Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Trolejbusy muszą jeździć zawijasami. Miasto jednak nie wyprostuje trasy. Dlaczego?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 lutego 2018 r. o 16:57 Powrót do artykułu
Jak zwykle po prostu nie da się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto podpisuje w UM te buble infrastruktury drogowej, Kieliszek? Pozaslepiali Młyńska, 1go Maja... a teraz nie wiedza jak autobusy pokierowac. Durnie z urzedu sami tworza problem, potem dumaja jak rozwiazać a podatnik placi na ciemniaków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ci radni z pis to zawsze wy***ą z jakimś pomysłem z kosmosu i potem forsują takie bzdurne rozwiązanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może po prostu 152 skierować z Lubelskiego Lipca bezpośrednio na nowy most, bez zajeżdżania pod dworzec??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komunikacja w rejonie dworca to paranoja. Ale jeszcze grosza to twierdzenie, że nie da sie nic zrobić przez parkujace samochody. Przecież je można wywalić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Komunikacja w rejonie dworca to paranoja. Ale jeszcze grosza to twierdzenie, że nie da sie nic zrobić przez parkujace samochody. Przecież je można wywalić
 łatwo powiedzieć "wywalić" - ale co to dokładnie znaczy, że ludzie gdzie mają parkować? na klatkach schodowych?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś wszystko waliło się na "winętuska" a teraz?. Projektując nowy dworzec komunikacyjny powinno się zacząć od układu drogowego który jest w tej okolicy wręcz fatalny.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy pan radny zna długość trolejbusu i możliwości skrętu o 90 stopni od razu pod wiadukt? Czy wiedza z prowadzenia ogranicza się do samochodu osobowego ? Zamknąć ulicę na 15 minut , dać mu trolejbus i niech wykona manewr skrętu tylko filary mu postawcie z gumy , powodzenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A wszystko zaczęło się od pruszkowskiego który postanowił wsadzić targi lubelskie na tereny parku miejskiego, jakby lublin cierpiał na brak wolnych terenów pod zabudowę magazynową. Stąd ten chory układ ulic i uliczek. Niech ten specjalista od wycieczek po całym świecie się teraz wypowie i spróbuje rozwiązać ten węzeł Gordyjski. Tfu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kjlm napisał:
Kiedyś wszystko waliło się na "winętuska" a teraz?. Projektując nowy dworzec komunikacyjny powinno się zacząć od układu drogowego który jest w tej okolicy wręcz fatalny.  
 Pewnie Unia nie pozwoli ze względu na trwałość projektów budowy wiaduktu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł bardzo dobry - tylko trolejbusom ciężko by było się włączyć do ruchu skręcając z pocztowej - trochę niebezpiecznie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
komunikacja jest dla biedoty i osób nie ceniących swojego zdrowia i czasu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To kluczenie tych linii mpk jadących w kierunku dworca PKP przez LL '80, Gazową i robienie supła jest bez sensu, autobusy robiąc takiego ślimaka nie tylko tracą czas, ale i swoją popularność, bo kto lubi jeździć zawijasami, zwłaszcza jak chce szybko dojechać do celu? Drugi przykład to odcięcie od linii mpk Poczty Polskiej na Krakowskim Przedmieściu, w celu zrobienia majestatycznego Placu Litewskiego, kosztem pasażerów mpk. Linie jadąc do określonego celu jadą innym fragmentem i innym fragmentem powracają, w dodatku są to wąskie ulice Kołłątaja, Hempla(obecnie Zesłańców Sybiru) czy korkująca się Okopowa. Jeśli podobny zabieg nastąpi w przypadku okolic Bramy Krakowskiej i będzie podobne odcięcie to kolejne linie mpk będą traciły na tym. Wszelkie przebudowy ulic i zmiany organizacji ruchu absolutnie nie sprzyjają komunikacji miejskiej, bo przez to trasy mpk zaczynają się komplikować, wydłuża się czas przejazdu, a pasażerowie są coraz bardziej tym poirytowani. Nie wiem jak będzie w przypadku tej Krochmalnej, ale nie zapowiada się to dobrze, znowu jakieś zawracanie, jakieś pętelki. Za dużo jest tych wszystkich przebudowań, remontów i udziwnień, takie uszczęśliwianie ludzi na siłę i za wszelką cenę, często bez ładu i składu powodując przy tym więcej komplikacji niż pożytku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
A wszystko zaczęło się od pruszkowskiego który postanowił wsadzić targi lubelskie na tereny parku miejskiego, jakby lublin cierpiał na brak wolnych terenów pod zabudowę magazynową. Stąd ten chory układ ulic i uliczek. Niech ten specjalista od wycieczek po całym świecie się teraz wypowie i spróbuje rozwiązać ten węzeł Gordyjski. Tfu.
 dokładnie tak, idiotyczny pomysł z lokalizacją hal targowych, no ale wiadomo, PiS to stan umysłu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kim jest ten Popiel? Pierwszy raz o gościu słyszę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jestes głupi to nie słyszałeś. pis i po to dno ale akurat ten pan jest ok. i mniej łysy od pały nr 1.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
debilku - to jeden trajluś, którym można dojechać z LSM do dworca 154 jeżdzi raz na godzinę)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"...... ze względu na parkujące na ul. Pocztowej pojazdy". Jeszcze takiego głupiego tłumaczenia nie słyszałem a żyję dosyć długo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mało POkraki rozdaliza grosze działek budowlanych developerom? A w hali Targów są cavaliady co tak cieszą i szkopów i Kmiotów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie, u nas MPK jeździ raz na godzinę jak PKS. Bilety drogie, a balast w postaci pasażerów jest niemile widziany. A jak jest smog, to nie jeździ się za darmo autobusami, tylko nie wyjeżdżają autobusy !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.