Zamiast zamknąć całkowicie most i wykonywać pracę na dwie może trzy zmiany to tak będą raz otwierac ruch raz zamykać bez sensu o terminie kosmicznym wykonania prac już nie wspomnę?
|
|
I dobrze, że ruch jest prowadzony podczas remontu. Popatrz jakk zakończyło się całkowite zamknięcie linii kolejowej do Radomia i Warszawy, włoska firma rozgrzebała tory i uciekła, my zostaliśmy bez kolei, a przecież wystarczyło zostawić jeden tor do przejazdu pociągów. I nie być wystawionym na szantaż.
|
|
O czym ty piszesz , nie porównuj rozgrzebanej linji kolejowej na odcinku lublin-otwock z remontem średniej wielkości mostu na Wisle o długości 400 m
|
|
Gdyby naprawdę zależał im na czasie to pracowaliby 7/7 i 24/24. Przez pierwszy miesiąc nie widać było nikogo przez większość czasu. Jedyne osiągnięcie to rozebranie chodników. No i zamknięcie jednego pasa ruchu i postawienie świateł. Geniusze.
|
|
Idzie zima czas na remonty pajace
|
|
Ten remont to zagrożenie wypadkiem lub innym nieszczęściem dla użytkowników mostu , żadnego zabezpieczenia przed piaskowaniem , przechodniów i kierowców poruszających się tym mostem , policja powinna to uznać za zagrożenie w ruchu ,tumany piasku wylatują że słupów na przechodniów i samochody
|
|
Zgodnie z opisem zamówienia, firma ma 3 lata na remont. Co nie którzy chyba tylko oceniają prace z okna samochodu. Czyszczenie konstrukcji odbywa się także pod konstrukcją drogi i z samochodu tego nie widać. A w sobotę i niedzielę, wieczorami ekipa pracuje, wiec nie oceniaj że nic nie robią. Przez pierwszy miesiąc to firma rozkładała rusztowania pod mostem, niestety z samochodu tego nie zobaczysz i dlatego pracowników nie było widać.
|
|
Druga połowa 2020? Do tego czasu most zacznie rdzewieć z drugiej strony :)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|