Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Połowa miejskich spółek w Puławach notuje straty [raport]

Utworzony przez aromek7, 28 września 2020 r. o 16:35 Powrót do artykułu
Co do komunikacji miejskiej - wszędzie samorządy do niej dopłacają, nawet w tak gigantycznych miastach jak Nowy Jork. Powinna być rozwijana, zamiast wszechobecnych samochodów, parkingów i korków. Trzeba przyznać, że puławskie MZK dociera do niemal wszystkich gmin powiatu puławskiego oraz Dęblina i gminy Ryki, brakuje jeszcze tylko chyba połączenia z Wąwolnicą i Nałęczowem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co do komunikacji miejskiej - wszędzie samorządy do niej dopłacają, nawet w tak gigantycznych miastach jak Nowy Jork.  Powinna być rozwijana, zamiast wszechobecnych samochodów, parkingów i korków. Trzeba przyznać, że puławskie MZK dociera do niemal wszystkich gmin powiatu puławskiego oraz Dęblina i gminy Ryki, brakuje jeszcze tylko chyba połączenia z Wąwolnicą i Nałęczowem.
  Więc skoro MZK obsługuje cały powiat  powinno być spółka należącą  i zarządzaną przez Puławskie Starostwo Powiatowe. To samo wodociągi które też obsługują wszystkie okoliczne gminy. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trudno się z tym nie zgodzić, żeby władze powiatu podjęły ten temat. Nie mamy do czynienia z komunikacja miejska, a regionalna. A to ogromna różnica.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wolska naszych marzeń :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem dlaczego świadczenie usług transportowych poza granicami miasta generuje stratę? Ten wątek przewija się ciągle w ocenie wyników MZK. Albo źle wyceniona została ta usługa i jest to wina zarzàdu że takie warunki rozliczeń zaakceptował w umowach, albo brak kontroli kosztów i ceny usług ustala się na oko. To także zaniedbanie kierownictwa. Miasto jeśli ceny rynkowe usług transportowych MZK są nieakceptowalne przez mieszkańców powinno dopłacać wyłącznie puławianom. Poza terenem gminy płacą 100% kosztów plus min zysk inni kontrahenci. To chyba oczywiste!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...