Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Trwa budowa S17 w stronę Warszawy. Jak wygląda układanie betonowej nawierzchni? [zdjęcia, wideo]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 października 2017 r. o 18:11 Powrót do artykułu
Wszędzie beton i beton. Troche drzew!! A tak przy okazji kiedy przewidywany jest remont istniejącego już odcinka, zwłaszcza tego już naprawianego w dolinie Ciemięgi ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drzewa to się sadzi w parkach i lasach a nie przy drogach a jeszcze nie daj Boże na poboczach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pozdrowienia dla budowlańców S17. Trzymamy kciuki za terminowe wykonanie drogi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawierzchnia betonowa. Czy już gdzieś w Polsce budowano expresówki z tego materiału? Jak on sprawdzi się w polskim klimacie, skoro asfalt radzi sobie co najwyżej średnio? (Częste zamarzanie i rozmarzanie wody)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego ten kierownik z GDDKiA na jednym ze zdjęć tak się śmieje z Wykonawcy ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
U Magyarów mają betonową autostradę w stronę Serbii, bardzo fajnie się nią jechało. Równiutko, żadnych dołków, nie to co u nas.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tylko betonówki !.. aasfalt z kamieniami to paliwo dla samorzadowcow - co cztery lata idzie mega kasa na remonty, a drogi p ozimiue są jak ser
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
część A1 jest zrobina z betonu, na Węgrzech i w Niemczech również są takie nawierzchnie. A6 koło Szczecina również była budowana z płyt betenowych za czasów Hitlera. Ta nawierzchnia jest bardziej wytrzymała, ale za to głośniejsza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie drogi w Europie zachodniej powstawaly w latach 50- 60 tych ubieglego stulecia, Hitler w Niemczech budowal je nawet przed wojna! Komuna doprowadzila Nasz Kraj do zacofania podobnego do krajow Trzeciego Swiata! Dopiero teraz po 25-ciu latach wolnosci zblizamy sie do poziomu europejskiego!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1250 milionów m3 wywieźli ziemi żeby obniżyć teren, po co i dlaczego, przecież to nie jest jakieś wielkie wzniesienie, chyba że ta ziemia była potrzebna w innym miejscu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktoś czyta ten tekst przed opublikowaniem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To dobrze, że beton, może nie będzie za kilka lat kolein od ciężarówek, jak to u nas, bo się oszczędza na jakości surowców. Kuriozalne będzie jednak to, że część S17 będzie z betonu, reszta z asfaltu, i tak na przemian ... A poza tym - OSTRZEGAM: 2 pasy w każdą stronę to będzie ZA MAŁO już w kilka lat po oddaniu S17 !!! Już teraz hołota ni wie jak się poruszać lewym pasem i de facto nie jedzie się ekspresowo ....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pięknie! Nie mogę się doczekać, aż tamtędy pojadę komfortowo i bez nerwów. A beton to jest technologia przyszłości tak naprawdę. Bo w przyszłości nie będzie trzeba tego remontować co dwa lata, wytrzymałość takiej drogi jest ogromna nawet jak jeździ dużo tirów. Bardzo dobry wybór, popieram.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Owszem, na przykład Niemcy podczas wojny.... Niektóre takie drogi dotąd stoją i się nadają do użytlu. A tak na serio to są ekspresówki i autostrady z betonu np. koło Łodzi albo S8 koło Mszczonowa, A4 z Bielan Wrocławskich do Jędrzychowic... Można mnożyć. Beton się świetnie sprawdza, ma dużą odporność. Krótsza droga hamowania, zero kolein etc.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Beda remonty i to nie dlugo, bo ten beton nie jest najlepszej jakosci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po obejrzeniu filmiku twierdzisz że beton jest słabej jakości? Ha ha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...