Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

II etap obwodnicy Puław z lotu ptaka. Budowa bez zimowej przerwy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 21 grudnia 2016 r. o 23:27 Powrót do artykułu
Pogoda nie preszkadza układąc nawet asfaltu podczas opadów śniegu i temperatury bliskiej zeru. Więc nie czarujmy się że pogoda w czymkolwiek przeszkadza. Ciekawe jaka będzie trwałosc tych mas bitumicznych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwnie wyprofilowany ten zakręt na prawej jezdni na pierwszym zdjęciu..... Lewa jezdnia OK, a prawa jakaś koślawa, po pijaku roibią czy co?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Dziwnie wyprofilowany ten zakręt na prawej jezdni na pierwszym zdjęciu..... Lewa jezdnia OK, a prawa jakaś koślawa, po pijaku roibią czy co?
Po prawo to jest stary ślad obecnej drogi. Docelowo będzie tutaj zupełnie inaczej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda tylko że projekt nie do końca przemyślany. Węzeł Puławy gdzie będzie zjazd na Puławy przez Żyrzyńską powinien być symetrycznie po przeciwnej stronie. Z założenia największy ruch będzie tu z i do Puław a nie Żyrzyna tymczasem jadąc od Puław żeby de facto skręcić w prawo na ekspresówkę w kierunku Lublina trzeba będzie przejechać przez pierwsze rondo potem wiaduktem na drugie i tam dopiero na trzecim zjeździe skręcić i w drugą stronę podobnie . Da się alo po co tak utrudniać funkcjonalność Kiedy gdyby zamienić symetrycznie byłyby skrętu w prawo na pierwszym możliwym rondzie. Ale może jakieś techniczne uwarunkowania. Może
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem przekonany, że jakby się sprężyli i zima byłaby łagodna to mogliby oddać ten odcinek jesienią 2017 .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak widac w Polsce wszyscy świetnie się znają na budowie dróg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taka a nie inna budowa węzła Puławy Wschód d. Michałówka wynika z faktu, że droga dojazdowa do Azotów (DD-04) musi znaleźć się na północ od ekspresowej, a droga powiatowa do Młynek (DP-2505L) musi być na południe od niej. Rzeczywiście wjazd na ekspresową od strony Puław w kierunku na Lublin będzie wymagał zjazdu z ronda na trzecim zjeździe, a w przypadku zjazdu z ekspresowej w kierunku Puław, jeszcze przejechania wiaduktu i drugiego ronda i zjechania na drugim zjeździe. Rysunek można znaleźć na forum skyscrapercity - wpiszcie w googlu obwodnica Puław i sky - potem trzeba przejść na ostatnią stronę tego wątku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to DP-2505L będzie łączyć się z DW czy ją zalesią za gajówką ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oczywiście DP2505L będzie dochodziła do DW824 od wschodu na pierwszym rondzie od strony Puław. Nowa droga do Azotów (DD-04) będzie dochodziła do DW824 od strony zachodniej na drugim rondzie, czyli tym od strony Żyrzyna. Aby przejechać z Azotów na Młynki lub odwrotnie, trzeba będzie zaliczyć dwa ronda i wiadukt, bo trzeba będzie przejechać nad ekspresową
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to na tej ekspresówce nie będzie pasa awaryjnego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będą pasy awaryjne, przejazdy awaryjne - wszystko zgodnie z przepisami. Nawet ekspresówka w odległości kilkudziesięciu metrów od domu Pana Romana też jest niestety zgodna z przepisami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że kompletnie zapomniano o tym, że trasa Puławy-Zwoleń-Radom jest bardziej tranzytowa i ruchliwa niż droga krajowa siedemnaście Kurów-Warszawa...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...