No szczególnie miasto dokłada do inwestycji w Azotach.a niby na co się dokłada ?
|
|
Przedsięwzięcie znacznie nadwyrężyło miejski budżet? Chyba nasze kieszenie i to przez kolejne 10 lat - kiedy mieszkańcy w końcu dowiedzą się ile przez te lata zapłacą odsetek od tych kwot?Spłata kapitału jak te 110mln to jedno a odsetki od tego to drugie - każdy kto ma kredyt wie o tym i nie potrzeba do tego wielkich finansistów jak na majowym zapleczu - to w końcu na jaki procent te długi bo narazie wiadomo tylko że na 10 lat i kto zaciąga te kredyty czy weksle miejskie wystawia - jeszcze stary czy już nowy prezydent? |
|
Do hali się dokłada przecież to hala dla klubu co azoty ma nawet w nazwieNo szczególnie miasto dokłada do inwestycji w Azotach.a niby na co się dokłada ? |
|
Nie wszyscy, była opcja kontenerów? Była i została olana przez radnych PiS czy Grobla.Czy Maj jako radny zgłaszał potrzebę zmiany projektów? Czy tylko interesował się Cyganami w Puławach? A tak na marginesie to już wszyscy zapomnieli o tym "problemie"?Nie zmienia to faktu że projekty i pozwolenia budowlane modernizacji torów, wysokości nasypów nad wiaduktem, szerokości i głębokości wiaduktu oraz finansowanie,zostały uzgadniane wiele lat temu. Wtedy zaplanowano realizację złożonego programu inwestycyjnego wynikającego z przyjętych harmonogramów wykonywania zadań, podpisanych umów o dofinansowanie ze środków europejskich oraz uzyskanych pozwoleń. Podłością jest twierdzenie że ktokolwiek, w ostatnim półroczu trwania do tej opóźnionej wieloletniej inwestycji, mógł to zmienić i ma odpowiadać za poprzednika.Inwestycja na pułwskich torach, a tym samym na wiadukcie ma ok. 2 letnie opóźnenie. Maj był aktywnym radnym za czasów groblowskich. Zapewne jako odpowiedzialny samorządowiec planował swoją aktywność poolityczną czyli kandydowanie na preydenta z odpowiednim wyprzedzeniem. Przecież napisał program wyborczy. Przecież znał zamierzenia inwestycyjne miasta jako radny, kandydatr na prezydenta i prezydent. Przecież mógł naprwić błędy januszowe jak był na to czas. I fakt teraz to on będzie odpowiadał za działania prezydenta Puław, bo to on, Maj, został upoważniony przez mieszkańców do tego aby za to odpowiadać, a przede wszystkim żeby działać na ich korzyść i racjonalnie wydawać podatki mieszkańców, które tak łatwo im podnosi. Proste i logicznhe.Dlatego ze prace nad ciasnym wiaduktem trwają juz trzy czy cztery lata? Dlatego że projekt pozwolenia i kasa na takie inwestycje są planowane wiele lat wcześniej ? Dlatego ze PKP nie będzie zmieniało kosztownej inwestycji w trajcie i wkasciwie pod koniec jej trwania? Poniewaz kiedy byla faza projektu i pozwolen Janusz powinien dzialac? A mial na to kilka lat? Dlatego że ciagle jego wszelaka nieudolność jest zwalana na kogoś a właściwie na jedną osobę? Dlatego ze to niedorzeczne? Dlatego że za wszystkie Januszowe błędy i zaniechania nie będzie odpowiadał Paweł czy inny człowiek? Proste i logiczne.To dlaczego Maj nic nie zobił żeby wiadukt zbudować wg potrzeb jak jeszcze był czas? A czas był, Maj jest prezydentem już podad rok. Czas skończyć zrzucanie wszystkiego na Grobla, czas aby Maj wziął odpowiedzialność za decycje podejmowane w mieście.Połączenie Komunalnej i Mościckiego a po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.Zgadzam się. Dziękuję wizjonerowi Januszowi |
|
A powinen. A jak go nie informowano to powinien dopytać, takie miał prawo i obowiązek. No ale do takiej aktywności potrzeba czegość więcej niż populistycznych hasełek pod publiczkę. A ekologia i woda w sedesie to oddzielny temat.Nie. Maj jako radny nie zajmował się wszystkim. Zapewne nie był informowany o szczegółach wszystkich projektów miejskich, czy przejazd ma mieć 7 czy 10 metrow szerokosci. Nie był od wręczania Grobla tak samo jak obecni radni teraz nie są od wyręczania żadnego prezydenta burmistrza czy wójta w Polsce. Nie możliwe by znali u zajmowali się technicznymi projektami i stanem prawnym pozwoleń na budowę. Nie jest ich obowiązkiem wiedzieć jaka szerokość ma mieć przejazd jaki beton czy kostka zostanie tam zastosowana . Ile cm pod nim I jaka będzie podbudowa oraz jakie są parametry jakości wody splukujacej sedes.Czy Maj jako radny zgłaszał potrzebę zmiany projektów? Czy tylko interesował się Cyganami w Puławach? A tak na marginesie to już wszyscy zapomnieli o tym "problemie"?Nie zmienia to faktu że projekty i pozwolenia budowlane modernizacji torów, wysokości nasypów nad wiaduktem, szerokości i głębokości wiaduktu oraz finansowanie,zostały uzgadniane wiele lat temu. Wtedy zaplanowano realizację złożonego programu inwestycyjnego wynikającego z przyjętych harmonogramów wykonywania zadań, podpisanych umów o dofinansowanie ze środków europejskich oraz uzyskanych pozwoleń. Podłością jest twierdzenie że ktokolwiek, w ostatnim półroczu trwania do tej opóźnionej wieloletniej inwestycji, mógł to zmienić i ma odpowiadać za poprzednika.Inwestycja na pułwskich torach, a tym samym na wiadukcie ma ok. 2 letnie opóźnenie. Maj był aktywnym radnym za czasów groblowskich. Zapewne jako odpowiedzialny samorządowiec planował swoją aktywność poolityczną czyli kandydowanie na preydenta z odpowiednim wyprzedzeniem. Przecież napisał program wyborczy. Przecież znał zamierzenia inwestycyjne miasta jako radny, kandydatr na prezydenta i prezydent. Przecież mógł naprwić błędy januszowe jak był na to czas. I fakt teraz to on będzie odpowiadał za działania prezydenta Puław, bo to on, Maj, został upoważniony przez mieszkańców do tego aby za to odpowiadać, a przede wszystkim żeby działać na ich korzyść i racjonalnie wydawać podatki mieszkańców, które tak łatwo im podnosi. Proste i logicznhe.Dlatego ze prace nad ciasnym wiaduktem trwają juz trzy czy cztery lata? Dlatego że projekt pozwolenia i kasa na takie inwestycje są planowane wiele lat wcześniej ? Dlatego ze PKP nie będzie zmieniało kosztownej inwestycji w trajcie i wkasciwie pod koniec jej trwania? Poniewaz kiedy byla faza projektu i pozwolen Janusz powinien dzialac? A mial na to kilka lat? Dlatego że ciagle jego wszelaka nieudolność jest zwalana na kogoś a właściwie na jedną osobę? Dlatego ze to niedorzeczne? Dlatego że za wszystkie Januszowe błędy i zaniechania nie będzie odpowiadał Paweł czy inny człowiek? Proste i logiczne.To dlaczego Maj nic nie zobił żeby wiadukt zbudować wg potrzeb jak jeszcze był czas? A czas był, Maj jest prezydentem już podad rok. Czas skończyć zrzucanie wszystkiego na Grobla, czas aby Maj wziął odpowiedzialność za decycje podejmowane w mieście.Połączenie Komunalnej i Mościckiego a po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.Zgadzam się. Dziękuję wizjonerowi Januszowi |
|
Nowe obiekty wymagają, nowych form działania, wykształconych i doświadczonych ludzi. Dlatego władze miasta powinny zastanowić się nad nowymi konkursami na: dyrektora DCH i menedżerów projektów kulturalnych (instruktorów). Na dyr. hali sportowej wybrano starego, dotychczasowego pracownika co nie gwarantuje innowacyjnego działania nowego obiektu, raczej powielanie dotychczasowych imprez. A wprowadzenie biletowanych imprez w hali podetnie możliwości zarobkowe DCH. Obawiam się że DCH i Hala Sportowa dołączy do instytucji bardzo obciążających budżet miasta tak jak Park Naukowo-Techniczny. Czy będzie stać Puławy na utrzymanie tych obiektów, a gdzie remont i utrzymanie Muzeum Czartoryskich i Muzeum Polarnictwa? Skończy się to zapewne przekazaniem 1 lub 2 władzom województwa, gdyż na dofinansowanie z Azotów nie ma co liczyć. Szkoda, że władze miasta nie wzniosły się nad puławski prowincjonalizm i nie spowodowały zbudowania JEDNEGO KOMPLEKSU KULTURALNO-SPORTOWEGO ( oraz muzealnego), tak jak to robi się na całym świecie!!! Co byłoby (w sumie) tańsze i pozwoliłoby wykorzystać efektywnie potencjał obiektów, wyposażenia i ludzi.
|
|
Nowe obiekty wymagają, nowych form działania, wykształconych i doświadczonych ludzi. Dlatego władze miasta powinny zastanowić się nad nowymi konkursami na: dyrektora DCH i menedżerów projektów kulturalnych (instruktorów). Na dyr. hali sportowej wybrano starego, dotychczasowego pracownika co nie gwarantuje innowacyjnego działania nowego obiektu, raczej powielanie dotychczasowych imprez. A wprowadzenie biletowanych imprez w hali podetnie możliwości zarobkowe DCH. Obawiam się że DCH i Hala Sportowa dołączy do instytucji bardzo obciążających budżet miasta tak jak Park Naukowo-Techniczny. Czy będzie stać Puławy na utrzymanie tych obiektów, a gdzie remont i utrzymanie Muzeum Czartoryskich i Muzeum Polarnictwa? Skończy się to zapewne przekazaniem 1 lub 2 władzom województwa, gdyż na dofinansowanie z Azotów nie ma co liczyć. Szkoda, że władze miasta nie wzniosły się nad puławski prowincjonalizm i nie spowodowały zbudowania JEDNEGO KOMPLEKSU KULTURALNO-SPORTOWEGO ( oraz muzealnego), tak jak to robi się na całym świecie!!! Co byłoby (w sumie) tańsze i pozwoliłoby wykorzystać efektywnie potencjał obiektów, wyposażenia i ludzi.Kto się zgłosił do konkursu? Kogo wybrać? Pana Śliwę? |
|
Nie jestem zwolennika ani Maja tym bardziej Grobla. Ale trolowe gadki że radny ma obowiązek znać szczegóły techniczne kilkudziesięciu projektów inwestycji miejskich rocznie, to nic innego jak bzdura, hejt i szczucie kłamstwem w celu niszczenia człowieka.A powinen. A jak go nie informowano to powinien dopytać, takie miał prawo i obowiązek. No ale do takiej aktywności potrzeba czegość więcej niż populistycznych hasełek pod publiczkę. A ekologia i woda w sedesie to oddzielny temat.Nie. Maj jako radny nie zajmował się wszystkim. Zapewne nie był informowany o szczegółach wszystkich projektów miejskich, czy przejazd ma mieć 7 czy 10 metrow szerokosci. Nie był od wręczania Grobla tak samo jak obecni radni teraz nie są od wyręczania żadnego prezydenta burmistrza czy wójta w Polsce. Nie możliwe by znali u zajmowali się technicznymi projektami i stanem prawnym pozwoleń na budowę. Nie jest ich obowiązkiem wiedzieć jaka szerokość ma mieć przejazd jaki beton czy kostka zostanie tam zastosowana . Ile cm pod nim I jaka będzie podbudowa oraz jakie są parametry jakości wody splukujacej sedes.Czy Maj jako radny zgłaszał potrzebę zmiany projektów? Czy tylko interesował się Cyganami w Puławach? A tak na marginesie to już wszyscy zapomnieli o tym "problemie"?Nie zmienia to faktu że projekty i pozwolenia budowlane modernizacji torów, wysokości nasypów nad wiaduktem, szerokości i głębokości wiaduktu oraz finansowanie,zostały uzgadniane wiele lat temu. Wtedy zaplanowano realizację złożonego programu inwestycyjnego wynikającego z przyjętych harmonogramów wykonywania zadań, podpisanych umów o dofinansowanie ze środków europejskich oraz uzyskanych pozwoleń. Podłością jest twierdzenie że ktokolwiek, w ostatnim półroczu trwania do tej opóźnionej wieloletniej inwestycji, mógł to zmienić i ma odpowiadać za poprzednika.Inwestycja na pułwskich torach, a tym samym na wiadukcie ma ok. 2 letnie opóźnenie. Maj był aktywnym radnym za czasów groblowskich. Zapewne jako odpowiedzialny samorządowiec planował swoją aktywność poolityczną czyli kandydowanie na preydenta z odpowiednim wyprzedzeniem. Przecież napisał program wyborczy. Przecież znał zamierzenia inwestycyjne miasta jako radny, kandydatr na prezydenta i prezydent. Przecież mógł naprwić błędy januszowe jak był na to czas. I fakt teraz to on będzie odpowiadał za działania prezydenta Puław, bo to on, Maj, został upoważniony przez mieszkańców do tego aby za to odpowiadać, a przede wszystkim żeby działać na ich korzyść i racjonalnie wydawać podatki mieszkańców, które tak łatwo im podnosi. Proste i logicznhe.Dlatego ze prace nad ciasnym wiaduktem trwają juz trzy czy cztery lata? Dlatego że projekt pozwolenia i kasa na takie inwestycje są planowane wiele lat wcześniej ? Dlatego ze PKP nie będzie zmieniało kosztownej inwestycji w trajcie i wkasciwie pod koniec jej trwania? Poniewaz kiedy byla faza projektu i pozwolen Janusz powinien dzialac? A mial na to kilka lat? Dlatego że ciagle jego wszelaka nieudolność jest zwalana na kogoś a właściwie na jedną osobę? Dlatego ze to niedorzeczne? Dlatego że za wszystkie Januszowe błędy i zaniechania nie będzie odpowiadał Paweł czy inny człowiek? Proste i logiczne.To dlaczego Maj nic nie zobił żeby wiadukt zbudować wg potrzeb jak jeszcze był czas? A czas był, Maj jest prezydentem już podad rok. Czas skończyć zrzucanie wszystkiego na Grobla, czas aby Maj wziął odpowiedzialność za decycje podejmowane w mieście.Połączenie Komunalnej i Mościckiego a po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.Zgadzam się. Dziękuję wizjonerowi Januszowi |
|
Połączenie Komunalnej i Mościckiego a po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.Mistrzostwo świata w głupocie... PKP. Ten wiadukt jest ich i możesz im naskoczyć. |
|
Czym się szczycicie skoro znowu w terminie z DCH sie nie wyrobiliscie.
Przeciez miał być gotowy na wiosne a tu mowa o jesieni .
Nawet laik wiedział ze podawane terminy to marzenie a tu takie Halo.
Z koleją brak terminu,obwodnica brak terminu,DCH brak terminu .
Ciekawe czy Hala będzie na pierwszy mecz w nowym sezonie???
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|