Ciągnijcie druta, byle szybko.
|
|
który to już raz ? I nie ostatni....
Nie możecie przed tunelem postawić bramki o wysokości mniejszej niż wysokość tunelu tak żeby TIR uderzał w taką bramkę zanim wjedzie do tunelu i zerwie po raz kolejny trakcję ?
|
|
Pewnie nie ostatni. A teraz geniuszu powiedz nam. Chcesz postawić przed tunelem bramkę, niższą niż tunel, żeby ciężarówki nie zrywały trakcji. Teraz, geniuszu, powiedz, co zrobisz z tą wiszącą nad bramką trakcją, którą tak chcesz chronić? Kierowcy trajtków mają się przed nią zatrzymywać i przekładać "szelki"? Jedynym rozsądnym wyjściem jest dokończenie, w końcu, remontu tego tunelu. Ile to już poślizgu ma PKP? Zdaje się miało być 1 października gotowe, pokropione i otwarte. Obiecanki-cacanki. Jak zwykle. |
|
Przez jednego matoła cała dzielnica spóźnia się do pracy...Mandat chociaż dostał ten jełop?!
|
|
Można postawić takie bramki, które będą miały na środku "okienko" dla szelek, na zasadzie odwróconej do góry nogami litery L (myślę, że da się coś takiego zorganizować). I coś takiego powinno funkcjonować przed wiaduktem od kilku lat, ale zdaje się, że koszty kilku akcji rocznie z zerwaną trakcją pod wiaduktem wychodzą miasto taniej niż zamówienie i zamontowanie takich bramek. A szkoda, bo wygląda na to, że w Lublinie nawet takiej prostej i oczywistej rzeczy nie da się załatwić. |
|
Dziennikarzyny spod budki z piwem, napierw piszą o remoncie wiaduktu a teraz nagle robi się im z wiaduktu tunel...
cyt. ,,Kierowca ciężarówki zerwał trakcję w tunelu na ul. Kunickiego. ''
Podobnie brzmi słowo akwedukt, most, kładka...
Kup.a a nie piano.
|
|
Sam jesteś MATOŁ jak macie gówniane wiadukty i oznakowania to wasz problem, |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|