Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W Lublinie powstało sześć przystanków... dla tramwajów

Utworzony przez R…, 11 listopada 2013 r. o 21:17 Powrót do artykułu
Ponadto ktoś genialnie zasłonił przystanek autobusowy…
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oczywisty błąd wykonawcy drogi ale zdaje się że Zarząd Dróg i Mostów nie odebrał inwestycji jeszcze. Ciekawostka ale z zamiarem kij w mrowisko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja bym chciał metro :P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale umielec z cyrkusza odbioru technicznego dokonał i za robotę zapłacił. Naszą kasą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może kiedyś będą tramwaje, niech zostaną.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja zastanawiam się co za genialny inżynier wymyślił i zatwierdził nowy układ pasów ruchu na rondzie między Jana Pawła 2 i Armii Krajowej. Dotychczasowe 2 BEZKOLIZYJNE prawoskręty zostały wydzielone i nazwane buspasami. Kierowcy, którzy teraz będą chcieli skręcić w prawo będą musieli odczekać w kolejce przed rondem, gdyż do skrętu w prawo służy ten sam pas, co do jazy prosto i w obu przypadkach przebiegają one przez rondo. Gratulacje dla lubelskiej myśli technicznej!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powazne miasta maja tramwaje!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MAŁO TEGO!! poniżej JP2, niedaleko ronda, przed wiaduktem prowadzącym ze Szmaragdowej do Biedronki, gdzie krzyżują się drogi rowerowe, powstawiali zupełnie niepotrzebne nikomu 5! tak 5 znaków drogowych!! CO TO MA BYĆ?! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja bym chciał metro :P
he,he spoko ja też chcę metro :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
łatwiej będzie znów kuć asfalt i położyć torowisko niż zmienić znaki :)  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy nowo wybudowanym rondzie przy zbiegu ulic Koncertowej i Kompozytorów / bliżej koscioła/ powstał przystanek na którym nie zatrzymują się autobusy. W zamiarze miał on służyć pasażerom do Lidla i LuxMedu. Pomysł dobry, ale dlaczego nie wykonalny?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czekam  na Metro :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znalazłam stronę gdzie można lokalizować osoby po numerze telefonu. http://fw.pl/elokalizacja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Lublinie w ogóle nie promuje się znaku D-16 (przystanek trolejbusowy) zamiast udziwniać, powinni robić to co w Lublinie jest trolejbusy i powinni... MUSZĄ umieszczać znaki D-16!  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znalazłam stronę gdzie można lokalizować osoby po numerze telefonu. http://fw.pl/elokalizacja
A ile to kosztuje?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie będę zła jeśli osoba odpowiedzialna za to wyłoży z własnej kieszeni na poprawki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ile to kosztuje?
to naciągactwo, zwykły spam, od którego nie uzyska się odpowiedzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaproście warsiawskich zadymiarzy, oni są mocni w usuwaniu znaków drogowych i drzewek, W mig usuną wam błędne znaki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podajcie nazwiska idioty-projektanta, idioty-uzgadniającego projekt, idioty kierownika budowy i idioty inspektora nadzoru (o ile tam był).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To tylko jeden z "bubli", który powstał przy okazji przebudowy skrzyżowania Kowcza....drugi to "bus-pasy", które skutecznie skurczyły w/w skrzyżowanie. Jak były na nim korki tak beda jeszcze większe !!! A autobusy lub w przyszłosci trolejbusy pojada po nich nie cześciej niz co 20min....totalny absurd drogowy !!! PS. Bus - pasy służa do wyodrębnego ruchu komunikacji miejskiej gdy jego natężenie (czytaj: ruch) wynosi co 3min...????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...