miasto drutami. To jest straszne co zrobił Żuk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dwa ostatnie komentarze napisane przez jedną i tą samą osobę - śmierdzącego płatnego trolla z Nowogrodzkiej!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta cała linia trolejbusowa to WIELKI PRZEKRĘT
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trakcji jest dużo, bo tego wymagają unijne przepisy. Bez uwzględnienia budowy trakcji w projektach, Lublin nie dostałby dofinansowania do remontów wielu ulic. Jak widać niektórzy o tym nie wiedzą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trolejbusy podobnie jak zbliżające się wielkimi krokami autobusy elektryczne to ekologia i czystsze powietrze, także ja osobiście popieram budowę drutów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żaden przekręt. Nie umiesz czytać, że pętla jest za mała i trajtki zaczną kursować jak tylko ją przebudują?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ehhh, Smaga i te jego pseudosensacyjne artykuły...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dominisia ciężko się czyta. Wciąż się zastanawiam czemu on pracuje w DW a nie w Pudelku? Tam by się lepiej sprawdził, jestem o tym przekonany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Trakcji jest dużo, bo tego wymagają unijne przepisy. Bez uwzględnienia budowy trakcji w projektach, Lublin nie dostałby dofinansowania do remontów wielu ulic. Jak widać niektórzy o tym nie wiedzą.
 Można gdzieś poczytać o tym bo jestem bardzo ciekawy jak to UE wymaga budowy trakcji aby dofinansować remont ulic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale rąsia buzia kwiatek koperta były?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja napisał:
undefined napisał:
Trakcji jest dużo, bo tego wymagają unijne przepisy. Bez uwzględnienia budowy trakcji w projektach, Lublin nie dostałby dofinansowania do remontów wielu ulic. Jak widać niektórzy o tym nie wiedzą.
Można gdzieś poczytać o tym bo jestem bardzo ciekawy jak to UE wymaga budowy trakcji aby dofinansować remont ulic.
 Z tego co słyszałem nawet sam Żuk o tym mówił na spotkaniach z mieszkańcami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...