Jak na miasto wojewódzkie to stosunkowo za mało.
|
|
Jakie zwolnienia jak są ciągłe braki ?? Nikt normalny tam nie idzie do pracy, a jedynie aby zdobyć trochę doświadczenia i wieje nawet nie zamykając za sobą drzwi.
|
|
Po ograniczeniu kursów miałem nadzieję, że zostaną wycofane autobusy z numeracją 18.. . To, że w dalszym ciągu jeżdżą jest dla mnie zagadką.
|
|
Firma MPK zdecydowanie porażka zarobki z lat 2010 Zero podwyżek, chyba że z 10-50 gr z wielką łaską. Czasy w tym zakładzie zatrzymały się co do pracowników, załogi lata PRL i wypłaty też
|
|
Cwaniaczki zukowicze z ztm czekają, aż kierowcy sami poodchodzą przez zarobki jak z bangladeszu. I znowu to "nie będzie ich wina", że zbiorkom lubelski pada na pysk.
|
|
czyli nie prawdą jest że ci zatrudnieni przez Akam to ,,czarne owce'' które wyleciały z mpk i nie mają już powrotu do tej firmy ??
|
|
Po ograniczeniu kursów miałem nadzieję, że zostaną wycofane autobusy z numeracją 18.. . To, że w dalszym ciągu jeżdżą jest dla mnie zagadką.Co więcej, od nowego roku jest ich więcej. To jest dziwna praktyka skoro mpk ma teraz nadwyżki to czemu zleca podwykonawstwo ?? |
|
Chwała owadu
|
|
Lublin jest w tragicznej sytuacji finansowej. Nie ma funduszy m.in. na funkcjonowanie komunikacji publicznej nawet na podstawowym niezbędnym poziomie. W tej sytuacji mieszkańcy będą jeździć własnymi samochodami co dodatkowo pogłębi upadek Lublina (docelowa likwidacja komunikacji publicznej, gdyż jej szczątkowe funkcjonowanie będzie bezcelowe; zakorkowanie uniemożliwiające normalną pracę i życie w Lublinie zniechęcające do pozostania w Lublinie).
|
|
Skoro jest mniej autobusów to dlaczego jest coraz więcej niepotrzebnych bus pasów? Obok dworca PKS na tysiąclecia jest wieczny korek a obok jest niewykorzystany bus pas gdzie czasami przejedzie pojazd uprzywilejowany- bus pas ma 200 m a korek od dworku grafa gwarantowany (w piątki dalej).
|
|
Skoro jest mniej autobusów to dlaczego jest coraz więcej niepotrzebnych bus pasów? Obok dworca PKS na tysiąclecia jest wieczny korek a obok jest niewykorzystany bus pas gdzie czasami przejedzie pojazd uprzywilejowany- bus pas ma 200 m a korek od dworku grafa gwarantowany (w piątki dalej).Akurat ten na 1000lecia to jedyny do tej pory jaki ma sens w Lublinie. |
|
Cwaniaczki zukowicze z ztm czekają, aż kierowcy sami poodchodzą przez zarobki jak z bangladeszu. I znowu to "nie będzie ich wina", że zbiorkom lubelski pada na pysk.A to ztm zatrudnia kierowców w mpk ?? Ciekawe... |
|
Witamy w realnym świecie.
Skończyły sie kredyty zaczęły sie schody. Od czego zaczynamy: woda? ścieki?podatki?
|
|
Lublin jest w tragicznej sytuacji finansowej. Nie ma funduszy m.in. na funkcjonowanie komunikacji publicznej nawet na podstawowym niezbędnym poziomie. W tej sytuacji mieszkańcy będą jeździć własnymi samochodami co dodatkowo pogłębi upadek Lublina (docelowa likwidacja komunikacji publicznej, gdyż jej szczątkowe funkcjonowanie będzie bezcelowe; zakorkowanie uniemożliwiające normalną pracę i życie w Lublinie zniechęcające do pozostania w Lublinie).Tak jest, Lublin w ruinie. Do tego za chwile zacznie brakować wody w kranach, kaloryfery we wszystkich mieszkaniach przestaną grzać a jedzenie będzie tylko na kartki. |
|
bardzo dobrze
|
|
Szkoda ze pani rzecznik nie powiedziala o dziwnych praktykach mianowicie miedzy mpk a firma akam jest jakas umowa ktora przewiduje ze Ci co pracuja w firmie akam nie moga ubiegać sie o pracę w miejskiej spółce parunastu ludzi chcialo pojsc do firmy mpk od firmy akam bo poprostu firma mpk dajr lepsze warunki pracy...swoja droga pracuja tam czarne owce za%,alimenciarze wiecie o kim mowie, i inne szkodniki..moze ktos by sir w koncu zaintetesowal ta sprawa ze firma akam blokike pracownikow i nie pozwala wybrać lepszych warunkkw czyli pracy w mpk lublin..pani rzecznik jeszcze nie dodala ze taka przyjemność zatrudniania firmy akam kosztuje co miesiac firme mpk Lublin okolo 80-90 tysiecy...skoro 25 pracownikow x2800 zl dajr nam okragla sumke a przecież firma akam tez musi splacic hiluxxa itp wiec skoro przeznacza80-90 tysiecy zl miesiecznie na firme akam to dlaczego nie da swoim pracownikom zarobic i nie przeznaczy tych 80-90 tysiecy dla swoich pravownikow o to jest pytanie......tak to jest jak firma krzak typu akam nastąpia ludziom na odciski a ludzoe potem maja dość..ale odpowiednie sluzby juz sie zajma ta firemka...
|
|
Popieram bylego niewolnika firemki akam
|
|
Komunikacja miejska jest jak sluba zdrowia czy szkolnictwo. To priorytet. Nie moze byc tak ze jest kasa na in vitro, na Sylwestra, na festival a tu brakuje.
|
|
Kierowcy firmy Krzak Akam kosztują MPK Lublin Sp z o.o. Grubo ponad 150000zl miesięcznie bo oprócz zarobków netto jest też ZUS tylko ci co wie o nich ZUS bo 26kierowcow nie jest wykazanych do zusu bo by ich komornik zlicytował za alimenty i lepiej dla świętego spokoju na czarno a składki i podatki do firmowej czapki na ewentualne zachcianki Żenada a podobno właściciele Akam sp z o. o. gdy mieli miejsce w Warbusie to firma MPK Lublin to dla Akamu w MPK Lublin od zawsze panowała aż do teraz komuna a jelcze które Pan prezes kupił z Warszawy miały być siłownia dla kierowcy a nie pojazdem do wożenia pasażerów bo jeżdżąc jelczem z Warszawy kierowca miał mieć tak wyrobione bicepsy rozmiarem większe od lusterek w jelczu:D
|
|
Nie próbuj z nimi dyskutować, bo cię sprowadzą do parteru swoimi pseudo-argumentami. A skoro już ten ktoś wspomniał o tragicznej sytuacji finansowej, to zadajmy kluczowe pytanie: kto za to odpowiada. W znacznej mierze odpowiada za to rząd, który przerzucił ciężar swoich pomysłów i reform na samorządy (patrz podwyżki dla nauczycieli, PIT dla młodych pracujących), jednocześnie nie podwyższając subwencji dla samorządu. Tak się końcy socjalizm i rozdawnictwo.Lublin jest w tragicznej sytuacji finansowej. Nie ma funduszy m.in. na funkcjonowanie komunikacji publicznej nawet na podstawowym niezbędnym poziomie. W tej sytuacji mieszkańcy będą jeździć własnymi samochodami co dodatkowo pogłębi upadek Lublina (docelowa likwidacja komunikacji publicznej, gdyż jej szczątkowe funkcjonowanie będzie bezcelowe; zakorkowanie uniemożliwiające normalną pracę i życie w Lublinie zniechęcające do pozostania w Lublinie).Tak jest, Lublin w ruinie. Do tego za chwile zacznie brakować wody w kranach, kaloryfery we wszystkich mieszkaniach przestaną grzać a jedzenie będzie tylko na kartki. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|