Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W 1,5 godz. pociągiem do Warszawy? Najpierw przygotują objazd, potem remont

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 września 2016 r. o 15:42 Powrót do artykułu
Tym bardziej dziwne brak postoju w Radzyniu. Czyżby te kilka złotych od pasażerów z Radzynia i szansa dla nich na podróż do Lublina lub Warszawy była niczym?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pożyjemy, zobaczymy... na razie "polski Pendolino" został, już jakiś czas temu - wycofany pono z tej trasy, choć do terminu zamknięcia trasy jeszcze daleko... A może się mylę? Może jeszcze jeździ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A propos... Co slychac u lolo pindolo? Doradza Ukraincom jak dostac zegarek za skład pendolino ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I gitara, nie będą psychole maszyniści trąbić w środku nocy jadąc przez miasto , a niektórzy robią to szczególnie złośliwie i bez uzasadnienie bo nikt tego nie kontroluje. A ryk pociągu o 3 w nocy potrafi zerwać na nogi połowę osiedla . Przyjdzie i czas na rozliczenie maszynistów!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobrze że nie zajmuje się tym pan Muszyński, przynajmniej projekt ma szanse na realizację.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
I gitara, nie będą psychole maszyniści trąbić w środku nocy jadąc przez miasto , a niektórzy robią to szczególnie złośliwie i bez uzasadnienie  bo nikt tego nie kontroluje. A ryk pociągu o 3 w nocy potrafi zerwać na nogi połowę osiedla . Przyjdzie i czas na rozliczenie maszynistów!!
hehehe jak się pochodzi ze wsi co się nie słyszało na niej co pociąg, a potem się kupuje mieszkanie obok linii kolejowej która jest prawie od 120lat, to trzeba być psychicznym, co widać po twoich wpisach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a nie tak dawno jakaś mądralińska z PKP,chwaliła się że 30-stka ma być dwutorowa i zelektryfikowana na całej długości...CO PO RAZ KOLEJNY PRZEPADŁA UNIJNA FORSA,BO NIK NIE POTRAFIŁ JEJ NA CZA MĄDRZE WYKORZYSTAĆ???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potwierdzam ,to prawda o tym trąbieniu bez potrzeby, od razu slychać czy maszynista jest normalny czy też idiota.Trąbić musi ale ten normalny robi to o wiele krócej,a dureń piłuje ile wleże co w nocy lub przy małym dziecku jest denerwujące.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Potwierdzam ,to prawda o tym trąbieniu bez potrzeby, od razu slychać czy maszynista jest normalny czy też idiota.Trąbić musi ale ten normalny robi to o wiele krócej,a dureń piłuje ile wleże co w nocy lub przy małym dziecku jest denerwujące.
Co za dureń kupuje mieszkanie przy torach z małym dzieckiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drodzy rodzice, kupując mieszkanie kierujcie się dobrem dziecka a nie widokiem z okna czy też bliskością ulicy, więc: z dala od ulic i torów, a bliżej placów zabaw dla dzieci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Pożyjemy, zobaczymy... na razie "polski Pendolino" został, już jakiś czas temu - wycofany pono z tej trasy, choć do terminu zamknięcia trasy jeszcze daleko...  A może się mylę? Może jeszcze jeździ?
Nie jeździ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby w Polsce planowało się i budowało trochę bardziej z głową, to najpierw linia z Łukowa do Lublina powinna zostać przebudowana na całej długości na dwutorwą i zelektryfikowaną, a następnie należałoby się zabrać za modernizację linii Lublin-Otwock. Dzięki temu Lublin i region miałyby w krótkim czasie dwie porządne linie kolejowe łączące nas z Warszawą. A wszystko w tym przypadku wskazuje, że niezbędne przebudowy linii zastępczych zostały zostawione na ostatnią chwilę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co tam u Grzegorza M. Volvo, wypieprzonego ze stanowiska w PLK po tym, jak odkryto co ma "za uszami"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szkoda ,jeszcze z 10 lat i wszystko by ładnie zardzewiało rozsypało sie ,a tu jakiś 2 tor ,elektryczność ,a przecie wiadomo ,że kury przestanom jaja nieść , krowy przestanom mleko dawać i gospodynie też przestanom dawać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wczoraj przejeżdżał przez Puławy, czyli twoje informacje są z d.....y wyjęte.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Potwierdzam ,to prawda o tym trąbieniu bez potrzeby, od razu slychać czy maszynista jest normalny czy też idiota.Trąbić musi ale ten normalny robi to o wiele krócej,a dureń piłuje ile wleże co w nocy lub przy małym dziecku jest denerwujące.
Nikt nie używa sygnałów dźwiękowych bez potrzeby jełopie. Idź się doucz przepisów kolejowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia kolejowa nr 7 istniala tam zanim pobudowali wasze osiedla, a pierdzielicie o tym trąbieniu jak jacyś niepoczytalni. W okolicach osiedli często na torach przebywają jakies typki, to i trabią. Co? Ma rozjechac jełopa jednego z drugim? To trąbią. Poza tym jak rusza z pod semafora albo zbliża się do przejazdu to tez ma obowiązek trąbić. Zawsze to robili zanim pobudowali tam te wasze pudełka. Sąsiady za ścianą waszych szuflad pobudowanych z dykty 100 lat po uruchomieniu linii kolejowej spać wam nie dają to się wyładowujecie na maszynistach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem , czy mam rację , ale podejrzewam , że pociągi do Katowic i Wrocławia będą z Lublina jechać na okrętkę przez Rejowiec , Krasnystaw , Zawadę , Biłgoraj , Stalową Wolę , Tarnobrzeg , Kolbuszową , Rzeszów . Może jednak uda się z wykorzystaniem linii 68 zrobić pociągi na trzech grupach wagonów : jedna grupa do Krakowa , druga do Katowic , trzecia do Wrocławia . A wszystkie jadą z Lublina przez Rzeszów . Maciek z Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do kokos: Ale to było 100 lat temu , swiat idzie do przodu , miasto się rozrasta. Kazdy kto chodzi w pobliżu torów wie że tam jeżdzą pociągi , z resztą pociąg i bez trąbienia słychać z bezpiecznej odległości. Jakoś ludzie chodzą obok ulic gdzie jeżdzą ciężarówki i one nie trąbią. Poza tym trąbienie a RYK tego co jest zamontowane w lokomotywie to różnica , po co to tak RYCZY?? 99% potrąceń na torach to samobójcy a takiemu trąbienie nie pomoże. Tyle kasy ładuje się obecnie w bezsensowne ekrany akustyczne na drogach a tu w środku nocy jedzie idiota i będzie sobie trąbił dla własnej satysfakcji. To się odbija na zdrowiu tysięcy ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...