Pewnie ze nie przypadek. Sami kierowcy dzwonili na policję.
|
|
Czy tak trudno wylizingować autobusy i zatrudnić bezrobotnych kierowców no tak ale jak ukryć profity lepiej dać zarobić firmie z innego województwa niż swoim PKS -Y NASZE NIE MAJĄ ROBOTY DAĆ IM ZATRUDNIENIE PODMIEJSKIE JEŻDŻĄ PRAWIE PUSTE POZA GODZINAMI SZCZYTU PRZESUNĄĆ DŁUGIE AUTOBUSY NA MIASTO A PKS I INNE LINIE NA OBRZEŻA MIASTA I PROBLEM ROZWIĄZANYALE TU RACZEJ CHODZI O KIESZONKOWE ...
|
|
Zalatwili ich bez wazeliny...
|
|
Tak to jest z tym idiotyzmem przetargów: wygrywa firma, która oferuje najniższą cenę, a później, aby nie splajtować, tnie koszty - między innymi stawiając na niską jakość usługi. Wiem o czym mówię, bo często korzystam z linii 42: czasami autobusy ledwie wdrapywały się pod górę Aleją Sikorskiego, czasami wewnątrz czuć było smród spalin. W innych branżach to samo, np. byle jakie projekty za byle jaką cenę. No ale zamawiający jest zadowolony - najważniejsze, że mało zapłacił i nikt się do niego nie przyczepi. Późniejsze dużo wyższe koszty nie będą już tak kłuły w oczy i jak to się mówi "rozejdą się po kościach", najwyżej całą winę zrzyci się na oferenta usług, który często jest między młotem a kowadłem.
|
|
A ciągle czytamy, jak jeden po drugim padają PKSy w naszym województwie, marszałek chce je sprzedać, tylko chętnych brak. Tymczasem lublinian w Lublinie wozi PKS dokładnie z drugiego końca Polski. Nie mogliby się dogadać prezydent z marszałkiem i w ramach jakiegoś planu naprawczego, nawet z bankowym kredytem, uratować regionalne PKS i zapewnić miastu oraz całej aglomeracji normalnego funkcjonowania publicznego transportu. Przecież byłoby to racjonalne rozwiązanie problemów województwa i miasta.
|
|
rzeba zorganizować dzień pieszego pasażera na Arenie Lublin , przynajmniej się do czegoś przyda bo od pół roku tylko ochroniarze robią tam frekwencjęnie od poł roku tylko od listopada, wskaż stadiony w polsce na których w zimie robia imprezy :wacko: ło matko co za naród |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|