Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Z Lublina dojedziemy szybciej do Rzeszowa. Przebudują linię kolejową

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 marca 2017 r. o 08:38 Powrót do artykułu
Czyli przez dosycdługi czas Lublin bedzie praktycznie odcięty od komunikacji kolejowej?....Ciekawe, czy po tym czasie ktoś tam sobie o pociagach przypomni?...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przydałyby sie nowe mijanki na linii do stalowej woli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko po co do Rzeszowa??? Kto się tam zapuszcza?? Jednostki. I dla tych kilku pasażerów modernizują całą linię. Głupota i marnotrawstwo pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na całe szczęście nie będzie odcięty, bo będzie się dało dojechać od Lubartowa, ale fakt będzie trochę paraliż.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Lublina pozostanie tylko kolej na wschód i na północ. Ewentualnie z airportu połączenie gdzieś dalej do prawdziwej cywilizacji. O komunikacji kołowej nie wspominam, bo PKS w Lubelskiem praktycznie już nie istnieje, a prywatni przewoźnicy radośnie wwożą nas w XIX wiek albo i głębiej. Oto obraz prawdziwej nędzy tego regionu między Wisłą i Bugiem!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Geodeci robili pomiary prawie dwa lata temu. A pociągów na tej linii dostatek, same szynobusy, i dziennie jeden skład (w jedną stronę) z regularnych wagonów chyba do Przemyśla. Parę lat temu to i szły tą linią spore transporty węgla z Bogdanki, teraz to zanikło. Towarowych też nie wiele. Więc strasznie ten remont nie pomoże ludziom, ale kolejarze nie chwalą się że w czasie prac położą sobie nowe łącza światłowodowe a to już jest kasa misiu, kasa. Tory to betka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taka kosztowna inwestycja i skrócenie czasu jazdy tylko o 20 minut? - co za absurd! Gdyby to było o godzinę, albo co najmniej o 45 minut, to miałoby to sens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam, a gdzie po drodze do rzeszowa sprawdzają paszporty ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na świecie robi się remonty na normalnie funkcjonującej trasie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po co do Rzeszowa ? Kto tam jeździ, chyba że chcą ściągać Ukraińców masowo pociągami Lwów - Przemyśl - Rzeszów - Lublin - Warszawa itd. Podobno ma ich być 5 000 000 w Polsce niedługo !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak rozbudowy trasy do Łukowa oznacza, że na czas remontu linii nr 7 pociąg jadący na trasie Lbn-Wwa będzie czekał np w Lubartowie godzinę w przypadku opóźnienia pociągu jadącego w przeciwnym kierunku. Cała trasa do Łukowa jest jednotorowa??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa z Lublina do Rzeszowa równie dobrze może być trasą z Rzeszowa do Lublina.Natomiast dojazd z Lublina do Rzeszowa umożliwia oprócz ruchu lokalnego dojazd do trasy kolejowej E-30. Jest to paneuropejski korytarz transportowy od Kijowa, Lwowa Rzeszowa Krakowa Wrocławia i,. Drezna i dalej na Zachód.Z Rzeszowa poprzez Lublin jeżdzą pociągi do Warszawy i innych miast.A do Rzeszowa dojeżdza nawet Pendolino, codziennie 4 loty z Jasionki do Warszawy, kilkanaście kursów Polskiego Busa , Neobusa. itd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ale po co do Rzeszowa ? Kto tam jeździ, chyba że chcą ściągać Ukraińców masowo pociągami Lwów - Przemyśl - Rzeszów - Lublin - Warszawa itd. Podobno ma ich być 5 000 000 w Polsce niedługo !
I drugie tyle Ukrainek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak naprawdę to linie Lublin-Łuków i Lublin-Stalowa Wola powinny być przebudowane na całej długości na dwutorowe i zelektryfikowane. Dopiero takie rozwiązanie znacznie by zwiększyło atrakcyjność obu linii i możliwość swobodnego kształtowania rozkładu jazdy, a i stacja PKP Lublin Główny zyskałaby na atrakcyjności jako ważny węzeł przesiadkowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To bardzo dobra wiadomość. Linia powinna być dwutorowa, ale podobny skutek można uzyskać budując mijanki, za to mniejszym kosztem.Cały świat stawia na kolej.Należy zmienić obecną sytuacje kolejnictwa w Polsce.Trzeba powrócić do połączeń transgranicznych,przynajmniej po istniejących szlakach. Choćby z Lublina do Rawy Ruskiej przez Hrebenne. Tam tory zarosły trawą, a pociąg z Warszawy Zachodniej kursował na tej trasie jeszcze kilka lat temu. .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jeżdżę do Rzeszowa napisał:
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ale po co do Rzeszowa ? Kto tam jeździ, chyba że chcą ściągać Ukraińców masowo pociągami Lwów - Przemyśl - Rzeszów - Lublin - Warszawa itd. Podobno ma ich być 5 000 000 w Polsce niedługo !
I drugie tyle Ukrainek
i obaj z zadna sie nie przespicie, frajerskie prawaczki :)))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
skroci sie o 20 minut, super, ale tak ciezko napisac ile minut ile zajmuje teraz? no chyba że 20 minut wiecej niz ma zajmowac po modernizacji, to sorki... wszystko jasne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po co tam jeździć do tego Mojżeszowa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakieś krzywe te tory
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...