Wcześniejsze logo wg mnie jest przejrzystrze i czytelniejsze. Na tym nowym poupychane jest za dużo zbędnych rzeczy. Z daleka nie widać sloganu i rysunku, który ma niski kontrast, poza tym całość wygląda nijako, bez wyrazu.
|
|
Popieram przedmówcę! Nowe logo jest "nijakie", poprzednie reprezentuje wysoką klasę w swojej prostocie i sile przebicia. Ale cóż, ktoś musi z czegoś żyć. ciekawe ile zgarnął za tę innowację.
|
|
żeby dotrzeć do konsumentów trzeba zmienić przede wszystkim jakość wyrobów a nie wygląd opakowań i logo,te a wędliny i mięsa powstają z taką pasją, ze aż ciekną i lepią się od nastrzykniętego żelu.
|
|
Nie kupuję wędlin od barbarzyńców stosujących ubój bez ogłuszania (tzw. "rytualny").
|
|
Nie zachęca, zamazane, bardziej kojarzy się z piekarnią. Bez klasy.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|