Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Wiadomo, że kierowca zignorował sygnały świetlne i dźwiękowe z urządzeń zamontowanych przez niestrzeżonym przejazdem." Właśnie te sygnały świetlne i dźwiękowe,powodują to że NIE JEST TO PRZEJAZD NIESTRZEŻONY. Przejazd niestrzeżony,to taki na którym nie ma żadnych zabezpieczeń...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli jechałeś kiedys do chłodni w Łopatkah to napewno wiesz ze to najkrótsza droga... Więc nie mozna mówić o winie kierowcy... Raczej to wina niestrzeżonego przejazdu kolejowego...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ani wina kolejarzy,ani wina kierowców,tylko wina polityków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jest to pierwszy wypadek na tym przejeździe ale jakoś nikogo to nie obchodzi... niech kierowcy cierpią!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przejazd jest na łuku i z kabiny cięzarówki która nie ma okien ze wszystkich stron nie widać czy nadjeżdża pociąg. Takich przejazdów bez widocznosci jest mnóstwo, większość bez sygnalizacji, a odpowiedzialni za to mają to gdzieś, i przed i po wypadku. Zawsze mozna powiedzieć, ze kierowca nie zachował ostroznosci zamiast postawić szlabany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech więc płaci za szlabany zagraniczna chłodnia, a nie PKP z pieniędzy polskiego podatnika. Wystarczy nowej formy kolonializmu, gdzie bogate zachodnioeuropejskie państwa są dotowane przez biedniejsze środkowoeuropejskie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...