Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jak na miasto wojewódzkie to stosunkowo za mało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie zwolnienia jak są ciągłe braki ?? Nikt normalny tam nie idzie do pracy, a jedynie aby zdobyć trochę doświadczenia i wieje nawet nie zamykając za sobą drzwi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po ograniczeniu kursów miałem nadzieję, że zostaną wycofane autobusy z numeracją 18.. . To, że w dalszym ciągu jeżdżą jest dla mnie zagadką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Firma MPK zdecydowanie porażka zarobki z lat 2010 Zero podwyżek, chyba że z 10-50 gr z wielką łaską. Czasy w tym zakładzie zatrzymały się co do pracowników, załogi lata PRL i wypłaty też
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cwaniaczki zukowicze z ztm czekają, aż kierowcy sami poodchodzą przez zarobki jak z bangladeszu. I znowu to "nie będzie ich wina", że zbiorkom lubelski pada na pysk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli nie prawdą jest że ci zatrudnieni przez Akam to ,,czarne owce'' które wyleciały z mpk i nie mają już powrotu do tej firmy ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po ograniczeniu kursów miałem nadzieję, że zostaną wycofane autobusy z numeracją 18.. . To, że w dalszym ciągu jeżdżą jest dla mnie zagadką.
 Co więcej, od nowego roku jest ich więcej. To jest dziwna praktyka skoro mpk ma teraz nadwyżki to czemu zleca podwykonawstwo ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała owadu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest w tragicznej sytuacji finansowej. Nie ma funduszy m.in. na funkcjonowanie komunikacji publicznej nawet na podstawowym niezbędnym poziomie. W tej sytuacji mieszkańcy będą jeździć własnymi samochodami co dodatkowo pogłębi upadek Lublina (docelowa likwidacja komunikacji publicznej, gdyż jej szczątkowe funkcjonowanie będzie bezcelowe; zakorkowanie uniemożliwiające normalną pracę i życie w Lublinie zniechęcające do pozostania w Lublinie).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro jest mniej autobusów to dlaczego jest coraz więcej niepotrzebnych bus pasów? Obok dworca PKS na tysiąclecia jest wieczny korek a obok jest niewykorzystany bus pas gdzie czasami przejedzie pojazd uprzywilejowany- bus pas ma 200 m a korek od dworku grafa gwarantowany (w piątki dalej).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro jest mniej autobusów to dlaczego jest coraz więcej niepotrzebnych bus pasów? Obok dworca PKS na tysiąclecia jest wieczny korek a obok jest niewykorzystany bus pas gdzie czasami przejedzie pojazd uprzywilejowany- bus pas ma 200 m a korek od dworku grafa gwarantowany (w piątki dalej).
 Akurat ten na 1000lecia to jedyny do tej pory jaki ma sens w Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cwaniaczki zukowicze z ztm czekają, aż kierowcy sami poodchodzą przez zarobki jak z bangladeszu. I znowu to "nie będzie ich wina", że zbiorkom lubelski pada na pysk.
 A to ztm zatrudnia kierowców w mpk ?? Ciekawe...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witamy w realnym świecie. Skończyły sie kredyty zaczęły sie schody. Od czego zaczynamy: woda? ścieki?podatki?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest w tragicznej sytuacji finansowej. Nie ma funduszy m.in. na funkcjonowanie komunikacji publicznej nawet na podstawowym niezbędnym poziomie.  W tej sytuacji mieszkańcy będą jeździć własnymi samochodami co dodatkowo pogłębi upadek Lublina (docelowa likwidacja komunikacji publicznej, gdyż jej szczątkowe funkcjonowanie będzie bezcelowe; zakorkowanie uniemożliwiające normalną pracę i życie w Lublinie zniechęcające do pozostania w Lublinie).
 Tak jest, Lublin w ruinie. Do tego za chwile zacznie brakować wody w kranach, kaloryfery we wszystkich mieszkaniach przestaną grzać a jedzenie będzie tylko na kartki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bardzo dobrze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda ze pani rzecznik nie powiedziala o dziwnych praktykach mianowicie miedzy mpk a firma akam jest jakas umowa ktora przewiduje ze Ci co pracuja w firmie akam nie moga ubiegać sie o pracę w miejskiej spółce parunastu ludzi chcialo pojsc do firmy mpk od firmy akam bo poprostu firma mpk dajr lepsze warunki pracy...swoja droga pracuja tam czarne owce za%,alimenciarze wiecie o kim mowie, i inne szkodniki..moze ktos by sir w koncu zaintetesowal ta sprawa ze firma akam blokike pracownikow i nie pozwala wybrać lepszych warunkkw czyli pracy w mpk lublin..pani rzecznik jeszcze nie dodala ze taka przyjemność zatrudniania firmy akam kosztuje co miesiac firme mpk Lublin okolo 80-90 tysiecy...skoro 25 pracownikow x2800 zl dajr nam okragla sumke a przecież firma akam tez musi splacic hiluxxa itp wiec skoro przeznacza80-90 tysiecy zl miesiecznie na firme akam to dlaczego nie da swoim pracownikom zarobic i nie przeznaczy tych 80-90 tysiecy dla swoich pravownikow o to jest pytanie......tak to jest jak firma krzak typu akam nastąpia ludziom na odciski a ludzoe potem maja dość..ale odpowiednie sluzby juz sie zajma ta firemka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram bylego niewolnika firemki akam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komunikacja miejska jest jak sluba zdrowia czy szkolnictwo. To priorytet. Nie moze byc tak ze jest kasa na in vitro, na Sylwestra, na festival a tu brakuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowcy firmy Krzak Akam kosztują MPK Lublin Sp z o.o. Grubo ponad 150000zl miesięcznie bo oprócz zarobków netto jest też ZUS tylko ci co wie o nich ZUS bo 26kierowcow nie jest wykazanych do zusu bo by ich komornik zlicytował za alimenty i lepiej dla świętego spokoju na czarno a składki i podatki do firmowej czapki na ewentualne zachcianki Żenada a podobno właściciele Akam sp z o. o. gdy mieli miejsce w Warbusie to firma MPK Lublin to dla Akamu w MPK Lublin od zawsze panowała aż do teraz komuna a jelcze które Pan prezes kupił z Warszawy miały być siłownia dla kierowcy a nie pojazdem do wożenia pasażerów bo jeżdżąc jelczem z Warszawy kierowca miał mieć tak wyrobione bicepsy rozmiarem większe od lusterek w jelczu:D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest w tragicznej sytuacji finansowej. Nie ma funduszy m.in. na funkcjonowanie komunikacji publicznej nawet na podstawowym niezbędnym poziomie.  W tej sytuacji mieszkańcy będą jeździć własnymi samochodami co dodatkowo pogłębi upadek Lublina (docelowa likwidacja komunikacji publicznej, gdyż jej szczątkowe funkcjonowanie będzie bezcelowe; zakorkowanie uniemożliwiające normalną pracę i życie w Lublinie zniechęcające do pozostania w Lublinie).
Tak jest, Lublin w ruinie. Do tego za chwile zacznie brakować wody w kranach, kaloryfery we wszystkich mieszkaniach przestaną grzać a jedzenie będzie tylko na kartki.
Nie próbuj z nimi dyskutować, bo cię sprowadzą do parteru swoimi pseudo-argumentami. A skoro już ten ktoś wspomniał o tragicznej sytuacji finansowej, to zadajmy kluczowe pytanie: kto za to odpowiada. W znacznej mierze odpowiada za to rząd, który przerzucił ciężar swoich pomysłów i reform na samorządy (patrz podwyżki dla nauczycieli, PIT dla młodych pracujących), jednocześnie nie podwyższając subwencji dla samorządu. Tak się końcy socjalizm i rozdawnictwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...