To proste - z 56 zrobić 166, a z 9 159 i wszystko będzie jasne.
|
|
widać jak ktoś planował trakcję w tym mieście. Tu jest, a tam nie ma. I teraz jest problem z wytyczeniem normalnych linii pozwalających w całości poruszać się bez dodatkowego silnika.
|
|
To wszystko nie ma ładu i składu,bo trolejbusy moim zdaniem całą trase powinny pokonywać pod siecią a nie odpinać sie i podpinać do niej.A napęd alternatywny powinien być wykorzystywany tylko w przypadku objazdów albo w razie braku prądu.A projektowanie nowych odcinków trakcji to już jest zupełnie inna historia,bo co autor mniał na myśli projektując nowy odcinek trakcji trolejbusowej na Zemborzyckiej to nie wiem przewidując skręt z Zemborzyckiej w Kunickiego i dalej w kierunku Abramowic a jednocześnie nie robiąc skrętu dla trolejbusów jadących od Abramowic żeby mogły skręcić w Zemborzycką.Dzięki temu Czuby mogły by mnieć bezpośrednie połączenie z Abramowicami ale co to interesuje osoby zasiadające w zarządzie ZTMu i MPK przecież oni komunikacją miejską do pracy nie dojeżdżają.
|
|
widać jak ktoś planował trakcję w tym mieście. Tu jest, a tam nie ma. I teraz jest problem z wytyczeniem normalnych linii pozwalających w całości poruszać się bez dodatkowego silnika.Normalnie jest planowana. Trolejbusy są przystosowane do takiej jazdy, mają alternatywne zasilania. Marudzie wszystko będzie przeszkadzać... |
|
Pomysł z dziewiątką dobry. Myślę, że następną linią do "elektryfikacji" powinna być dycha.
|
|
Absolutnie się nie zgadzam, że trolejbus musi cała trase przejechać pod siecią. Czasami zakup trolejbusów z baterią, pozwalającą na jazdę kilkukilometrowych odcinków bez sieci jest bardziej opłacalny niż jej budowanie i utrzymanie na danym odcinku. Jeżeli np. jej wybudowanie w ogóle byłoby możliwe.
Ponadto cieszę się z tej decyzji, bo trolejbusy będą nowe i czyste. To co się w ostatnich miesiącach dzieje z autobusami linii 9 to jakaś tragifarsa. Jakiś czas temu w ogóle przestałem siadać na siedzeniach, bo mi żal ubrań. Inne słowo niż "syf" nie pasuje.
|
|
"na Fabrycznej rozmieszczenie trakcji nie pozwala na skręt w lewo w Łęczyńską z wykorzystaniem zasilania z sieci."
tyle kasy poszlo i takie g... wyszlo
|
|
Jestem za! :)
|
|
Całkiem jak na świętego Hieronima - trakcja miejscami jest a miejscami jej ni ma ;)
|
|
Moim zdaniem jest to wstęp do likwidacji tego połączenia, przynajmniej po takiej trasie. Pamiętacie jak kilka lat temu "eksperci z Krakowa" sugerowali żeby "dziewiątkę" wyprostować i skierować przez Al. Tysiąclecia - 3 Maja itd.? Wtedy to nie przeszło, bo pasażerowie protestowali. Teraz ZTM ma w ręku więcej argumentów. Szybko okaże się, że puszczenie pseudo-trolejbusu przez Narutowicza - Plac Wolności - Bernardyńską powoduje korki, opóźnienia i różne inne niewygody. O przywróceniu autobusów oczywiście - "z obiektywnych przyczyn" - nie będzie mowy, ale ZTM "łaskawie" pójdzie pasażerom na rękę i utrzyma połączenie, tyle że na skróconej trasie (np. przez Narutowicza - Piłsudskiego - Wolską - Łęczyńską...) i pod innym numerem (np. #169).
Obym się mylił...
|
|
Jeśli chodzi o podział numeracji to przecież można wprowadzając trolejbusy na linie 9 zmienić na numer 159 i całkowicie ją zastąpić.
Podobnie może być linia 120 zamiast 20.
Jedynie z linią 56 nie da się tak zrobić
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|