![]() |
Kiedyś nie takie były zimy i jakoś trolejbusy jeździły teraz trochę szronu i wszystko stoi.
|
![]() |
Czyli upadł następny mit lobby moto - elektryki
|
![]() |
Tak się kończy zabawa w trolejbusy kiedy siec trakcyjna jest upośledzona przez jej brak w centrum i wielu newralgicznych punktach miasta. Prowizorka i dno. Kupuję sobie samochód. Dosyć tej awaryjnej komunikacji!!!
|
![]() |
Rozumiem ze komunikacja miejska kursuje w Lublinie w temperaturach powyżej +5 stopni. Gdy jest zimno chodzimy pieszo... lub jeździmy morderczymi Dieslami
|
![]() |
Ludzie, nigdy nie popełniajcie tego błędu i nie kupujcie Tesli i innych elektrycznych cudeniek. Chyba ze sami chcecie się ubezwlasnowolnic. Diesel to jest WOLNOŚĆ !!!
|
![]() |
niesamowite
|
![]() |
Ave Rudolf Diesel!
Eko elektro niewolnictwo nie dla mnie!
Stop Iluminati!
|
![]() |
Żałosne! Elektroodpad stoi i kwiczy.
|
![]() |
„jeżeli to konieczne to zastępujemy trajtki autobusami”. No dzisiaj to konieczne
|
![]() |
raz na godzinę i do tego nie przyjedzie bo prądu zabrakło. Zamień wóz na bus, tak mówili !!!
|
![]() |
Nie ma to jak zwykły autobus na benzynę.
|
![]() |
Jakie warunki niby są? Mróz -10/-20, zalega jacy śnieg, błoto posniegowe, zamieć śnieżna,... Jakby była zima jak pare lat wstecz to by nie wyjechali nawet z zajezdni. To kpina! I jeszcze łaskawie doradzają sprawdzać na stronie ZTM. Kpina!
|
![]() |
Ekologia pełną gębą
|
![]() |
Czy MPK jest dobrze zarządzane ?? Skoro wiedzą że może takie coś wystąpić, bo nieraz miało to miejsce to czemu się nie przygotowali na takie coś analogicznie jak ma to miejsce w Gdyni ?? Jakby był jeszcze jeden prezes w MPK było by lepiej...
|
![]() |
Szron jako przyczyna rozładowywania się baterii trolejbusów to wymówka. Już o wiele wcześniej (także przed jesienią) podjeżdżające pod górę w stronę ul. Medalionów (od strony Czubów) trolejbusy wlokły się (jakby "pełzały) - raz kierowca wysiadł z "mojego" trolejbusu i ręcznie założył "łapy".
|
![]() |
Kiedyś nie takie były zimy i jakoś trolejbusy jeździły teraz trochę szronu i wszystko stoi.No, nie wszystko. Nie wszystko - mruknął jeden dziadek, gdy to przeczytał . . . :) |
![]() |
Co to za pierd*lenie że trolejbus nie może podpinać się do trakcji bo jest tak zwany efekt spawania? Złej baletnicy to przeszkadza nawet rąbek od spódnicy, kiedyś trolejbusy jeździły nie przy takiej pogodzie a teraz nie mogą? ,otóż mogą jedyne utrudnienie jest takie że muszą jechać ciut wolniej i przy oszronionej trakcji szybciej się zużywa ślizg grafitowy przy odbierakach.
|
![]() |
Co to za pierd*lenie że trolejbus nie może podpinać się do trakcji bo jest tak zwany efekt spawania? Złej baletnicy to przeszkadza nawet rąbek od spódnicy, kiedyś trolejbusy jeździły nie przy takiej pogodzie a teraz nie mogą? ,otóż mogą jedyne utrudnienie jest takie że muszą jechać ciut wolniej i przy oszronionej trakcji szybciej się zużywa ślizg grafitowy przy odbierakach.
|
![]() |
Co to za pierd*lenie że trolejbus nie może podpinać się do trakcji bo jest tak zwany efekt spawania? Złej baletnicy to przeszkadza nawet rąbek od spódnicy, kiedyś trolejbusy jeździły nie przy takiej pogodzie a teraz nie mogą? ,otóż mogą jedyne utrudnienie jest takie że muszą jechać ciut wolniej i przy oszronionej trakcji szybciej się zużywa ślizg grafitowy przy odbierakach.Otóż nie do końca. Obecne napędy trolejbusów opierają się na elektronice i ten efekt spawania uniemożliwia jej poprawną pracę. Co więcej, trolejbusy opierające się na napędzie oporowym jak kiedyś, jeszcze stoją w ilości 3 sztuk na zajezdni i powinny jeździć całą noc jako przecieraki, jak to ma miejsce np. w Gdyni. Nie mówiąc już o pojeździe który powinen glikolem spryskiwać sieć. Ale w mpk myślą o czym innym, bo w końcu do wyżywienia jest 3 prezesów. |
![]() |
Tylko proszę unikać insynuowania, jakoby oni właśnie wypili (cały) glikol i dlatego zabrakło go do "ocieplania" trakcji. Jak tak można?!?Co to za pierd*lenie że trolejbus nie może podpinać się do trakcji bo jest tak zwany efekt spawania? Złej baletnicy to przeszkadza nawet rąbek od spódnicy, kiedyś trolejbusy jeździły nie przy takiej pogodzie a teraz nie mogą? ,otóż mogą jedyne utrudnienie jest takie że muszą jechać ciut wolniej i przy oszronionej trakcji szybciej się zużywa ślizg grafitowy przy odbierakach.[/quote] Otóż nie do końca. Obecne napędy trolejbusów opierają się na elektronice i ten efekt spawania uniemożliwia jej poprawną pracę. Co więcej, trolejbusy opierające się na napędzie oporowym jak kiedyś, jeszcze stoją w ilości 3 sztuk na zajezdni i powinny jeździć całą noc jako przecieraki, jak to ma miejsce np. w Gdyni. Nie mówiąc już o pojeździe który powinen glikolem spryskiwać sieć. Ale w mpk myślą o czym innym, bo w końcu do wyżywienia jest 3 prezesów.[/quote] [quote][quote]Co to za pierd*lenie że trolejbus nie może podpinać się do trakcji bo jest tak zwany efekt spawania? Złej baletnicy to przeszkadza nawet rąbek od spódnicy, kiedyś trolejbusy jeździły nie przy takiej pogodzie a teraz nie mogą? ,otóż mogą jedyne utrudnienie jest takie że muszą jechać ciut wolniej i przy oszronionej trakcji szybciej się zużywa ślizg grafitowy przy odbierakach.Otóż nie do końca. Obecne napędy trolejbusów opierają się na elektronice i ten efekt spawania uniemożliwia jej poprawną pracę. Co więcej, trolejbusy opierające się na napędzie oporowym jak kiedyś, jeszcze stoją w ilości 3 sztuk na zajezdni i powinny jeździć całą noc jako przecieraki, jak to ma miejsce np. w Gdyni. Nie mówiąc już o pojeździe który powinen glikolem spryskiwać sieć. Ale w mpk myślą o czym innym, bo w końcu do wyżywienia jest 3 prezesów. |
Strona 1 z 2
Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.