Co do komunikacji miejskiej - wszędzie samorządy do niej dopłacają, nawet w tak gigantycznych miastach jak Nowy Jork. Powinna być rozwijana, zamiast wszechobecnych samochodów, parkingów i korków. Trzeba przyznać, że puławskie MZK dociera do niemal wszystkich gmin powiatu puławskiego oraz Dęblina i gminy Ryki, brakuje jeszcze tylko chyba połączenia z Wąwolnicą i Nałęczowem.
|
|
Co do komunikacji miejskiej - wszędzie samorządy do niej dopłacają, nawet w tak gigantycznych miastach jak Nowy Jork. Powinna być rozwijana, zamiast wszechobecnych samochodów, parkingów i korków. Trzeba przyznać, że puławskie MZK dociera do niemal wszystkich gmin powiatu puławskiego oraz Dęblina i gminy Ryki, brakuje jeszcze tylko chyba połączenia z Wąwolnicą i Nałęczowem.Więc skoro MZK obsługuje cały powiat powinno być spółka należącą i zarządzaną przez Puławskie Starostwo Powiatowe. To samo wodociągi które też obsługują wszystkie okoliczne gminy. |
|
Trudno się z tym nie zgodzić, żeby władze powiatu podjęły ten temat. Nie mamy do czynienia z komunikacja miejska, a regionalna. A to ogromna różnica.
|
|
Wolska naszych marzeń :)
|
|
Nie rozumiem dlaczego świadczenie usług transportowych poza granicami miasta generuje stratę? Ten wątek przewija się ciągle w ocenie wyników MZK. Albo źle wyceniona została ta usługa i jest to wina zarzàdu że takie warunki rozliczeń zaakceptował w umowach, albo brak kontroli kosztów i ceny usług ustala się na oko. To także zaniedbanie kierownictwa. Miasto jeśli ceny rynkowe usług transportowych MZK są nieakceptowalne przez mieszkańców powinno dopłacać wyłącznie puławianom. Poza terenem gminy płacą 100% kosztów plus min zysk inni kontrahenci. To chyba oczywiste!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|