i znowu k.u.r.w.a te buspasy - w.y.s.r.a.c. sie za naszą kasę i zakorkować ulice - jak zwykle
|
|
Przy Grabskiego jest kilkadziesiąt młodych drzew i trzeba je przesadzić a nie wycinać jak to jest w zwyczaju w Lublinie
|
|
Korki tworzą samochody a nie buspasy
|
|
11 MILIONÓW ??? Jak zrobią zgonie z unijnymi dyrektywami - to korki będą dwa razy dłuższe niż zwykle.
|
|
"Korki tworzą samochody a nie buspasy" - nie przekonasz, w Lublinie gdzie nie ma newet 1km bus pasów łącznie korki jednak są.
|
|
"Korki tworzą samochody a nie buspasy" - nie przekonasz, on ma samochód i czuje się jako ktoś wyjątkowy, prędzej będzie za VIPpasem tylko dla niego. Autobusy są dla gorszego sortu.
|
|
No widać to na JPII jak nie tworzą korków buspasy! |
|
A wystarczyłoby odpowiednio zaprogramować sterowanie świateł... :>
|
|
ZA BAŃKĘ MOGĘ TO ZROBIĆ ! JESZCZE NA FLASZKĘ DO KIELISZKA WYSTARCZY :)
|
|
"No widać to na JPII jak nie tworzą korków buspasy!" - no tak, buspasy robi się po to, żeby korki zwiększać. To co jest na PJII to jakieś kikuty buspasów. Najlepiej jeżeli były by ciągłe i korek na pasach dla pozostałych pojazdów nie blokowłby autobusów. Tamte kikuty pus pasów nie mają sensu - ale to nie jest reguła.
|
|
Zdaję sobie sprawę, że jak ktoś nie rozumie to nie zrozumie, cóż. Te kikuty buspasów na JPII to sztandarowy przykład geniuszu zarządzania Lublinem. Bezkolizyjny pas do "prawoskrętu" na rondzie funkcjonował bez korków dla wszystkich. Obecnie jest pusty bo raz na parę minut przejedzie tamtędy autobus, natomiast kierowcy stoją przed rondem w korku.
Po co w takim razie ten buspas jak nie po to, by utrudnić ruch samochodom? Gdyby był dostępny dla wszystkich, w czym by to spowolniło komunikację miejską? Podejrzewam, że jedyny powód jego istnienia, to wymóg unii za cenę dofinansowania. Tam nie potrzeba doszukiwać się sensu działań. Liczą się tylko suche liczby. Będzie 200m buspasów? Będzie, to kasa też będzie. Jaka ta Polska proekologiczna, a że smog od korków 2m obok, cóż to już inna statystyka.
Wracamy do starego, znanego nam myślenia o inwestycjach. Nie ważne, czy dobrze, czy można lepiej, czy przyniesie pozytywny skutek. Ważne, że jest, trafi na wykres, a potem rozkopiemy, by wymienić wodociągi. Nie przypomina to czegoś?
Na codzień jeżdżę MPK i chodzę piechotą, w lecie rowerem. Nie przeszkadza mi to, by patrzeć krytycznie na wszelkie przejawy takiego "geniuszu" utrudniającego życie kierowcom i zwiększające zanieczyszczenie powietrza w naszym mieście.
|
|
Tak jest! Albo - po prostu - zrobić tam rondo. |
|
to są dwa oddzielne skrzyżowania a wystarczy zrobić rondo bez sygnalizacji świetlnej. We wszystkich cywilizowanych krajach robi się ronda bez świateł bo to ułatwia ruch.
|
|
******brd24.pl/infrastruktura/jaworzno-czyli-najbezpieczniejsze-miasto-polsce-liczbe-smiertelnych-wypadkow-zredukowali-zera/ przeczytajcie co robią aby nie było wypadków
|
|
Niech już nie poprawiają tego skrzyżowania. Decyzje o przebudowie niech podejmie nowy prezydent bo po obecnym trzeba bedzie poprawiać. Zresztą i tak następca Żuka będzie musiał polkwidować część jego pomysłow-buspasy, niektóre ścieżki rowerowe, czerwone wysepki na srodku jezdni.
|
|
Więcej odwagi .Oba miasta powinny być połączone drogą ekspresową .Kolej podmiejska Lublin-Świdnik-Lotnisko-Łęczna .Na takie projekty trzeba lat a bez wątpienia potrzebne są na już .
|
|
Jestem załamany, wydadzą kolejne pieniądze bezsensownie, jednocześnie zakorkują to skrzyżowanie poprzez zastosowanie sygnalizacji kierunkowej. Panie prezydencie Żuk, co się z wami dzieje???
|
|
Wczoraj czytałem ten artykuł i kwota 11mln trochę mnie zdziwiła. Myślę dobra nie nam się, ale dziś czytam o nowym moście na Zakopiance za 12 mln. :/ MOŚCIE ZA 12MLN.......
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|