Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

2020 w Puławach. Rok przeprowadzek dla kultury i sportu

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 stycznia 2020 r. o 21:15 Powrót do artykułu
No szczególnie miasto dokłada do inwestycji w Azotach.
 a niby na co się dokłada ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przedsięwzięcie znacznie nadwyrężyło miejski budżet? Chyba nasze kieszenie i to przez kolejne 10 lat - kiedy mieszkańcy w końcu dowiedzą się ile przez te lata zapłacą odsetek od tych kwot?
Spłata kapitału jak te 110mln to jedno a odsetki od tego to drugie - każdy kto ma kredyt wie o tym i nie potrzeba do tego wielkich finansistów jak na majowym zapleczu - to w końcu na jaki procent te długi bo narazie wiadomo tylko że na 10 lat i kto zaciąga te kredyty czy weksle miejskie wystawia - jeszcze stary czy już nowy prezydent?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No szczególnie miasto dokłada do inwestycji w Azotach.
a niby na co się dokłada ?
 Do hali się dokłada przecież to hala dla klubu co azoty ma nawet w nazwie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Połączenie Komunalnej i Mościckiego a  po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.
Zgadzam się. Dziękuję wizjonerowi  Januszowi
To dlaczego Maj nic nie zobił żeby wiadukt zbudować wg potrzeb jak jeszcze był czas? A czas był, Maj jest prezydentem już podad rok. Czas skończyć zrzucanie wszystkiego na Grobla, czas aby Maj wziął odpowiedzialność za decycje podejmowane w mieście.
Dlatego ze prace nad ciasnym wiaduktem trwają juz trzy czy cztery  lata?  Dlatego że projekt pozwolenia i kasa na takie inwestycje są planowane wiele lat wcześniej ? Dlatego ze PKP nie będzie zmieniało kosztownej inwestycji  w trajcie i wkasciwie pod koniec jej trwania? Poniewaz kiedy byla faza projektu i pozwolen Janusz powinien dzialac? A mial na to kilka lat? Dlatego że ciagle jego wszelaka nieudolność jest zwalana na kogoś a właściwie na jedną osobę? Dlatego ze to niedorzeczne? Dlatego że za wszystkie Januszowe błędy i zaniechania nie będzie odpowiadał Paweł czy inny człowiek? Proste i logiczne.
Inwestycja na pułwskich torach, a tym samym na wiadukcie ma ok. 2 letnie opóźnenie. Maj był aktywnym radnym za czasów groblowskich. Zapewne jako odpowiedzialny samorządowiec planował swoją aktywność poolityczną czyli kandydowanie na preydenta z odpowiednim wyprzedzeniem. Przecież napisał program wyborczy. Przecież znał zamierzenia inwestycyjne miasta jako radny, kandydatr na prezydenta i prezydent. Przecież mógł naprwić błędy januszowe jak był na to czas. I fakt teraz to on będzie odpowiadał za działania prezydenta Puław, bo to on, Maj, został upoważniony przez mieszkańców do tego aby za to odpowiadać, a przede wszystkim żeby działać na ich korzyść i racjonalnie wydawać podatki mieszkańców, które tak łatwo im podnosi. Proste i logicznhe.
Nie zmienia to faktu że projekty i pozwolenia budowlane modernizacji torów,  wysokości nasypów nad wiaduktem, szerokości i głębokości wiaduktu oraz finansowanie,zostały uzgadniane wiele lat temu.  Wtedy zaplanowano realizację złożonego programu inwestycyjnego wynikającego z przyjętych harmonogramów wykonywania zadań, podpisanych umów o dofinansowanie ze środków europejskich oraz uzyskanych pozwoleń. Podłością jest twierdzenie że ktokolwiek, w ostatnim półroczu trwania do tej opóźnionej wieloletniej inwestycji, mógł to zmienić i ma odpowiadać za poprzednika.
Czy Maj jako radny zgłaszał potrzebę zmiany projektów? Czy tylko interesował się Cyganami w Puławach? A tak na marginesie to już wszyscy zapomnieli o tym "problemie"?
 Nie wszyscy, była opcja kontenerów? Była i została olana przez radnych PiS czy Grobla. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Połączenie Komunalnej i Mościckiego a  po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.
Zgadzam się. Dziękuję wizjonerowi  Januszowi
To dlaczego Maj nic nie zobił żeby wiadukt zbudować wg potrzeb jak jeszcze był czas? A czas był, Maj jest prezydentem już podad rok. Czas skończyć zrzucanie wszystkiego na Grobla, czas aby Maj wziął odpowiedzialność za decycje podejmowane w mieście.
Dlatego ze prace nad ciasnym wiaduktem trwają juz trzy czy cztery  lata?  Dlatego że projekt pozwolenia i kasa na takie inwestycje są planowane wiele lat wcześniej ? Dlatego ze PKP nie będzie zmieniało kosztownej inwestycji  w trajcie i wkasciwie pod koniec jej trwania? Poniewaz kiedy byla faza projektu i pozwolen Janusz powinien dzialac? A mial na to kilka lat? Dlatego że ciagle jego wszelaka nieudolność jest zwalana na kogoś a właściwie na jedną osobę? Dlatego ze to niedorzeczne? Dlatego że za wszystkie Januszowe błędy i zaniechania nie będzie odpowiadał Paweł czy inny człowiek? Proste i logiczne.
Inwestycja na pułwskich torach, a tym samym na wiadukcie ma ok. 2 letnie opóźnenie. Maj był aktywnym radnym za czasów groblowskich. Zapewne jako odpowiedzialny samorządowiec planował swoją aktywność poolityczną czyli kandydowanie na preydenta z odpowiednim wyprzedzeniem. Przecież napisał program wyborczy. Przecież znał zamierzenia inwestycyjne miasta jako radny, kandydatr na prezydenta i prezydent. Przecież mógł naprwić błędy januszowe jak był na to czas. I fakt teraz to on będzie odpowiadał za działania prezydenta Puław, bo to on, Maj, został upoważniony przez mieszkańców do tego aby za to odpowiadać, a przede wszystkim żeby działać na ich korzyść i racjonalnie wydawać podatki mieszkańców, które tak łatwo im podnosi. Proste i logicznhe.
Nie zmienia to faktu że projekty i pozwolenia budowlane modernizacji torów,  wysokości nasypów nad wiaduktem, szerokości i głębokości wiaduktu oraz finansowanie,zostały uzgadniane wiele lat temu.  Wtedy zaplanowano realizację złożonego programu inwestycyjnego wynikającego z przyjętych harmonogramów wykonywania zadań, podpisanych umów o dofinansowanie ze środków europejskich oraz uzyskanych pozwoleń. Podłością jest twierdzenie że ktokolwiek, w ostatnim półroczu trwania do tej opóźnionej wieloletniej inwestycji, mógł to zmienić i ma odpowiadać za poprzednika.
Czy Maj jako radny zgłaszał potrzebę zmiany projektów? Czy tylko interesował się Cyganami w Puławach? A tak na marginesie to już wszyscy zapomnieli o tym "problemie"?
Nie. Maj jako radny nie zajmował się wszystkim. Zapewne nie był informowany o szczegółach wszystkich  projektów miejskich,  czy przejazd ma mieć 7 czy 10 metrow szerokosci. Nie był od wręczania Grobla tak samo jak obecni  radni teraz nie są od wyręczania  żadnego prezydenta burmistrza czy wójta w Polsce. Nie możliwe  by znali u zajmowali się technicznymi projektami  i stanem  prawnym pozwoleń na budowę.   Nie jest ich obowiązkiem  wiedzieć jaka szerokość  ma mieć  przejazd jaki beton czy kostka zostanie tam zastosowana .  Ile cm pod nim I jaka będzie   podbudowa oraz jakie są parametry jakości wody splukujacej sedes.
 A powinen. A jak go nie informowano to powinien dopytać, takie miał prawo i obowiązek. No ale do takiej aktywności potrzeba czegość więcej niż populistycznych hasełek pod publiczkę. A ekologia i woda w sedesie to oddzielny temat. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowe obiekty wymagają, nowych form działania, wykształconych i doświadczonych ludzi. Dlatego władze miasta powinny zastanowić się nad nowymi konkursami na: dyrektora DCH i menedżerów projektów kulturalnych (instruktorów). Na dyr. hali sportowej wybrano starego, dotychczasowego pracownika co nie gwarantuje innowacyjnego działania nowego obiektu, raczej powielanie dotychczasowych imprez. A wprowadzenie biletowanych imprez w hali podetnie możliwości zarobkowe DCH. Obawiam się że DCH i Hala Sportowa dołączy do instytucji bardzo obciążających budżet miasta tak jak Park Naukowo-Techniczny. Czy będzie stać Puławy na utrzymanie tych obiektów, a gdzie remont i utrzymanie Muzeum Czartoryskich i Muzeum Polarnictwa? Skończy się to zapewne przekazaniem 1 lub 2 władzom województwa, gdyż na dofinansowanie z Azotów nie ma co liczyć. Szkoda, że władze miasta nie wzniosły się nad puławski prowincjonalizm i nie spowodowały zbudowania JEDNEGO KOMPLEKSU KULTURALNO-SPORTOWEGO ( oraz muzealnego), tak jak to robi się na całym świecie!!! Co byłoby (w sumie) tańsze i pozwoliłoby wykorzystać efektywnie potencjał obiektów, wyposażenia i ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowe obiekty wymagają, nowych form działania,  wykształconych i doświadczonych ludzi. Dlatego władze miasta powinny zastanowić się nad nowymi konkursami na: dyrektora DCH i menedżerów projektów kulturalnych (instruktorów).  Na dyr. hali sportowej wybrano starego, dotychczasowego pracownika co nie gwarantuje innowacyjnego działania nowego obiektu, raczej powielanie dotychczasowych imprez. A wprowadzenie biletowanych imprez w hali podetnie możliwości zarobkowe DCH. Obawiam się że DCH i  Hala Sportowa dołączy do instytucji bardzo obciążających budżet miasta tak jak   Park Naukowo-Techniczny.  Czy będzie stać Puławy na utrzymanie tych obiektów, a gdzie remont i utrzymanie Muzeum Czartoryskich i Muzeum Polarnictwa?  Skończy się to zapewne przekazaniem 1 lub 2 władzom województwa, gdyż na dofinansowanie z Azotów nie ma co liczyć. Szkoda, że władze miasta nie wzniosły się nad puławski prowincjonalizm i nie spowodowały zbudowania JEDNEGO KOMPLEKSU KULTURALNO-SPORTOWEGO ( oraz muzealnego),  tak jak to robi się na całym świecie!!! Co byłoby (w sumie) tańsze i pozwoliłoby wykorzystać efektywnie potencjał obiektów, wyposażenia i ludzi.
  Kto się zgłosił do konkursu? Kogo wybrać? Pana Śliwę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Połączenie Komunalnej i Mościckiego a  po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.
Zgadzam się. Dziękuję wizjonerowi  Januszowi
To dlaczego Maj nic nie zobił żeby wiadukt zbudować wg potrzeb jak jeszcze był czas? A czas był, Maj jest prezydentem już podad rok. Czas skończyć zrzucanie wszystkiego na Grobla, czas aby Maj wziął odpowiedzialność za decycje podejmowane w mieście.
Dlatego ze prace nad ciasnym wiaduktem trwają juz trzy czy cztery  lata?  Dlatego że projekt pozwolenia i kasa na takie inwestycje są planowane wiele lat wcześniej ? Dlatego ze PKP nie będzie zmieniało kosztownej inwestycji  w trajcie i wkasciwie pod koniec jej trwania? Poniewaz kiedy byla faza projektu i pozwolen Janusz powinien dzialac? A mial na to kilka lat? Dlatego że ciagle jego wszelaka nieudolność jest zwalana na kogoś a właściwie na jedną osobę? Dlatego ze to niedorzeczne? Dlatego że za wszystkie Januszowe błędy i zaniechania nie będzie odpowiadał Paweł czy inny człowiek? Proste i logiczne.
Inwestycja na pułwskich torach, a tym samym na wiadukcie ma ok. 2 letnie opóźnenie. Maj był aktywnym radnym za czasów groblowskich. Zapewne jako odpowiedzialny samorządowiec planował swoją aktywność poolityczną czyli kandydowanie na preydenta z odpowiednim wyprzedzeniem. Przecież napisał program wyborczy. Przecież znał zamierzenia inwestycyjne miasta jako radny, kandydatr na prezydenta i prezydent. Przecież mógł naprwić błędy januszowe jak był na to czas. I fakt teraz to on będzie odpowiadał za działania prezydenta Puław, bo to on, Maj, został upoważniony przez mieszkańców do tego aby za to odpowiadać, a przede wszystkim żeby działać na ich korzyść i racjonalnie wydawać podatki mieszkańców, które tak łatwo im podnosi. Proste i logicznhe.
Nie zmienia to faktu że projekty i pozwolenia budowlane modernizacji torów,  wysokości nasypów nad wiaduktem, szerokości i głębokości wiaduktu oraz finansowanie,zostały uzgadniane wiele lat temu.  Wtedy zaplanowano realizację złożonego programu inwestycyjnego wynikającego z przyjętych harmonogramów wykonywania zadań, podpisanych umów o dofinansowanie ze środków europejskich oraz uzyskanych pozwoleń. Podłością jest twierdzenie że ktokolwiek, w ostatnim półroczu trwania do tej opóźnionej wieloletniej inwestycji, mógł to zmienić i ma odpowiadać za poprzednika.
Czy Maj jako radny zgłaszał potrzebę zmiany projektów? Czy tylko interesował się Cyganami w Puławach? A tak na marginesie to już wszyscy zapomnieli o tym "problemie"?
Nie. Maj jako radny nie zajmował się wszystkim. Zapewne nie był informowany o szczegółach wszystkich  projektów miejskich,  czy przejazd ma mieć 7 czy 10 metrow szerokosci. Nie był od wręczania Grobla tak samo jak obecni  radni teraz nie są od wyręczania  żadnego prezydenta burmistrza czy wójta w Polsce. Nie możliwe  by znali u zajmowali się technicznymi projektami  i stanem  prawnym pozwoleń na budowę.   Nie jest ich obowiązkiem  wiedzieć jaka szerokość  ma mieć  przejazd jaki beton czy kostka zostanie tam zastosowana .  Ile cm pod nim I jaka będzie   podbudowa oraz jakie są parametry jakości wody splukujacej sedes.
A powinen. A jak go nie informowano to powinien dopytać, takie miał prawo i obowiązek. No ale do takiej aktywności potrzeba czegość więcej niż populistycznych hasełek pod publiczkę. A ekologia i woda w sedesie to oddzielny temat.
 Nie jestem  zwolennika ani Maja tym bardziej Grobla. Ale trolowe gadki że radny  ma obowiązek  znać szczegóły techniczne   kilkudziesięciu  projektów inwestycji miejskich  rocznie, to nic innego jak bzdura, hejt i szczucie kłamstwem w celu niszczenia  człowieka.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Połączenie Komunalnej i Mościckiego a  po drodze za wąski przejazd pod torami. Mistrzostwo świata w głupocie.
 Mistrzostwo świata w głupocie... PKP. Ten wiadukt jest ich i możesz im naskoczyć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czym się szczycicie skoro znowu w terminie z DCH sie nie wyrobiliscie. Przeciez miał być gotowy na wiosne a tu mowa o jesieni . Nawet laik wiedział ze podawane terminy to marzenie a tu takie Halo. Z koleją brak terminu,obwodnica brak terminu,DCH brak terminu . Ciekawe czy Hala będzie na pierwszy mecz w nowym sezonie???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...