Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Chcą trafić do młodszych klientów. Zakłady mięsne z odświeżonym wizerunkiem

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 stycznia 2017 r. o 21:45 Powrót do artykułu
Wcześniejsze logo wg mnie jest przejrzystrze i czytelniejsze. Na tym nowym poupychane jest za dużo zbędnych rzeczy. Z daleka nie widać sloganu i rysunku, który ma niski kontrast, poza tym całość wygląda nijako, bez wyrazu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram przedmówcę! Nowe logo jest "nijakie", poprzednie reprezentuje wysoką klasę w swojej prostocie i sile przebicia. Ale cóż, ktoś musi z czegoś żyć. ciekawe ile zgarnął za tę innowację.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żeby dotrzeć do konsumentów trzeba zmienić przede wszystkim jakość wyrobów a nie wygląd opakowań i logo,te a wędliny i mięsa powstają z taką pasją, ze aż ciekną i lepią się od nastrzykniętego żelu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie kupuję wędlin od barbarzyńców stosujących ubój bez ogłuszania (tzw. "rytualny").
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie zachęca, zamazane, bardziej kojarzy się z piekarnią. Bez klasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.