Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Trolejbusy prezentują się całkiem nieźle. Oto przykład: http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=12 http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=14 http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=13 Ale w Lublinie ich bym do jeżdżenia nie chciał. Z tego co rozmawiałem z Ukraińskimi kierowcami, to taki odpowiednik naszego autosana...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poszperałem trochę i jak na razie to oni kupują od nas stare nasze trolejbusy: http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=19 - jest nawet logo naszego MPK
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że szok. Spasowanie elementów na poziomie samoróbek z Nigerii. Serwisu praktycznie w Polsce nie ma!!! Musieli czekać MIESIĄCAMI NA CZĘŚCI Z BIAŁORUSI. To samo będzie z tym ukraińskim syfem. Zainteresowanych wysyłam do Kielc, gdzie było kilka sztuk tego "cudu techniki". Po paru miesiącach mechanicy i kierownictwo zajezdni mieli serdecznie dosyć niekończących się napraw i w popłochu wyprzedawali ten złom, na który i tak nie było chętnych. Żuk z konsulem niech się pukną w swoje durne, tępe, łyse łepetyny.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I - V - an? Zlitujcie się...Iwan...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niech sobie produkują tylko żeby to badziewie u nas nie jeździło tak jak ten wynalazek MAZ PO RASZKA
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mn napisał:
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że szok. Spasowanie elementów na poziomie samoróbek z Nigerii. Serwisu praktycznie w Polsce nie ma!!! Musieli czekać MIESIĄCAMI NA CZĘŚCI Z BIAŁORUSI. To samo będzie z tym ukraińskim syfem. Zainteresowanych wysyłam do Kielc, gdzie było kilka sztuk tego "cudu techniki". Po paru miesiącach mechanicy i kierownictwo zajezdni mieli serdecznie dosyć niekończących się napraw i w popłochu wyprzedawali ten złom, na który i tak nie było chętnych. Żuk z konsulem niech się pukną w swoje durne, tępe, łyse łepetyny.
A czy Turcy składający Mercedesa dla Niemców martwią się |kto im to kupi"? Nie!!! Cieszą się, że mają pracę a o zbyt martwią się Niemcy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gosc napisał:
A czy Turcy składający Mercedesa dla Niemców martwią się |kto im to kupi"? Nie!!! Cieszą się, że mają pracę a o zbyt martwią się Niemcy.
Tylko Turcy dla mercedesa to tania siła robocza. A tu jest na odwrót. Naprawdę tego nie widzisz ??
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zupełnie bez sensu. W kraju produkowane są dobrej jakości trolejbusy. Nie ma żadnego uzasadnienia ekonomicznego rozszerzanie serwisów naprawczych o urządzenia do innego typu pojazdów. A uzasadnienia politycznego do gospodarki nie należy wprowadzać, bo już to raz przerabialiśmy z wątpliwym skutkiem.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ukrainiec myśli, że jak będziemy montować te BOGDANY w Lublinie, to może im się uda wepchnąć na Polski rynek... cwaniaczek, widział ktoś te BOGDANY? technologia z przed 10 lat co najmniej
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mn napisał:
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że szok. Spasowanie elementów na poziomie samoróbek z Nigerii. Serwisu praktycznie w Polsce nie ma!!! Musieli czekać MIESIĄCAMI NA CZĘŚCI Z BIAŁORUSI. To samo będzie z tym ukraińskim syfem. Zainteresowanych wysyłam do Kielc, gdzie było kilka sztuk tego "cudu techniki". Po paru miesiącach mechanicy i kierownictwo zajezdni mieli serdecznie dosyć niekończących się napraw i w popłochu wyprzedawali ten złom, na który i tak nie było chętnych. Żuk z konsulem niech się pukną w swoje durne, tępe, łyse łepetyny.
100% racji. Podstawowym problemem jest fakt, że nie będzie chętnych na ukraińskie trolejbusy z Lublina, a całe przedsięwzięcie okaże się jednym wielkim niewypałem. Ktoś wcześniej wspominał o mercedesach conecto produkowanych w turcji, że nie ma problemu z ich zbytem. Akurat tam turcy wnieśli do spółki niskie koszty pracy, Mercedes swoją markę i know-how i biznes się kręci. Tymczasem co mają sobie do zaoferowania MPK Lublin i Bogdan?? No właśnie, NIC. Montownia trolejbusów w Lublinie? Jak najbardziej, ale po pierwsze nie tylko trolejbusów ale także autobusów, pod drugie partnerem niech będzie zachodni uznany producent, który chce obniżyć koszty produkcji i z tego względu przenosi produkcje bardziej na wschód, który ma rozpoznawalną markę, jego produkty są odpowiednio zaawansowane technologicznie i ma perspektywy sprzedaży swoich produktów
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mamy podobny już jeden w MPK jeździ się nim jak na wozie drabiniastym wszystko się tłucze i trzęsie. DZIĘKUJE
MPKowiec napisał:
Trolejbusy prezentują się całkiem nieźle. Oto przykład: http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=12 http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=14 http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=13 Ale w Lublinie ich bym do jeżdżenia nie chciał. Z tego co rozmawiałem z Ukraińskimi kierowcami, to taki odpowiednik naszego autosana...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Antyżuk napisał:
Tylko Turcy dla mercedesa to tania siła robocza. A tu jest na odwrót. Naprawdę tego nie widzisz ??
Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gość napisał:
Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie!
zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe szanse na powodzenie przedsięwzięcia, ja na miejscu Żuka nie dałbym tym ukraincom złamanego grosza, a ten złom niech produkują u siebie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest jeszcze jeden inwestor -ten z Kataru, od Stoczni Gdańskiej
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk Żuk Żuk (samochód) napisał:
zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe szanse na powodzenie przedsięwzięcia, ja na miejscu Żuka nie dałbym tym ukraincom złamanego grosza, a ten złom niech produkują u siebie
Może i masz rację, ale skoro jesteśmy za dobrzy dla Ukraińców i stać nas na gardzenie wschodnim inwestorem to nie narzekajmy na brak przemysłu w Lublinie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeciez w ub. tygodniu oglaszliscie za Piechocinskim wielkie wejscie Mazdy do hal na terenie dawnego DMP. Co tydzien inny inwestor ,pchaja sie drzwiami i oknami az milo patrzec. W razie co to niedaleko jest Biedronka mozna zaadoptowac pomieszczenia. Juz widze piekne czerwone nowoczesne trolejbusy marki "Bogdan" sp zo.o. wyjezdzajace dumnie przez rogatki miasta na cala Polske i swiat. To moze byc lepszy interes niz lupki ! Kurde, ze ja na to wczesniej nie wpadlem , przeciez rynek czeka na takie cuda. Zapene rolnicy chetnie kupia takie pojazdy bo prad jest tanszy od benzyny no i ciszej jezdza. Problemem moga byc Chinczycy ktorzy jak donosila niedawno lubelska prasa maja zainwestowac "wielkie" pieniadze razem z Polmotem, no i jescze Ursus (gdzie to wszystko pomiescic?) Jutro zaczyna sie nowy tydzien wiec czekamy z niecierpliwoscia na nastepne ciekawe nowinki oglaszanych w Kurierze. Hmm... co by tu jeszcze wymyslec a moze by tak w budyn zainwestowac ?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast wybrać sprawdzoną ofertę Solarisa kupujemy jakieś złomy z Ukrainy. Jest podobnie jak z autubusami, a potem dziwimy się, że w tym kraju nie ma pracy. Amerykanie to zbiegali by sprzedać nam F-16, a my kupujemy teraz złom wszędzie, byle nie od swoich firm. Gratulacje, z taką polityką daleko zajdziemy. Fajnie, że prezydent Żuk zapewnia miejsca pracy w Turcji i na Ukrainie, tamtejsi wyborcy będą mu wdzięczni.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polityka władz Lublina przypomina politykę podupadłej prownicji, dlatego i tabor musi być stosowny. Po co sprawdzone trolejbusy z Solarisa, lepiej kupować nam złom ze wschodu.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przede wszystkim po co trolejbusy w Lublinie? Drogie to, niewygodne, a zysk ekologiczny żaden przy 100 tys. samochodów osobowych
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.