ktoś kto układał ten plan powinien dostac dyscyplinarke
|
|
Taaaaaak, te zmiany na 100% "zachęcą" mnie do odstawienia samochodu i korzystania z komunikacji miejskiej.
Idiotyzmy tworzone przez ZTM maja stworzyć wrażenie, że tam się pracuje i być uzasadnieniem dla zgarniania dodatkowych pieniędzy za "wysiłek intelektualny".
Podwyżki biletów były argumentowane koniecznością poprawy jakości transportów oraz rozwojem sieci, tymczasem jest zupełnie odwrotnie.
Likwidacja linii 150 to kolejne potwierdzenie faktu, że ZTM bardzo dba o interesy lubelskich taksówkarzy mając w nosie zwykłych mieszkańców, podróżnych tubylczych i przyjezdnych.
No cóż, do czasu niezbędnego przewietrzenia lubelskiego ratusza jesteśmy skazani na organizacyjne kretynizmy urzędników którzy w Lublinie są "słoikami". Miejmy nadzieję, że wiatr zmian zawieje niebawem.
|
|
Jaja sobie robicie? Jedyne szybkie połączenie centrum z PKP czyli 150 do likwidacji? Czym teraz ze stacji na uczelnie? 13 na około i co godzinę w szczycie? Dobrze ze kończę studia, bo chyba szybciej będzie chodzić na piechotę...
|
|
158 w niedziele co 30 minut , może lepiej niech jeździ co godzinę ? Lublin to wieś przecie wiec i tak ludzi mało i wszędzie na piechotę dojść można , albo znajomy podwiezie , przecie wszyscy się tu znają .
Idąc tym tropem to może lepiej zupełnie zlikwidować komunikacje miejską ?
|
|
Z tego co wcześniej czytałam 154 od 1 lutego miało jeździć na Porębę przez Jutrzenki :/ a swoją drogą ciekawe kiedy wreszcie doczekamy się bezpośredniego autobusu z Jutrzenki w okolice PKSu ?! Brak słów ..
|
|
W innych miastach komunikacja kursuje częściej tylko w Lublinie co 15 min.I to mabyć zachęta do koźystania z MPK.
|
|
Ja mam jeden postulat - z każdego przystanku w każde miejsce bezpośredni autobus !! A co nam sie należy !! I nie rzadziej niż co 5 minut !!
|
|
Ludzie, kto wymyśla te szalone zmiany???Te zmiany są wprowadzane na prośbę poszczególnych rad dzielnic, więc raczej nikt sobie sam tego nie wymyśla. |
|
Co za durny pomysł zlikwidowania lini 150 na Dworzec PKP?! Obecnie dojeżdżam tylko tą linia, gdyż jest to dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie, ponadto ogromna liczba ludzi korzysta z tej linii z racji bezpośredniego dojazdu na dworzec, co jest ważne dla osób podróżujących.. Zupełnie nie widzę sensu likwidacji tej linii! Natomiast linia 20 do 20 min na dworzec to zdecydowanie za rzadko.. Jeśli MPK chce w ten sposób przeprowadzić zmiany to pasażerowie proszą o linie 20 co 10 min a nie w ten sposób.
|
|
Co za durny pomysł zlikwidowania lini 150 na Dworzec PKP?! Obecnie dojeżdżam tylko tą linia, gdyż jest to dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie, ponadto ogromna liczba ludzi korzysta z tej linii z racji bezpośredniego dojazdu na dworzec, co jest ważne dla osób podróżujących.. Zupełnie nie widzę sensu likwidacji tej linii! Natomiast linia 20 do 20 min na dworzec to zdecydowanie za rzadko.. Jeśli MPK chce w ten sposób przeprowadzić zmiany to pasażerowie proszą o linie 20 co 10 min a nie w ten sposób.a 150 co ile teraz jeździ ? A dwa że możesz pojechać 151 i wysiąść na nowym przystanku za wiaduktem na Kunickiego. Będziesz szybciej jak tymi zawijasami na 150. |
|
Czasem się zastanawiam co się porobiło z tym transportem w Lublinie w ciągu ostatnich 8 miesięcy. Pochodzę z wsi obok Lublina, a obecnie studiuję w Warszawie. Po napisaniu egzaminów maturalnych nie miałem już potrzeby przyjeżdżania codziennie do Lublina. Wtedy coś dziwnego zaczęło się dziać. Zmieniono między innymi zmianę sygnalizacji świetlnych. Kiedyś na skrzyżowaniu Kraśnicka/Głęboka/Nałęczowska, czekałem 1 minutę na przejazd między rondem krwiodawców, a wyżej wymienionym skrzyżowaniem, to ostatnio czekałem 4 minuty!!! Nie tylko w tym miejscu, ale również w wielu innych miejscach, zaczęły tworzyć się ogromne korki. Tak na prawdę nie wiem czy "inteligentne skrzyżowania" mają sens, gdyż w większości przypadków wcześniejsze zmiany świateł były w porządku (fakt, w niektórych miejscach tworzyły się korki, ale to nie było spowodowane zmianą świateł). To pierwsza rzecz na, którą zmarnowano pieniądze. Kolejną rzeczą, na którą według mnie zmarnowano pieniądze to rozbudowa trakcji trolejbusowej. Na pewno świetnym pomysłem była budowa trakcji na Kalinowszczyźnie, na ulicy Filaretów i na Jana Pawła II do Poręby, gdyż są tam duże potoki ruchu i w takim miejscu moim zdaniem trzeba budować trakcję. Jednak zamiast na Unii Lubelskiej, trakcja powinna biec ulicą Solidarności a później skręcić w ulicę Wodopojną. Nie wiadomo, czy dałoby się powiesić trakcję nad ulicą 3-go Maja i na Krakowskim, jednak tą trakcję można byłoby zastąpić trolejbusami hybrydowymi. Z mojego doświadczenia wynika, że linie trolejbusowe świetnie spełniały swoją rolę (zauważcie, że trakcja jest zazwyczaj powieszona nad głównymi ulicami danych dzielnic). Zauważyłem, że po tej rozbudowie ZTM stara się wprowadzić zmiany w postaci zmienienia trasy linii trolejbusowej na nową trakcję, tylko po to żeby udowodnić, że ta rozbudowa była potrzebna (choć serio, tak na prawdę w wielu przypadkach nie była). Zresztą dziwnie ta rozbudowa była poprowadzona, skoro obecna na obecnej linii 154 muszą jeździć trolejbusy hybrydowe, bo nie ma jednej głupiej zwrotnicy przy rondzie obok GALI (swoją drogą, jednego z brzydszych skrzyżowań w tym mieście) i z tego powodu trolejbusy nie mogłyby skręcić z Unii Lubelskiej w Piłsudskiego bez drugiego napędu. Moim zdaniem linie trolejbusowe powinny być to linie główne z taktem co 15 minut, bo inaczej nie ma to sensu. Jeszcze chcę się zapytać, co za debile pracują w ZTM, skoro chcą zlikwidować jedyne wygodne połączenie śródmieścia Lublina z dworcem PKP, czyli linią 150. Linia numer 13, czy linia numer 28 (albo jak to teraz ma być 161) i przystanek na ulicy Kunickiego nie umywają się do tej linii (która tak na prawdę była pierwszą linią trolejbusową w tym mieście, tylko że o innym numerze i lekko jej przebieg się różnił). Najlepsze jest to, że ZTM planuje jeszcze podwyższyć ceny biletów.
|
|
Sytuacja wygląda tak :
Szemranej firmie zlecili poskracać trasy i dodatkowo zawnioskowali podwyżkę biletów .
Żeby było jeszcze ciekawiej to strasznie namieszano zmianami numeracji , ludzie od lat byli przyzwyczajeni do starej numeracji autobusów ale jak to w Lublinie nie może być lepiej tylko gorzej.
Autobusy już teraz jeżdżą z taką częstotliwością jak na wsi więc za taki tabor i częstotliwość dojazdu ,ceny bilety powinny zostać obniżone !!!
Wszystkie ostatnie zmiany niestety ale nie zachęcają do korzystania z komunikacji miejskiej w Lublinie.
|
|
ODDAWAĆ 150 !!!
|
|
ODDAWAĆ 150 !!!30 Bis również wieś żąda autobusów , których już dawno nie ma busiarze się wycwanili i tylko PKS obłupili i jak teraz ze wsi do miasta trafić ? PSL żąda i już nie prosi , ma być i już !!! Miejski krajobraz mnie nie interesuje :) |
|
Co z linia nr. 31 wydłurzenie jej do pętli Rudnik!?
|
|
150 to była jedna z pierwszych linii, jak nie pierwsza, zawsze jeździła na dworzec i teraz jakiś dureń postanowił ją zlikwidować. To, że nawieszano trakcji trolejbusowej gdzie się dało, odrutowano pół miasta, to nie znaczy, że teraz trzeba na siłę wymyślać linię aby tę trakcję wykorzystać. To co robi MPK woła o pomstę do niego. Trzeba było tylko lekko skorygować trasy albo dodać nowe a nie wprowadzać tak beznadziejne zmiany.
|
|
To teraz żaden trolejbus nie będzie do dworca dojeżdżał? Mieszkańcy Abramowic walczyli o połączenie z LSMem, rejonem Leclerca to teraz 152 będzie jechać prosto w Filaretów. Paranoja
|
|
Najwięcej krzyczą pewnie wsioki spoza Lublina, mohery jeżdzące 2 razy w tygodniu za darmo . Powiem tak ztmie nie słuchaj tych pajców.
|
|
A co z linia nr 44, o którą walczyliśmy w ubiegłym roku, przecież mieszkańcy czubów wyrazili swoje zdanie i co na to ZTM??? Dalej "olewa" zdanie mieszkańców?
|
|
dobra zmiana
|
Strona 3 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|