Czyli przez dosycdługi czas Lublin bedzie praktycznie odcięty od komunikacji kolejowej?....Ciekawe, czy po tym czasie ktoś tam sobie o pociagach przypomni?...
|
|
przydałyby sie nowe mijanki na linii do stalowej woli
|
|
Tylko po co do Rzeszowa??? Kto się tam zapuszcza?? Jednostki. I dla tych kilku pasażerów modernizują całą linię. Głupota i marnotrawstwo pieniędzy.
|
|
Na całe szczęście nie będzie odcięty, bo będzie się dało dojechać od Lubartowa, ale fakt będzie trochę paraliż.
|
|
Z Lublina pozostanie tylko kolej na wschód i na północ. Ewentualnie z airportu połączenie gdzieś dalej do prawdziwej cywilizacji. O komunikacji kołowej nie wspominam, bo PKS w Lubelskiem praktycznie już nie istnieje, a prywatni przewoźnicy radośnie wwożą nas w XIX wiek albo i głębiej. Oto obraz prawdziwej nędzy tego regionu między Wisłą i Bugiem!
|
|
Geodeci robili pomiary prawie dwa lata temu. A pociągów na tej linii dostatek, same szynobusy, i dziennie jeden skład (w jedną stronę) z regularnych wagonów chyba do Przemyśla. Parę lat temu to i szły tą linią spore transporty węgla z Bogdanki, teraz to zanikło. Towarowych też nie wiele. Więc strasznie ten remont nie pomoże ludziom, ale kolejarze nie chwalą się że w czasie prac położą sobie nowe łącza światłowodowe a to już jest kasa misiu, kasa. Tory to betka.
|
|
Taka kosztowna inwestycja i skrócenie czasu jazdy tylko o 20 minut? - co za absurd! Gdyby to było o godzinę, albo co najmniej o 45 minut, to miałoby to sens.
|
|
Przepraszam, a gdzie po drodze do rzeszowa sprawdzają paszporty ?
|
|
na świecie robi się remonty na normalnie funkcjonującej trasie
|
|
Ale po co do Rzeszowa ?
Kto tam jeździ, chyba że chcą ściągać Ukraińców masowo pociągami Lwów - Przemyśl - Rzeszów - Lublin - Warszawa itd.
Podobno ma ich być 5 000 000 w Polsce niedługo !
|
|
Brak rozbudowy trasy do Łukowa oznacza, że na czas remontu linii nr 7 pociąg jadący na trasie Lbn-Wwa będzie czekał np w Lubartowie godzinę w przypadku opóźnienia pociągu jadącego w przeciwnym kierunku. Cała trasa do Łukowa jest jednotorowa??
|
|
Trasa z Lublina do Rzeszowa równie dobrze może być trasą z Rzeszowa do Lublina.Natomiast dojazd z Lublina do Rzeszowa umożliwia oprócz ruchu lokalnego dojazd do trasy kolejowej E-30. Jest to paneuropejski korytarz transportowy od Kijowa, Lwowa Rzeszowa Krakowa Wrocławia i,. Drezna i dalej na Zachód.Z Rzeszowa poprzez Lublin jeżdzą pociągi do Warszawy i innych miast.A do Rzeszowa dojeżdza nawet Pendolino, codziennie 4 loty z Jasionki do Warszawy, kilkanaście kursów Polskiego Busa , Neobusa. itd
|
|
I drugie tyle Ukrainek |
|
Tak naprawdę to linie Lublin-Łuków i Lublin-Stalowa Wola powinny być przebudowane na całej długości na dwutorowe i zelektryfikowane. Dopiero takie rozwiązanie znacznie by zwiększyło atrakcyjność obu linii i możliwość swobodnego kształtowania rozkładu jazdy, a i stacja PKP Lublin Główny zyskałaby na atrakcyjności jako ważny węzeł przesiadkowy.
|
|
To bardzo dobra wiadomość. Linia powinna być dwutorowa, ale podobny skutek można uzyskać budując mijanki, za to mniejszym kosztem.Cały świat stawia na kolej.Należy zmienić obecną sytuacje kolejnictwa w Polsce.Trzeba powrócić do połączeń transgranicznych,przynajmniej po istniejących szlakach. Choćby z Lublina do Rawy Ruskiej przez Hrebenne. Tam tory zarosły trawą, a pociąg z Warszawy Zachodniej kursował na tej trasie jeszcze kilka lat temu. .
|
|
i obaj z zadna sie nie przespicie, frajerskie prawaczki :))) |
|
skroci sie o 20 minut, super, ale tak ciezko napisac ile minut ile zajmuje teraz? no chyba że 20 minut wiecej niz ma zajmowac po modernizacji, to sorki... wszystko jasne
|
|
Ale po co tam jeździć do tego Mojżeszowa?
|
|
jakieś krzywe te tory
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|