Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
bilety drozeja o pare groszy to bylo zle, to teraz macie mniej kursow, proste
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
adra napisał:
bilety drozeja o pare groszy to bylo zle, to teraz macie mniej kursow, proste
Jakie proste. Przecież cena biletów wzrosła! Jak się okazuje jest to za mało?! Zarządzanie jest na poziomie 3 latka ! Bilety droższe niż w stolicy. Zarobki prawie jak w Suwałkach. Miasto krzyczy żebyśmy jeździli miejską komunikacją bedzie mniej korków. A tu kursów ma być mniej??? Zamiast lekcji religi w szkołach powinny byc obowiązkowe lekcje logiki. Natomiast wszyscy na stanowiskach (służby publicznej) powinni przechodzić test na inteligencje. Mało mało mało nas do koryta trzeba powolać jeszcze jedną spółke bo ZTM i MPK to zamało prezesów i biurokacji w kochanym Baranim Grodzie. Propozycja dla władz miasta. Zlikwidujcie komunikacje miejską a ludzie przesiąda się na rowery - górskie. Bedzie wygodniej porószać się po dziurach i znaczniej taniej niż 5zł za 1 litr no i NFZ bedzie zadowolone (bedzie zabierac i nic nie dawać) bo kondycja fizyczna na skoczy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak zacząć oszczędności od "najwyższych stołków w mieście",a nie od zwykłych obywateli kiszących się w przeładowanych autobusach MPK? Arcybiskupa wozili po śmierci-to teraz trzeba w zamian za to zaoszczędzić na autobusach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PYTANIE DLACZEGO W LUBLINIE NIE MA KOMUNIKACJI PRYWATNEJ>>> ????? tylko skazuje się nasLUBLINIAN ... pseudoelita nienasyconych finansowo dorobkiewiczów na takie ich propozycje... DLACZEGO CIĄGLE LUBLINIANIE NIE MAJĄ ZADNEGO GŁOSU.w decydowaniu ..TRAKTUJE SIE NAS JAK worek bez dna, który za wszystkie nieudane posuniecia i decyzje mamy płacic... ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech ZTM zacznie od siebie i stołki potnie, zarobki wyrówna adekwatnie do kompetencji. Prezydent niech w końcu stanie na wysokosci zadania i zlikwiduje firmę, stworzy w UM komórkę ds przewozów komunikacji miejskiej, parę etatów, a nie parędziesiąt. Biurokracja puchnie - za nasze finanse. Czy to w końcu do WAS włodarze dociera??? W innych miastach robią wszystko, by mieszkańcy korzystali z komunikacji w mieście, u nas odwrotnie. Komu na tym zależy - oto jest pytanie, a chodzi o pieniądze...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie po co jest ten ZTM. Miały być przetargi na obsługę poszczególnych linii a co jest? na tych samych liniach (np. 17) jeżdżą zarówno MPK jak i Irex! Nie ma żadnej konkurencji bo przewonicy prywatni praktycznie nie funkcjonują. Miasto sie rozwija, przybywaja nowi mieszkańcy budują się nowe osiedla a autobusów i trolejbusów ubywa z rozkładów. Faktycznie do niektórych linii zwłaszcza 26 w szczycie trudno wejść nie mówiąc już o jakim kolwiek komforcie jazdy! a kursów ubywa... Jak można w ten sposób postępować!!! Wydaje się olbrzymie pieniadze na jakieś pseudobadania z których nic nie wynika! Obecnie jest tak że krócej czeka się na autobus do Swidnika niż na autobus lub trolejbus w mieście Lublinie. Dużo mówiono o potrzebie wprowadzenia dworców przesiadkowych, o skróceniu linii i co? mówiono. Jeżeli ZTM widzi i słyszy od pasażerów skargi chocby na przepełnienie 26 dlaczego nie uruchomi linii dodatkowej np. z czubów na al. Racławickie aby odciażyć przeładowane 26. Kilka lat temu jeździły prywatne busy które dojeżdzały z Czubów tylko do pl. Wolnościw ten sposób odciążały linię 9! czy nie można można wprowadzić np 31bis które jeździły by np z Poręby na al. Racławickie wystarczy 1 lub 2 wozy! Znając ZTM zaraz usłyszymy komentarz że na Al. Raławickich nie ma pętli nawrotowej lub cos w tym stylu. Trzeba pomysleć szanowny ZTM -ie Jeżeli dalej bedziecie utrudniać życie mieszkańcom to nie miejcie później pretensji o to że ludzie korzystają z samochodów isprzedaje się coraz mniej biletów. i jeszcze jedno po co rozbudowywać trakcję trolejbusową? żeby raz na godzinę przejechał po niej trolejbus? Tak nie może być. Trolejbusy powinny jeździć w miarę często niekoniecznie co kilka minut ale na pewno nie co 30 - 40 minut jak planuje to ZTM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz ile kosztuje bilet do Swidnika, Łęcznej czy do Lubartowa i kursów jest dużo i jakoś to funkcjonuje! Bilety w mieście są drogie a kursów ubywa. Dotyczy to nie tylko linii peryferyjnych ale przede wszystkim popularnych 26, 18 czy 6. Dlaczego tak jest bo jest konkurencja do innych miast a w Lublinie konkurencji nie ma praktycznie w cale. Za to pod względem biurokracji możemy poszczycić się i to mocno Zarząd Tłum...ków Miejskich rośnię w siłę. Niedługo bedzie liczył wiecej stanowisk niż pracuje kierowców w MPK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
an napisał:
Dlaczego tak jest bo jest konkurencja do innych miast a w Lublinie konkurencji nie ma praktycznie w cale.
A Irex/Meteor i AKL to co jak nie konkurencja MPK?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i napisał:
PYTANIE DLACZEGO W LUBLINIE NIE MA KOMUNIKACJI PRYWATNEJ>>> ?????
Masz komunikację prywatną- Irex i AKL.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co z tego, że kiedyś była komunikacja prywatna jeżdżąca za 1,50 zł, skoro do wielu miejsc nie docierała (z Głuska, Abramowic, Felina, Bronowic, Lipniaka, Szerokiego nie dało się dojechać bezpośrednio do centrum). Ponadto w niedzielę ciężko było uświadczyć jakiś prywatny autobus, może po jednym wozie na 34 i 39. Ile ludzie z Zabytkowej i Pliszczyna wysłali skarg do różnych instytucji, że muszą jechać najpierw prywatnym 22, a potem przesiadać się do MPK - teraz kupują bilet miesięczny na wszystkie linie i nie interesuje ich, że podjeżdża im autobus Ireksu a nie MPK. Na uporządkowaniu pracy przewoźników prywatnych przez ZTM skorzystali często korzystający z komunikacji, czyli posiadacze biletów okresowych. Od listopada w ramach "przejazdówki" mają do dyspozycji kilkaset kursów więcej, niż w kwietniu. Straciły na tym osoby rzadziej korzystające z komunikacji, które wolały dać 1,50 zł i nie otrzymać żadnego dowodu zapłaty w postaci biletu. Nie ma paragonu (biletu) - nie ma wpływów do budżetu państwa w postaci podatków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetny sposób na promocje komunikacji zbiorowej. Najlepiej niech ZTM zlikwiduje wszystkie kursy a później przeprowadzi badanie, na którego podstawie okaże się, że w Lublinie komunikacja miejska jest całkowicie zbędna. I mamy kolejne oszczędności - likwidujemy MPK, zmniejszamy do 0 dopłaty do ulgowych biletów... Zostanie tylko ZTM, który będzie zlecał badania i opracowywał nowe wzory wiat albo słupków przystankowych oraz malowania autobusów. My zaś będziemy korzystać z uroków spacerów (wersja ekonomiczna), zażywać ruchu na rowerach (wersja ekologiczna) czy podziwiać miasto z siedzeń własnych aut lub taksówek (wersja dla bogatych). Oj zagalopowałem się - taksówek też ma być mniej. I tylko pracownicy ZTM i innych szacownych instytucji wożeni będą służbowymi autami. P.S. Do 26 i 31 jadących w stronę centrum między 7 a 9 rano nie można wejść już pod ZUS-em. Co będzie dalej? Dobrze, że idzie wiosna i lato.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na sławinek jezdza tylko 2 autobusy, 18 i 20, to teraz jeszcze 18 zlikwiduja jeden kurs, ona i tak nie jezdzi zbyt czesto...20 jezdzi co godzine. teraz bede leciala spod ronda krwiodawcow? slawinek to nie jest jakies tam zadupie zeby trzeba bylo na piechote dymac. ciekawe dlaczego 158 jest co 2 minuty... a tak swoja droga to interesuje mnie dlaczego nie ma polaczenia krasnickiej z gleboka, dlaczego zeby tam dojechac trzeba objezdzac caly lsm, globus itd. jakby nie mozna bylo tam jednej linii zrobic...ale skoro likwiduja rozklady, to tym bardziej nie stworza nowej linii, D N O
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
OnLbn napisał:
A Irex/Meteor i AKL to co jak nie konkurencja MPK?
jaka to konkurencja jeżeli obowiazują te same bilety. Ani Irex ani inna firma nie mają wpływu ani na rozkład ani na ceny. Jeżdża za te same pieniądze na tych samych trasach na warunkach narzuconych przez ZTM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Irex, Meteor i AKL powinni mieć odebraną licencję na wożenie pasażerów w ramach ZTM. Ich autobusy są wiecznie brudne, siedzenia uwalone jakimś smarem, często zdarzają się awarie drzwi i ludzie muszą przeciskać się przednimi, autobusy stare, jakieś sprowadzone z niemiec i kierowcy brani na łapu capu z ulicy, którzy jezdzą jakby wozili kartofle a nie pasażerów. Na cholere ci prywaciarze, już lepsze MPK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
an napisał:
Pytanie po co jest ten ZTM. Miały być przetargi na obsługę poszczególnych linii a co jest? na tych samych liniach (np. 17) jeżdżą zarówno MPK jak i Irex! Nie ma żadnej konkurencji bo przewonicy prywatni praktycznie nie funkcjonują. Miasto sie rozwija, przybywaja nowi mieszkańcy budują się nowe osiedla a autobusów i trolejbusów ubywa z rozkładów. Faktycznie do niektórych linii zwłaszcza 26 w szczycie trudno wejść nie mówiąc już o jakim kolwiek komforcie jazdy! a kursów ubywa... Jak można w ten sposób postępować!!!
czy miasto Lublin się rozwija? Wątpliwa teza, ale liczba ludności (mieszkanców miasta) nie rośnie, lecz spada - jest to potwierdzone przez GUS. Tak dla twojej informacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ataxia napisał:
ciekawe dlaczego 158 jest co 2 minuty...[/quote] A jechałaś kiedyś rano z Bronowic lub popołudniu na Bronowice linią 158? Chyba nie. 158 jeździ co 10 minut, bo 153 zostało skierowane na Głęboką i Armii Krajowej [quote name='ataxia' timestamp='1298469633' post='441565']a tak swoja droga to interesuje mnie dlaczego nie ma polaczenia krasnickiej z gleboka, dlaczego zeby tam dojechac trzeba objezdzac caly lsm, globus itd. jakby nie mozna bylo tam jednej linii zrobic...ale skoro likwiduja rozklady, to tym bardziej nie stworza nowej linii, D N O
Możesz dojechać 10 lub 153 a z okolic Wojciechowskiej jest 11. Nie mów, że nie ma połączeń, może tobie po prostu nie pasują. I pamiętaj o znaczkach ąćęśłóżź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
andy napisał:
czy miasto Lublin się rozwija? Wątpliwa teza, ale liczba ludności (mieszkanców miasta) nie rośnie, lecz spada - jest to potwierdzone przez GUS. Tak dla twojej informacji
to ciekawe kto mieszka w nowych blokach na Porębie , Felinie i Nałkowskich? Fakt ludzie uciekają z miasta ale do miasta przyjeżdżają! Do szkół do biur do pracy czy na zakupy zobacz jak wiele busów dowozi ludzi codziennie rano i po południu zabiera z powrotem Ci ludzie też korzystają z komunikacji miejskiej. I nie ważne że zameldowanych jest mniej ale ogólnie w mieście jest coraz wiecej osób. A komunikacja powinna służyć wszystkim.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
marianoitaliano napisał:
Irex, Meteor i AKL powinni mieć odebraną licencję na wożenie pasażerów w ramach ZTM. Ich autobusy są wiecznie brudne, siedzenia uwalone jakimś smarem, często zdarzają się awarie drzwi i ludzie muszą przeciskać się przednimi, autobusy stare, jakieś sprowadzone z niemiec i kierowcy brani na łapu capu z ulicy, którzy jezdzą jakby wozili kartofle a nie pasażerów. Na cholere ci prywaciarze, już lepsze MPK
Popieram
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może łaskawie wreszcie te wszystkie komentarze przeczyta"jaśnie nam panujący"Prezydent Żuk oraz miłościwie doradzające TOWARZYSTWO WZAJEMNEJ ADORACJI-czyli Rajcy Miejscy,którzy składali przysięgę SŁUŻYĆ MIESZKAŃCOM LUBLINA.Jako mieszkańcy o nic więcej nie prosimy,bo wnioski nasuwają się same.A szczytem marzeń byłoby wreszcie zlikwidowanie tego NOWOTWORU pod nazwą ZTM,który tylko miesza i wprowadza bzdurne decyzje utrudniające funkcjonowanie miasta.CZY WŁADZE MIASTA SĄ TAK GŁUPIE ŻE TEGO NIE WIDZĄ??????Amen.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech wypowie się najlepiej wiceprezydent Siemiński-dawniej wiceszef w MPK, w końcu odpowiada w tym mieście wojewódzkim /peryferyjnym/ za transport ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...