No i dobrze. Wymienić nawierzchnię, wytyczyć bus-pasy i wystarczy.
|
|
Nikt nie chce wyciąć drzew za grosze? Ten Żuk jest uparty jak osiol. Nie rozumie że ludzie chca tylko remontu nawierzchni
|
|
Nie ma sensu remont nawierzchni bez remontu sieci pod drogą . To by dopiero było wyrzucanie pieniędzy w błoto.
|
|
No i dobrze. Wymienić nawierzchnię, wytyczyć bus-pasy i wystarczy.Może i tak, ale pewnie za rok okaże się, że trzeba będzie wszystko rozkopać, bo ktoraś z instalacji pod asfaltem ma awarię i trzeba wszystko wydzierać. |
|
Tak jest! Nic nie remontujmy w Lublinie bo ktoraś z instalacji pod asfaltem może mieć w bliżej niekreślonej przyszłości awarię! Niechaj zapanuje wsamraśność!No i dobrze. Wymienić nawierzchnię, wytyczyć bus-pasy i wystarczy.Może i tak, ale pewnie za rok okaże się, że trzeba będzie wszystko rozkopać, bo ktoraś z instalacji pod asfaltem ma awarię i trzeba wszystko wydzierać. |
|
Samo wytyczenie buspasów i remont nawierzchni to faktycznie wyrzucanie pieniędzy w błoto. Za kilka lat i tak będzie trzeba zrywać nowy dywan, żeby wymienić rury i całą resztę. Poza tym rowerzyści dalej będą bez ścieżek i pozostanie im poruszanie się po ruchliwej ulicy albo chodnikiem za co można dostać mandat. Poza tym buspas + brak poszerzenia ulic przy skrzyżowaniach to gwarancja gigantycznych korków. Także albo robić porządnie i kompleksowo albo wcale.
|
|
Dziękujemy za wysokie ceny i prosimy w kolejnym przetargu o więcej. Tylko tak można zmusić miasto do rezygnacji z autostrady i rowerostrady w tym miejscu.
Może kiedyś wróci wreszcie pomysł tunelu pod Racławickimi, mostu na przedłużeniu Zana... No ale w PRL-u byli prawdziwi inżynierowie ruchu, a nie tylko wytyczający lewoskręty...
|
|
TYLKO TUNEL LUB W WERSJI EKONOMICZNEJ WIADUKT NA SKRZYŻOWANIU RACLAWICKICH Z SOWIŃSKIEGO I PONIATOWSKIEGO. JEST TAM DUŻA REZERWA TERENU I UKSZTAŁTOWANIE TERENU, KTÓRE UMOŻLIWIA TAKĄ BUDOWĘ.
|
|
2 miliony taniej w stosunku do pierwszego przetargu, no jest postęp niech miasto jeszcze ogłosi ze dwadzieścia przetargów, to zjedziemy do magicznej kwoty 41 milionów i będzie można ruszyć z przebudową Aleji Racławickich.
|
|
Podziękujmy pani Kurowskiej, panu Kowalskiemu z przeintelektualizowanego KULu JP2 i innym ludzkim postaciom, aktorom sceny miejskiej, aktywistom "ekostowarzyszeń" za atak na kompleksowy remont Al. Racławickich, Poniatowskiego I fragmentu Lipowej. Dziś przetarg-oferta to 3-krotnie drożej, różnica 80 mln. Obciążyć tą różnicą ww ekopseudodziałaczy. Jakieś argumenty merytoryczne anty?
|
|
100 baniek na drogę dla urzędasów i studentów, drogo
|
|
Z którego roku ten kosztorys inwestorski? :D Bo obecnie na rynku nawet kosztorys robiony rok temu dziś nie ma już pokrycia ponieważ ceny robocizny i materiałów budowlanych gnają do góry...
|
|
To i dobrze niech skończą rondo na fabrycznej i na wrotkowie. Inaczej nie da się przejechać nawet rowerem np. na UMCS.
|
|
Zapewne należy zrobić nowy, realny projekt. Głównym założeniem powinna być troska i chęć zachowania jak największej ilości drzew. Znośne powietrze i wartościowa przestrzeń w centrum miasta jest dużo ważniejsza dla wszystkich niż kolejna „rozwojowa autostrada” prowadząca do zwężonego Krakowskiego, które wkrótce powinno stać się strefą pieszą..
|
|
Przebudowa Racławickich, bez wczesniejszej przebudowy POniatowskiego-Sowińskiego - Głęboka (waidukt lub tunel) TO pieniadze wyrzucone w błoto. Ale ktos te 4-5 % fee musi zawsze przytulić, wiec lepiej remotntowac w nieskońcxzonosc, przebudowywyać (jak rondo Kilara przy Lidlu, bodajże ulice te były ze 2 razy przebudowaywane w ciągu 2-3 lat) lub lubelskie sądy (wieczenie tylko przebudowywane, remonrtowane, a warunki sdłabe jak na inne sądy w Polsce).
|
|
szkoda kasy, lepiej Zana naprawić, to samo Sowińskiego tragiczna
|
|
Za 40 milionów można porządnie wyremontować aleje przy założeniu, że: 1) poszerzy się tylko skrzyżowanie alei z Sowińskiego-Poniatowskiego, co i tak będzie konieczne ze względu na przebudowę tych ulic, a drogi rowerowe wyznaczy się na części dość szerokich chodników – z mała ilością przechodniów; 2) buspasy na alejach wprowadzi się na odcinku od Lipowej do nowego skrzyżowania z Poniatowskiego - nowe skrzyżowanie tych ulic znacznie poprawi najbardziej korkujący się węzeł alei; 3) zrezygnuje się ze świateł na skrzyżowaniu z Grottgera (urząd marszałka może dowozić pracowników zakładowym autobusem, tak jak w czasach PRL) i Puławskiej, a przejście przy UM dostanie światła na życzenie z dość dużym czasem oczekiwania; 3) zrezygnuje się z wyznaczania buspasów na lipowej i dróg rowerowych na tej ulicy ( ta ulica nie jest w stanie rozwiązać wieloletnich zaniedbań w organizacji komunikacji Lublina). Ostanie się ok. 1500 drzew dzięki czemu ulica nie straci swojego unikalnego charakteru, a nad organizacja ruch w śródmieściu Lublina należy poważnie się zastanowić zatrudniając światowych fachowców.
|
|
Już za 40 mln miasto powinno samo kupić potrzebne maszyny i urządzenia i dorywczo na kontrakt zatrudnić fachowców (z papierami, nie pociotków). Wtedy zrobi się nie tylko al. Racławickie - ale i 10 innych dróg za 1/4 ceny.
Ale wiadomo, to są sny uczciwego i rzetelnego obywatela. Korporacje globalistów na to nie pozwolą... muszą wytransferować swoje żydotryliony za granicę - na tym polega cała biznes "una" i dotacje.
|
|
No i super oszczędzą drzewa i zostanie kasa dla partyjnych kolegów Żuka poobsadzanych w zarządach miejskich spółek. :)
|
|
Ta przebudowa jest strasznie szkodliwa. Pogorszy bezpieczeństwo i zakorkuje miasto. Z dwojga złego lepiej zeby nie doszła do skutku.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|