Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ul. Kunickiego: Tak ma wyglądać nowy wiadukt

Utworzony przez Marek, 2 marca 2012 r. o 15:27 Powrót do artykułu
ciekawe czy się dwa autobusy albo "tiry" zmieszczą obok siebie, czy może się zakleszczą pod wiaduktem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sam się zaklaszcz to ci ulzy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zakleszcz oczywiście
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całe szczęście nie będą budowali nowych, ani poprawiali starych dróg, tylko upiększało Kunickiego...tak mi ulżyło. Miato wie co robi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marcin napisał:
Całe szczęście nie będą budowali nowych, ani poprawiali starych dróg, tylko upiększało Kunickiego...tak mi ulżyło. Miato wie co robi.
/następny ku*** frustrat. Jak wy jęczydła mnożycie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
max napisał:
/następny ku*** frustrat. Jak wy jęczydła mnożycie?
Maluczki, pewnie lazisz piechtą, albo pocinasz wigrusem. ty wiesz co jest ważne. Cieszysz się? wiesz o czym mówię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a gdzie zakłady drożdżowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gość napisał:
a gdzie zakłady drożdżowe.
Zakłady Drożdżowe poszły na zacier pod galerię Handlową :-))) Jak w ruskim kolejowym dowcipie: "Gdie cystern ze spirtem??? Pradali! A dieńgi gdie?? Prapili!!!"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super... ale gdzie tu są ścieżki i trasy rowerowe, gdzie są przystanki dla podróżujących koleją?????. całkowicie zapomniano o rowerzystach. Znowu zapomniano, że kolejowi podróżni, którzy wysiadają lub wsiadają do autobusu na ul. Kunickiego muszą przedzierać sie przez stragany aby dotrzeć do dworca. Znowu zapomniano.....!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kasha napisał:
Super... ale gdzie tu są ścieżki i trasy rowerowe, gdzie są przystanki dla podróżujących koleją?????. całkowicie zapomniano o rowerzystach. Znowu zapomniano, że kolejowi podróżni, którzy wysiadają lub wsiadają do autobusu na ul. Kunickiego muszą przedzierać sie przez stragany aby dotrzeć do dworca. Znowu zapomniano.....!!!!
Skąd wiesz że zapomniano? Weź kilka głębokich wdechów i tak nie przeżywaj bo dostaniesz przepukliny :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież napisali że powstanie przystanek "Jadąc w stronę Nowego Światu, tuż za wiaduktem powstanie nowa zatoka autobusowa"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I dalej nie pomyślano o przystanku linii 6 i 17 w kierunku centrum - trzeba z bagażami drałowac Kunickiego pod górkę albo drogą przez mękę do ul Lubelskiego Lipca, a także przez obskurną uliczkę, schodki itp i targ do ul. Wolskiej... Czyżby uważano, że po wyjściu z pociągu większość pasażerów udawać się bedzie do Abramowic? Własciwie - jest to możliwe po jeździe polskimi kolejami... Owszem, przy dworcu są autobusy 1, 13, 34, 28 i 45 oraz jakiś trolejbus - ale, poza 34 wlokacym sie gdzieś na około - reszta jeździ tak często, że jest czas spokojnie odpocząć pół godziny po podróży pociągiem, rozprostowac nogi stojąc na przystanku i pilnie bacząc, czy czasem jakiś dres lub pijaczek nie interesuje się nadmiernie twoim bagażem... no i pooglądać obrazki rodzajowe folkloru miejscowego... a przecież i sam plac jest niezmiernie atrakcyjny krajoznawczo. Rozrywka zapewniona. Dla mnie nie do pojęcia jest jedno: planuje się przeniesienie dworca PKS i busów z Tysiąclecia pod dworzec PKP - ale nie czyni się ŻADNYCH starań, aby DOSTOSOWAĆ układ drogowy okolic dworca PKP do wzmożonego ruchu samochodów (autobusy, busy, taxi, w końcu - MPK) i znacznie zwiększonego potoku pasażerów, nie czyni się nic, aby stworzyć w tym miejscu tak doskonały, jak przy Tysiąclecia - węzeł komunikacyjny, łączący komunikację podmiejską, wojewódzką z komunikacją miejską... bo sami przyznacie, że spod dworca PKS na Tysiąclecia można dojechac praktycznie do każdej dzielnicy Lublina jedną linią, bez przesiadek, bez ciagnięcia przez kilka ulic bagażu - jako że przystanki MPK sa bardzo blisko siebie umieszczone... wystarczy przypomnieć sobie, ile linii w tym miejscu się zbiega... a trudno to samo powiedzieć o okolicach dworca PKP. Możliwe jest, że jednak jakieś plany zmainy organizacji linii MPK są planowane w zwiazku z przenosinami - ale że muszą to być radykalne zmiany, bardziej prawdopodobne jest więc, że przenosiny się odbędą, a z resztą - niech sobie ludzie radzą, jak potrafią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I jeszcze - chwalą się, że powstaną AŻ cztery pasy pod wiaduktem... przewrotnie zapytam: a po diabła? Przecież nie planuje się(?) teraz i w przyszłości ODETKANIA ul Kunickiego, na, lat temu parę - REWELACYJNIE UNOWOCZEŚNIONYM i "przytkanym" odcinku tej ulicy od wiaduktu do nowo wybudowanego skrzyżowania z ul Lotników Polskich (bodajże)... no, chyba że aż tak daleko wybiegają w przyszłośc projektanci obecnego remontu wiaduktu. Zatem - tylko pochwalić. Żeby nie było, że następny malkontent się znalazł, który tylko, jak stara ciotka (nie obrazając kochanych cioć), ma za złe... wkurza mnie tylko nieco sposób, w jaki, w Lublinie - planuje sie prace drogowe, podobne remonty (tu nie do PKP pretensje!) ... odnosze wrażenie, że NIE ISTNIEJE jakiś generalny plan rozbudowy, reorganizacji czy unowocześniania ciągów komunikacyjnych w mieście, że wiekszość tego typu prac odbywa sie metodą AKCYJNĄ... ot, jest okazja - zrobimy, a co dalej - e, bedzie co Bóg da. Nie widzę od lat już wielu - KONSEKWENTNYCH i systematycznych działań w miejscach już PILNIE wymagajacych interwencji... Może się mylę. Oby. A jesli chodzi o ten tunel - ALEŻ OCZYWISCIE! Najwyższy czas - i bardzo dobrze sie dzieje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
I dalej nie pomyślano o przystanku linii 6 i 17 w kierunku centrum - trzeba z bagażami drałowac Kunickiego pod górkę albo drogą przez mękę do ul Lubelskiego Lipca, a także przez obskurną uliczkę, schodki itp i targ do ul. Wolskiej... Czyżby uważano, że po wyjściu z pociągu większość pasażerów udawać się bedzie do Abramowic? Własciwie - jest to możliwe po jeździe polskimi kolejami... Owszem, przy dworcu są autobusy 1, 13, 34, 28 i 45 oraz jakiś trolejbus - ale, poza 34 wlokacym sie gdzieś na około - reszta jeździ tak często, że jest czas spokojnie odpocząć pół godziny po podróży pociągiem, rozprostowac nogi stojąc na przystanku i pilnie bacząc, czy czasem jakiś dres lub pijaczek nie interesuje się nadmiernie twoim bagażem... no i pooglądać obrazki rodzajowe folkloru miejscowego... a przecież i sam plac jest niezmiernie atrakcyjny krajoznawczo. Rozrywka zapewniona. Dla mnie nie do pojęcia jest jedno: planuje się przeniesienie dworca PKS i busów z Tysiąclecia pod dworzec PKP - ale nie czyni się ŻADNYCH starań, aby DOSTOSOWAĆ układ drogowy okolic dworca PKP do wzmożonego ruchu samochodów (autobusy, busy, taxi, w końcu - MPK) i znacznie zwiększonego potoku pasażerów, nie czyni się nic, aby stworzyć w tym miejscu tak doskonały, jak przy Tysiąclecia - węzeł komunikacyjny, łączący komunikację podmiejską, wojewódzką z komunikacją miejską... bo sami przyznacie, że spod dworca PKS na Tysiąclecia można dojechac praktycznie do każdej dzielnicy Lublina jedną linią, bez przesiadek, bez ciagnięcia przez kilka ulic bagażu - jako że przystanki MPK sa bardzo blisko siebie umieszczone... wystarczy przypomnieć sobie, ile linii w tym miejscu się zbiega... a trudno to samo powiedzieć o okolicach dworca PKP. Możliwe jest, że jednak jakieś plany zmainy organizacji linii MPK są planowane w zwiazku z przenosinami - ale że muszą to być radykalne zmiany, bardziej prawdopodobne jest więc, że przenosiny się odbędą, a z resztą - niech sobie ludzie radzą, jak potrafią.
Masz absolutną rację, ale do tego potrzebny jest Dobry Gospodarz Miasta i Pracowite Kompetentne Służby Miejskie które zbudowałyby na polecenie tego Gospodarza, Mądry i Funkcjonalny Plan Zagospodarowania Przestrzennego Pięknego Lublina Przyszłosci. Dlaczego tego nie robią a jednocześnie dlaczego to co robią jest kompletnie nieskoordynowane i pozbawione jakiejkolwiek wizji jak na przykład Nowiutki Bardzo Drogoi Stadion Piłkarski bezsensownie wrzucony na chybił trafił w doły po osadnikach cukrowni???? To pytanie do Ratusza! Ten drobny wycinek tej Wizji, to wszystko o czym mówi ten artykuł i co pokazuje wizualizacja projektu jest inicjatywą Polskich Kolei Państwowych a nie Urzędu Miasta i zasługą służb kolejowych a nie prezydenta Lublina. Na marginesie; autorzy prezentowanego projektu,twórcy lubelskiego deptaka zostali wrednie oszukani a ich projekt Placu Litewskiego bezczelnie odrzucony w skandalicznym konkursie zorganizowanym przez ten właśnie Ratusz, a moglibyśmy mieć takie święto także w samym centurum miasta: http://www.placlitewski.blogspot.com/#dodatkowe Za to też należy dziękować prezydentowi Lublina!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...