Trolejbusy prezentują się całkiem nieźle. Oto przykład:
http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=12
http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=14
http://ltek.pl/galer...lbum=539&pos=13
Ale w Lublinie ich bym do jeżdżenia nie chciał. Z tego co rozmawiałem z Ukraińskimi kierowcami, to taki odpowiednik naszego autosana...
|
|
Poszperałem trochę i jak na razie to oni kupują od nas stare nasze trolejbusy:
http://ltek.pl/galeria/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=19 - jest nawet logo naszego MPK
|
|
Mega głupota!!! Kto to kupi? W Polsce przypominam są tylko 3 miasta z trolejbusami. Na Ukrainie jest więcej, ale koszt pracy robotnika ukraińskiego jest niższy niż polskiego. Jaki więc jest sens składania u nas tego syfu? Może więc Niemcy albo Szwajcarzy to kupią? Kpina żywa!!! MPK próbowało już współpracy z białoruskim Mazem i szybko im się odechciało. Jeździ jeden złom pod nazwą Maz, w którym tak wszystko trzeszczy i skrzypi, że szok. Spasowanie elementów na poziomie samoróbek z Nigerii. Serwisu praktycznie w Polsce nie ma!!! Musieli czekać MIESIĄCAMI NA CZĘŚCI Z BIAŁORUSI. To samo będzie z tym ukraińskim syfem. Zainteresowanych wysyłam do Kielc, gdzie było kilka sztuk tego "cudu techniki". Po paru miesiącach mechanicy i kierownictwo zajezdni mieli serdecznie dosyć niekończących się napraw i w popłochu wyprzedawali ten złom, na który i tak nie było chętnych.
Żuk z konsulem niech się pukną w swoje durne, tępe, łyse łepetyny.
|
|
I - V - an? Zlitujcie się...Iwan...
|
|
A niech sobie produkują tylko żeby to badziewie u nas nie jeździło tak jak ten wynalazek MAZ PO RASZKA
|
|
A czy Turcy składający Mercedesa dla Niemców martwią się |kto im to kupi"? Nie!!! Cieszą się, że mają pracę a o zbyt martwią się Niemcy. |
|
Tylko Turcy dla mercedesa to tania siła robocza. A tu jest na odwrót. Naprawdę tego nie widzisz ?? |
|
Zupełnie bez sensu. W kraju produkowane są dobrej jakości trolejbusy. Nie ma żadnego uzasadnienia ekonomicznego rozszerzanie serwisów naprawczych o urządzenia do innego typu pojazdów. A uzasadnienia politycznego do gospodarki nie należy wprowadzać, bo już to raz przerabialiśmy z wątpliwym skutkiem.
|
|
Ukrainiec myśli, że jak będziemy montować te BOGDANY w Lublinie, to może im się uda wepchnąć na Polski rynek... cwaniaczek, widział ktoś te BOGDANY? technologia z przed 10 lat co najmniej
|
|
100% racji. Podstawowym problemem jest fakt, że nie będzie chętnych na ukraińskie trolejbusy z Lublina, a całe przedsięwzięcie okaże się jednym wielkim niewypałem. Ktoś wcześniej wspominał o mercedesach conecto produkowanych w turcji, że nie ma problemu z ich zbytem. Akurat tam turcy wnieśli do spółki niskie koszty pracy, Mercedes swoją markę i know-how i biznes się kręci. Tymczasem co mają sobie do zaoferowania MPK Lublin i Bogdan?? No właśnie, NIC. Montownia trolejbusów w Lublinie? Jak najbardziej, ale po pierwsze nie tylko trolejbusów ale także autobusów, pod drugie partnerem niech będzie zachodni uznany producent, który chce obniżyć koszty produkcji i z tego względu przenosi produkcje bardziej na wschód, który ma rozpoznawalną markę, jego produkty są odpowiednio zaawansowane technologicznie i ma perspektywy sprzedaży swoich produktów |
|
Mamy podobny już jeden w MPK jeździ się nim jak na wozie drabiniastym wszystko się tłucze i trzęsie. DZIĘKUJE
|
|
Widzę! A czy ty niee widzisz, że produkcja trolejbusów odbywałaby się w Lublinie a ich sprzedaż i zdobywanie rynku TO JUŻ NIE NASZ PROBLEM? Czy my mamy coś do stracenia? Te hale i tak stoją puste więc czemu nie zaryzykować? Czy mamy innego pewniaka na miejsce Ukraińców? Obawiam się, że nie! |
|
zapewne udział w spółce wiązałby się dla MPK jakimiś kosztami czy to w udziałach czy w innej formie, tak więc biorąc pod uwage nikłe szanse na powodzenie przedsięwzięcia, ja na miejscu Żuka nie dałbym tym ukraincom złamanego grosza, a ten złom niech produkują u siebie |
|
Jest jeszcze jeden inwestor -ten z Kataru, od Stoczni Gdańskiej
|
|
Może i masz rację, ale skoro jesteśmy za dobrzy dla Ukraińców i stać nas na gardzenie wschodnim inwestorem to nie narzekajmy na brak przemysłu w Lublinie. |
|
Przeciez w ub. tygodniu oglaszliscie za Piechocinskim wielkie wejscie Mazdy do hal na terenie dawnego DMP. Co tydzien inny inwestor ,pchaja sie drzwiami i oknami az milo patrzec. W razie co to niedaleko jest Biedronka mozna zaadoptowac pomieszczenia.
Juz widze piekne czerwone nowoczesne trolejbusy marki "Bogdan" sp zo.o. wyjezdzajace dumnie przez rogatki miasta na cala Polske i swiat. To moze byc lepszy interes niz lupki !
Kurde, ze ja na to wczesniej nie wpadlem , przeciez rynek czeka na takie cuda. Zapene rolnicy chetnie kupia takie pojazdy bo prad jest tanszy od benzyny no i ciszej jezdza. Problemem moga byc Chinczycy ktorzy jak donosila niedawno lubelska prasa maja zainwestowac "wielkie" pieniadze razem z Polmotem, no i jescze Ursus (gdzie to wszystko pomiescic?)
Jutro zaczyna sie nowy tydzien wiec czekamy z niecierpliwoscia na nastepne ciekawe nowinki oglaszanych w Kurierze.
Hmm... co by tu jeszcze wymyslec a moze by tak w budyn zainwestowac ?
|
|
Zamiast wybrać sprawdzoną ofertę Solarisa kupujemy jakieś złomy z Ukrainy. Jest podobnie jak z autubusami, a potem dziwimy się, że w tym kraju nie ma pracy. Amerykanie to zbiegali by sprzedać nam F-16, a my kupujemy teraz złom wszędzie, byle nie od swoich firm. Gratulacje, z taką polityką daleko zajdziemy. Fajnie, że prezydent Żuk zapewnia miejsca pracy w Turcji i na Ukrainie, tamtejsi wyborcy będą mu wdzięczni.
|
|
Polityka władz Lublina przypomina politykę podupadłej prownicji, dlatego i tabor musi być stosowny. Po co sprawdzone trolejbusy z Solarisa, lepiej kupować nam złom ze wschodu.
|
|
Przede wszystkim po co trolejbusy w Lublinie? Drogie to, niewygodne, a zysk ekologiczny żaden przy 100 tys. samochodów osobowych
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|