Chcemy pokazać, że możemy przez pewien czas poradzić sobie bez samochodów osobowych, zwłaszcza w tak kluczowym miejscu – mówi Arkadiusz Niezgoda,.... ROZUMIEM ŻE WŁADZE MIASTA Z ŻUKIEM NA CZELE TEŻ BĘDĄ CHODZIĆ PIECHOTĄ DO RATUSZ I POKAŻĄ ŻE BEZ SAMOCHODU MOŻNA> CO za obłuda ludziom furmanka a sami w limuzynach Dranie Żuk to pomyłka facet chce rozbioru Polski razem z lewakami Złamał prawo i nie powinien być prezydentem ale jego prawo nie obchodzi.
|
|
dobrze, likwidacja ruchu prywatnych aut znosi największy problem w puszczeniu tramwajów przez Krakowskie i 3Maja - które dzięki temu nie będą stały w korku i jest możliwość stowrzenia szybkich połączeń z Czubów i LSM do centrum i na północ miasta. Właśnie tak powinno być: transport publiczny przejeżdża przez ścisłe centrum, auta omijają centrum opłotkami. Do tego wydzielone pasy na Racławickich i mamy szybki przejazd km przez centrum miasta
|
|
Jak zwykle marudzi najbardziej roszczeniowa grupa uczestników ruchu drogowego. Zabronienie zaparkowania w drzwiach to zniewaga.
|
|
"ROZUMIEM ŻE WŁADZE MIASTA Z ŻUKIEM NA CZELE TEŻ BĘDĄ CHODZIĆ PIECHOTĄ DO RATUSZ I POKAŻĄ ŻE BEZ SAMOCHODU MOŻNA" - a dlaczego ich ten zakaz miałby nie dotyczyć?
|
|
Jeszcze więcej takich przejawów dokuczania tak zwanym zwykłym ludziom, a wyniki wyborów będą takie, że sami (już byli) "kandydaci Żuka" pobiegną "wyspowiadać się" do CBA lub ministra Mariusza Kamińskiego. Wtedy zaś komuś może spaść "czapka z piór" i zostać ... (jak w "Weselu" Wyspiańskiego).
|
|
Gazy jelitowe, gdy nie znajdują naturalnago ujścia, pną się do góry i wypalają mózg. I tak rodzą się pos..ne pomysły.Coś w tym jest. A może im dać jakieś leki przeczyszczające? |
|
Czy Wy ludzie nie widzicie, że Lublin (każde inne duże lub średniej wielkości miasto także) jest zapchany samochodami. Że nie ma gdzie nimi parkować, pomimo hektarów kolejnych powstających parkingów, że na ulicach są codziennie korki? I stają się one coraz większe. Ograniczanie ruchu aut wożących powietrze (poza kierowcą) jest jedynymi rozwiązaniem. Bardziej rozwinięte miasta zachodnie już to przerabiały - nas to także czeka. To nie jest pytanie czy, ale kiedy zacząć to robić. To nie jest spór: kierowcy kontra reszta, bo samochód ma każdy.
|
|
"student z żoną w ciąży" - i ten student w ciąży musi jechać samochodem z akademika na wydział te kilkaset metrów.
|
|
'' ... likwidacja ruchu prywatnych aut znosi największy problem w puszczeniu tramwajów przez Krakowskie i 3Maja ... '' taaa, chyba latających. Tacy debile powinni mieć zakaz dostępu do klawiatury i internetu !
|
|
264.000 zarejestrowanych w Lublinie samochodów nie przeszkadza. Ale zamknięcie na weekend 100 metrów ulicy w centrum miasta to tragedia. Pamiętacie, że kiedyś całe Krakowskie było przejezdne? Jaki armagedon wtedy przepowiadaliście? Nie musicie przypomniać, bo teraz piszecie to samo.
|
|
Żuk i tak dojedzie do Ratusza przez Wodopojną. ZAmknąć Lubartowską i Wodopojną.
|
|
Jeszcze ul. Grodzką zamknijcie dla ruchu pojazdów. Albo Radziszewskiego zróbcie ślepą. Ludzie zaczną przeprowadzać się do Czarnobyla, bo to skandal, że nie pozwalacie ludziom wjechać do fontanny na Placu Litewskim.
|
|
Napiszcie do ministra od antylewactwa - to Wam 6-pasową estakadę Krakowskim->Starym Miastem->Nad Zamkiem Lubelskim puści (oczywiście nadal zakorkowaną). Chodzenie pieszo czy jazda autobusami to dewiacja i powinno się je wypalać gorącym żelazem. Ma być równość. Autobusy mają solidarnie stać w korkach. Razem z samochodami wożącymi powietrze.
|
|
To nie prawda, że problem jest 264 tys. samochodów w Lublinie. Korki powstają od nadmiaru autobusów, których w godzinach szczytu jeździ około 300 (0,3tys). Do tego wystarczy doliczyć kilkudziesięciu rowerzystów poruszających się jezdniami (bo reszta, czyli 99% jeździ po chodnikach) i znamy przyczynę korków. Miejsca postojowe także blokują pedalarze, bo zamiast samochodem jeździć to trzymają go na parkingu.
|
|
Żuk postępuje wbrew woli mieszkańców! Niech się wreszcie przebada!!!
|
|
"apelował zatrudniony w Ratuszu menager śródmieścia" skupię się na tym fragmencie zdania z końca artykułu.
Menager a cóż to za słowo, w jakim języku panie redaktorze, redaktorze nadzorujący, redakcjo? Ani to na angielski nie wygląda ani to do polskiego nie podobne. Jeśli naprawdę powstało takie stanowisko w urzędzie miasta to ręce opadają bo jest to robota dla referenta praktyka a nie stanowiska kierowniczego (naprawdę w strukturze referentów, inspektorów i specjalistów utworzono menagerów?, że będę się trzymał tego słowa bo za darmo prawidłowego/prawidłowych redaktorowi nie podpowiem).
|
|
Jak nic, oznacz to, że powstaną tam nowe działki budowlane i kwietniki za 1,23 PLN. No i proszę nawet pożaru nie trzeba, wystarczy decyzja z Ratusza.
|
|
Miasto "inspiracji" gdzie likwiduje się ulice... to może by wyburzyć parę kamienic i położyć kostkę.
|
|
To nie prawda, że problem jest 264 tys. samochodów w Lublinie. Korki powstają od nadmiaru autobusów, których w godzinach szczytu jeździ około 300 (0,3tys). Do tego wystarczy doliczyć kilkudziesięciu rowerzystów poruszających się jezdniami (bo reszta, czyli 99% jeździ po chodnikach) i znamy przyczynę korków. Miejsca postojowe także blokują pedalarze, bo zamiast samochodem jeździć to trzymają go na parkingu.hahaha, różne głupoty wypisują tutaj rozhisteryzowane Januszki, ale to że korki powoduje kilkaset autobusów, a nie kilkaset TYSIĘCY aut to jest mega dobry dowcip :D co siedzi we łbach u niketórych to nawet najstarsi górale nie wiedzą :) |
|
Ograniczaj ruch w centrum, jednocześnie planuj rozbudowywanie ulic doprowadzających ruch do centrum..
Lublin Miasto Inspiracji.
|
Strona 4 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|