Jak zwykle po prostu nie da się.
|
|
Kto podpisuje w UM te buble infrastruktury drogowej, Kieliszek? Pozaslepiali Młyńska, 1go Maja... a teraz nie wiedza jak autobusy pokierowac. Durnie z urzedu sami tworza problem, potem dumaja jak rozwiazać a podatnik placi na ciemniaków.
|
|
ci radni z pis to zawsze wy***ą z jakimś pomysłem z kosmosu i potem forsują takie bzdurne rozwiązanie.
|
|
A może po prostu 152 skierować z Lubelskiego Lipca bezpośrednio na nowy most, bez zajeżdżania pod dworzec??
|
|
Komunikacja w rejonie dworca to paranoja. Ale jeszcze grosza to twierdzenie, że nie da sie nic zrobić przez parkujace samochody. Przecież je można wywalić
|
|
łatwo powiedzieć "wywalić" - ale co to dokładnie znaczy, że ludzie gdzie mają parkować? na klatkach schodowych? |
|
Kiedyś wszystko waliło się na "winętuska" a teraz?. Projektując nowy dworzec komunikacyjny powinno się zacząć od układu drogowego który jest w tej okolicy wręcz fatalny.
|
|
Czy pan radny zna długość trolejbusu i możliwości skrętu o 90 stopni od razu pod wiadukt? Czy wiedza z prowadzenia ogranicza się do samochodu osobowego ? Zamknąć ulicę na 15 minut , dać mu trolejbus i niech wykona manewr skrętu tylko filary mu postawcie z gumy , powodzenia.
|
|
A wszystko zaczęło się od pruszkowskiego który postanowił wsadzić targi lubelskie na tereny parku miejskiego, jakby lublin cierpiał na brak wolnych terenów pod zabudowę magazynową. Stąd ten chory układ ulic i uliczek. Niech ten specjalista od wycieczek po całym świecie się teraz wypowie i spróbuje rozwiązać ten węzeł Gordyjski. Tfu.
|
|
Pewnie Unia nie pozwoli ze względu na trwałość projektów budowy wiaduktu. |
|
Pomysł bardzo dobry - tylko trolejbusom ciężko by było się włączyć do ruchu skręcając z pocztowej - trochę niebezpiecznie
|
|
komunikacja jest dla biedoty i osób nie ceniących swojego zdrowia i czasu.
|
|
To kluczenie tych linii mpk jadących w kierunku dworca PKP przez LL '80, Gazową i robienie supła jest bez sensu, autobusy robiąc takiego ślimaka nie tylko tracą czas, ale i swoją popularność, bo kto lubi jeździć zawijasami, zwłaszcza jak chce szybko dojechać do celu? Drugi przykład to odcięcie od linii mpk Poczty Polskiej na Krakowskim Przedmieściu, w celu zrobienia majestatycznego Placu Litewskiego, kosztem pasażerów mpk. Linie jadąc do określonego celu jadą innym fragmentem i innym fragmentem powracają, w dodatku są to wąskie ulice Kołłątaja, Hempla(obecnie Zesłańców Sybiru) czy korkująca się Okopowa. Jeśli podobny zabieg nastąpi w przypadku okolic Bramy Krakowskiej i będzie podobne odcięcie to kolejne linie mpk będą traciły na tym. Wszelkie przebudowy ulic i zmiany organizacji ruchu absolutnie nie sprzyjają komunikacji miejskiej, bo przez to trasy mpk zaczynają się komplikować, wydłuża się czas przejazdu, a pasażerowie są coraz bardziej tym poirytowani. Nie wiem jak będzie w przypadku tej Krochmalnej, ale nie zapowiada się to dobrze, znowu jakieś zawracanie, jakieś pętelki. Za dużo jest tych wszystkich przebudowań, remontów i udziwnień, takie uszczęśliwianie ludzi na siłę i za wszelką cenę, często bez ładu i składu powodując przy tym więcej komplikacji niż pożytku
|
|
dokładnie tak, idiotyczny pomysł z lokalizacją hal targowych, no ale wiadomo, PiS to stan umysłu |
|
kim jest ten Popiel? Pierwszy raz o gościu słyszę?
|
|
jestes głupi to nie słyszałeś. pis i po to dno ale akurat ten pan jest ok. i mniej łysy od pały nr 1.
|
|
debilku - to jeden trajluś, którym można dojechać z LSM do dworca 154 jeżdzi raz na godzinę)
|
|
"...... ze względu na parkujące na ul. Pocztowej pojazdy". Jeszcze takiego głupiego tłumaczenia nie słyszałem a żyję dosyć długo.
|
|
Mało POkraki rozdaliza grosze działek budowlanych developerom? A w hali Targów są cavaliady co tak cieszą i szkopów i Kmiotów.
|
|
Panie, u nas MPK jeździ raz na godzinę jak PKS. Bilety drogie, a balast w postaci pasażerów jest niemile widziany. A jak jest smog, to nie jeździ się za darmo autobusami, tylko nie wyjeżdżają autobusy !!
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|