Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Ja sobie jakoś poradziłam, mam auto, ale co z ludźmi, którzy samochodów nie mają?" Jak to co? Kupić bilet w PolskimBusie przez internet. Od razu płacisz i masz dowód zawarcia umowy miedzy klientem a przewoźnikiem. Natomiast takie zamawianie na gębę to dobra wola przewoźnika czy ciebie wpuści czy też nie. Na gębę to jest krem. Swego czasu słyszałem, jak dwie panie opowiadały przy busach na Ruskiej że ponoć jeżdżą do Warszawy takie duże czerwone autobusy ale są strasznie drogie. No tak. 5 czy 15 złotych to więcej niż 30. Ot lubelska ekonomia. Kto im takich głupot naopowiadał. Pewnie kierowca busa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy możecie podaj która to firma?? co tu jest do ukrycia?? to powinna być przestroga a po takim artykule nic nie wiadomo....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
firma Contbus prowadzi sprzedaż biletów drogą elektroniczną i nie ma tam rezerwacji telefonicznej, więc o którą firmę tu chodzi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja tak miałem w bigbusie. moja matka też. po prostu wykreślają osoby które wysiadają na przystankach pośrednich jak się okazuje że mają chętnych na całą trasę. dla niezorientowanych: bigbus jeździ od Tomaszowa L. przez Zamość, Lublin do Warszawy. Można kupować bilet np od Zamościa do Lublina, tak samo przyjmowane są rezerwacje. Ale gdy się okazuje, że dzwoni ktoś i chce zarezerwować bilet z Tomaszowa do Warszawy a nie ma już miejsc to zaczyna się wykreślanie pasażerów co zarezerwowali sobie miejsca np z Lublina do Warszawy czy Zamościa do Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chodzi o bis stara....ostatnio zadzwonilam zeby zrobic rezerwacje na dwa miejsca i byl to wtrrek i mily glos w sluchawce kaze dzwonic w piatek celem potwierdzenia....wiec dzownie....potwierdzam w niedziele przychodze i co? i jajco moge sobie jechac rano na lotnisko auto noga bo pan mi mowi ze rezerwacji nie ma...i moge sobie klnąc ile mi sie podoba a on i tak nic nie zrobi bo ma komplet...sadze ze to sa tzw nadbagaze....wrazie gdyby ktos nagle zrezygnowal to i tak jest jakis inny pewniak...gorzej jak wszyscy przychodza to wtedy sa takie sytuacje... wiec uczciwie nie polecam tego przewiźnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WIEM COS NA TEN TEMAT JA TEZ JECHALAM W TAMTYM ROKU DO WARSZAWY I REZERWOWALAM PZEZ TEL BILET TO WCALE NIE PODJECHAL OKLAMUJO LUDZI DOPIERO KIEROWCA Z DRUGIEGO BUSA POWIEDZAL ZEBYM WSIADALA BO TEN PZEWOZNIK KLAMIE A SPIESZYLO MI SIE NA SAMOLOT I JAK BYM DALEJ CZEKALA TO BYM NIE DOJECHALA NA CZAS DO WARSZAWY
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aska napisał:
chodzi o bis stara....ostatnio zadzwonilam zeby zrobic rezerwacje na dwa miejsca i byl to wtrrek i mily glos w sluchawce kaze dzwonic w piatek celem potwierdzenia....wiec dzownie....potwierdzam w niedziele przychodze i co? i jajco moge sobie jechac rano na lotnisko auto noga bo pan mi mowi ze rezerwacji nie ma...i moge sobie klnąc ile mi sie podoba a on i tak nic nie zrobi bo ma komplet...sadze ze to sa tzw nadbagaze....wrazie gdyby ktos nagle zrezygnowal to i tak jest jakis inny pewniak...gorzej jak wszyscy przychodza to wtedy sa takie sytuacje... wiec uczciwie nie polecam tego przewiźnika
kiedyś to był BigStar ale już dawno zmienili nazwę na BigBus
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Big bus-zero kultury, beznadziejna obsługa, chamstwo na każdym kroku, nie polecam tego przewoźnika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
podobne atrakcje funduje Misura. Kiedyś zarezerwowałam sobie 2 miejsca z Warszawy do Lublina, byłam na przystanku 25 min przed odjazdem. Podchodzę do kierowcy mówię że miałam rezerwację (cały bus pełny) na co on odpowiada że za chwilę podjedzie drugi bus tego samego przewoźnika i tam wsiądziemy. Takich osób jak ja jest 6. Jak można się domyślić następny bus nie podjechał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spotkałem się z podobną sytuacją. Kupiłem bilet do domu na 23 grudnia, na przystanku czekało około 100 osób!!!!! po czym podjechał mały 25 osobowy bus PKS. Kierowca tłumaczył, że jest tylko pracownikiem, że to pomyłka pań przy kasie, które przypadkiem sprzedały za dużo biletów. Zabrał 30 osób i odjechał, natomiast reszta mogła miłosiernie odebrać pieniądze za zakupione bilety. Więc co jak co ale prywatni przewoźnicy mimo wszystko bardziej dbają o pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlatego trzeba jeździć Contbusem. To najlepszy przewoźnik jakiego znam. Gorąco polecam, bo jeżdżę z nimi kilka razy w tygodniu i wiem co mówię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kannasa napisał:
Dlatego trzeba jeździć Contbusem. To najlepszy przewoźnik jakiego znam. Gorąco polecam, bo jeżdżę z nimi kilka razy w tygodniu i wiem co mówię.
Cantbus jest niezły, ale przegrywa z PolskimBusem na łeb na szyje. Nie mówię tu o komforcie lub wi-fi, ubikacji czy cenie, bo tu cantbus jest daleko w polu, ale chociażby o mozliwości zakupu biletu z domu, przez internet. A tak przy okazji to prawda że cantbus pada ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wszystkie te busy jeżdża niebezpiecznie.policja powinna to wrescie kontrolowac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Big bus to dopiero syf. Kierowcy chamscy nie usmiechaja sie robia wrazenie cwaniakow . Bez kultury I brakuje im poprawnej polszczyzny. Zaciagaja wszyscy bez wyjatku akcentem rodem z ukrainy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bardzo dobra firma przewozowa to TRANSWAY. Końcowy ma na al. Zielenieckiej, obrzeża dawnego stadionu X-lecia przy dworcu PKS. Jadą 2,5 godziny w tym 15 minut postoju. Bardzo mili kierowcy i bardzo wiarygodna firma, do tego punktualni.. Ja już nimi jeżdżę od 3 lat i nigdy się nie zawiodłem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wendro napisał:
kiedyś to był BigStar ale już dawno zmienili nazwę na BigBus
tak fakty tylko jeszcze mialałm stara wizytówke ale to nie zmienia faktu ze jest najgorszym przewoźnikeim jakiego znam...i mam nadzieje ze ''prezes''pozal sie boze firmy czty czasem opinie o swojej firmie....moze jakis wniosek buraku?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Marcin, dlaczego wypowiadasz sie jak o czymś nie masz pojęcia ? oczywiście, że w Contbusie jest możliwość kupienia biletu przez internet. Poza tym to PolskiBus jest w tyle, bo dla większości ludzi wygodą jest to, że będą w Warszawie w 2,5 godziny a nie 4. Dziwi mnie tylko, że w artykule jest mowa o 'firmie przewozowej' a na zdjęciu artykułu wyraźnie widać że to bus Contbusu (troszkę sugestywne, czyż nie?). Poza tym w Contbusie każdy kierowca powtarza, że niema czegoś takiego jak rezerwacja miejsca, od jakiegoś czasu jedyną opcją jest jego zakup w internecie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla sprostowania: PolskiBus nie jedzie do Warszawy 4h. Nie wypowiadajcie się na temat na który nie posiadacie żadnej wiedzy popratej własnymi doświadczeniami, tylko "tak usłyszeliście".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
www.polskibus.com - Polecam usługi firmy Polskibus. Rezerwacje, jednocześnie zakup biletów, są dokonywane wyłącznie przez internet. Jeżeli chodzi o rezerwację miejsc to na pewno nie zdarzy się podobna sytuacja do opisanej powyżej. Po dokonaniu rezerwacji na stronie www.polskibus.com, klient otrzymuje numer swojej rezerwacji. Ceny są o wiele niższe niż w przypadku firm przewozowych odjeżdżających z ul. Ruskiej, czas przejazdu jest praktycznie ten sam, a komfort podróży deklasuje "busiki". Na trasie Lublin - Warszawa korzystam z usług tylko tego przewoźnika regularnie od 6 miesięcy i nigdy nie miałem jakichkolwiek powodów do narzekania czy skarg. Bardzo polecam www.polskibus.com!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i zaczeły sie reklamy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...