Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie rozumie, właściwie co to obchodzi właściciela konta, bank dał ciała, to jego problem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pracownik,który tak nieprofesjonalnie sie zachował straci prace i jesli udowodni sie jego pomocniczość bedzie musiał naprawić szkode na rzecz banku. Bądźmy czujni i roztropni !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No, problem jest. Bo gdyby gość byłby zagranicą, to musiałby przyjechać do kraju, by odkręcić powstałą sytuację. A z osobistego doświadczenia wiem, że zmiana numeru telefonu wymagała ode mnie osobistej wizyty w placówce i podpisanie zlecenia. Jedyne co mnie zaskoczyło, to fakt, że wydruk był na dwóch kartkach. Z czego ta druga, na której miałem się podpisać, była... czyściutka, in blanco?! I wowczas pojawił się problem, bo pani już wprowadziła dane do systemu, a ja pustej kartki nie mam w zwyczaju podpisywać. Na moje wątpliwości pani swierdziła, że przecież nie ma problemu, bo to jest bank. Na co ja stwierdziłem, że tym bardziej muszę się pilnować. Ale już miałem podobną sytuację w życiu i walnąłem parę skreśleń po całej kartce mocno dociskając długopis i postawiłem swój podpis. Do tej pory zastanawia mnie jak Credit Agricole mógł dopuścić do takiej sytuacji?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...