ciekawe czy się dwa autobusy albo "tiry" zmieszczą obok siebie, czy może się zakleszczą pod wiaduktem
|
|
Sam się zaklaszcz to ci ulzy
|
|
zakleszcz oczywiście
|
|
Całe szczęście nie będą budowali nowych, ani poprawiali starych dróg, tylko upiększało Kunickiego...tak mi ulżyło. Miato wie co robi.
|
|
/następny ku*** frustrat. Jak wy jęczydła mnożycie? |
|
Maluczki, pewnie lazisz piechtą, albo pocinasz wigrusem. ty wiesz co jest ważne. Cieszysz się? wiesz o czym mówię. |
|
a gdzie zakłady drożdżowe.
|
|
Zakłady Drożdżowe poszły na zacier pod galerię Handlową :-))) Jak w ruskim kolejowym dowcipie: "Gdie cystern ze spirtem??? Pradali! A dieńgi gdie?? Prapili!!!" |
|
Super... ale gdzie tu są ścieżki i trasy rowerowe, gdzie są przystanki dla podróżujących koleją?????. całkowicie zapomniano o rowerzystach. Znowu zapomniano, że kolejowi podróżni, którzy wysiadają lub wsiadają do autobusu na ul. Kunickiego muszą przedzierać sie przez stragany aby dotrzeć do dworca. Znowu zapomniano.....!!!!
|
|
Skąd wiesz że zapomniano? Weź kilka głębokich wdechów i tak nie przeżywaj bo dostaniesz przepukliny :-) |
|
przecież napisali że powstanie przystanek "Jadąc w stronę Nowego Światu, tuż za wiaduktem powstanie nowa zatoka autobusowa"
|
|
I dalej nie pomyślano o przystanku linii 6 i 17 w kierunku centrum - trzeba z bagażami drałowac Kunickiego pod górkę albo drogą przez mękę do ul Lubelskiego Lipca, a także przez obskurną uliczkę, schodki itp i targ do ul. Wolskiej... Czyżby uważano, że po wyjściu z pociągu większość pasażerów udawać się bedzie do Abramowic? Własciwie - jest to możliwe po jeździe polskimi kolejami...
Owszem, przy dworcu są autobusy 1, 13, 34, 28 i 45 oraz jakiś trolejbus - ale, poza 34 wlokacym sie gdzieś na około - reszta jeździ tak często, że jest czas spokojnie odpocząć pół godziny po podróży pociągiem, rozprostowac nogi stojąc na przystanku i pilnie bacząc, czy czasem jakiś dres lub pijaczek nie interesuje się nadmiernie twoim bagażem... no i pooglądać obrazki rodzajowe folkloru miejscowego... a przecież i sam plac jest niezmiernie atrakcyjny krajoznawczo. Rozrywka zapewniona.
Dla mnie nie do pojęcia jest jedno: planuje się przeniesienie dworca PKS i busów z Tysiąclecia pod dworzec PKP - ale nie czyni się ŻADNYCH starań, aby DOSTOSOWAĆ układ drogowy okolic dworca PKP do wzmożonego ruchu samochodów (autobusy, busy, taxi, w końcu - MPK) i znacznie zwiększonego potoku pasażerów, nie czyni się nic, aby stworzyć w tym miejscu tak doskonały, jak przy Tysiąclecia - węzeł komunikacyjny, łączący komunikację podmiejską, wojewódzką z komunikacją miejską...
bo sami przyznacie, że spod dworca PKS na Tysiąclecia można dojechac praktycznie do każdej dzielnicy Lublina jedną linią, bez przesiadek, bez ciagnięcia przez kilka ulic bagażu - jako że przystanki MPK sa bardzo blisko siebie umieszczone... wystarczy przypomnieć sobie, ile linii w tym miejscu się zbiega...
a trudno to samo powiedzieć o okolicach dworca PKP.
Możliwe jest, że jednak jakieś plany zmainy organizacji linii MPK są planowane w zwiazku z przenosinami - ale że muszą to być radykalne zmiany, bardziej prawdopodobne jest więc, że przenosiny się odbędą, a z resztą - niech sobie ludzie radzą, jak potrafią.
|
|
I jeszcze - chwalą się, że powstaną AŻ cztery pasy pod wiaduktem... przewrotnie zapytam: a po diabła? Przecież nie planuje się(?) teraz i w przyszłości ODETKANIA ul Kunickiego, na, lat temu parę - REWELACYJNIE UNOWOCZEŚNIONYM i "przytkanym" odcinku tej ulicy od wiaduktu do nowo wybudowanego skrzyżowania z ul Lotników Polskich (bodajże)...
no, chyba że aż tak daleko wybiegają w przyszłośc projektanci obecnego remontu wiaduktu. Zatem - tylko pochwalić.
Żeby nie było, że następny malkontent się znalazł, który tylko, jak stara ciotka (nie obrazając kochanych cioć), ma za złe...
wkurza mnie tylko nieco sposób, w jaki, w Lublinie - planuje sie prace drogowe, podobne remonty (tu nie do PKP pretensje!) ... odnosze wrażenie, że NIE ISTNIEJE jakiś generalny plan rozbudowy, reorganizacji czy unowocześniania ciągów komunikacyjnych w mieście, że wiekszość tego typu prac odbywa sie metodą AKCYJNĄ... ot, jest okazja - zrobimy, a co dalej - e, bedzie co Bóg da. Nie widzę od lat już wielu - KONSEKWENTNYCH i systematycznych działań w miejscach już PILNIE wymagajacych interwencji... Może się mylę. Oby.
A jesli chodzi o ten tunel - ALEŻ OCZYWISCIE! Najwyższy czas - i bardzo dobrze sie dzieje.
|
|
Masz absolutną rację, ale do tego potrzebny jest Dobry Gospodarz Miasta i Pracowite Kompetentne Służby Miejskie które zbudowałyby na polecenie tego Gospodarza, Mądry i Funkcjonalny Plan Zagospodarowania Przestrzennego Pięknego Lublina Przyszłosci. Dlaczego tego nie robią a jednocześnie dlaczego to co robią jest kompletnie nieskoordynowane i pozbawione jakiejkolwiek wizji jak na przykład Nowiutki Bardzo Drogoi Stadion Piłkarski bezsensownie wrzucony na chybił trafił w doły po osadnikach cukrowni???? To pytanie do Ratusza! Ten drobny wycinek tej Wizji, to wszystko o czym mówi ten artykuł i co pokazuje wizualizacja projektu jest inicjatywą Polskich Kolei Państwowych a nie Urzędu Miasta i zasługą służb kolejowych a nie prezydenta Lublina. Na marginesie; autorzy prezentowanego projektu,twórcy lubelskiego deptaka zostali wrednie oszukani a ich projekt Placu Litewskiego bezczelnie odrzucony w skandalicznym konkursie zorganizowanym przez ten właśnie Ratusz, a moglibyśmy mieć takie święto także w samym centurum miasta: http://www.placlitewski.blogspot.com/#dodatkowe Za to też należy dziękować prezydentowi Lublina! |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|