Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Super, wreszcie będzie światowo! 45 lat temu, z mojej wsi używaliśmy lamp naftowych jak piorun "walnął" w transformator...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam, "niedopisałem". 45 lat temu, ta droga była planowana jako taka quasi autostrada...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aza ile rozpocznie się naprawa remontowanej trasy :) bo ze standardów europejskich to mamy jedynie wypłaty dla europarlamentarzystów :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mazowieckie to niech się weźmie za 747 do Iłży od mostu w Kamieniu, bo zostali w tyle i przez nich most od pół roku jest ślepy. Dojazd od Lublina jest a dalej mazowieckie i dupa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Remont Nadwiślanki ma się rozpocząć za trzy lata a zakończy za trzysta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W te wakacje chyba w Maciejowicach wyremontowano kilka km drogi (łącznie z wycinką drzew) w kilka tygodni! Tylko! I to nie był żaden Budimex czy inny gigant - jakieś zwykłe "chłopaki" pracowali. Znalazły się pieniądze i szybko to zrobili. Zatem - dlaczego remont ruszy dopiero za 3 lata? I ile będzie trwał? Dlaczego nie można priorytetowo wyremontować tego odcinka tuż pod W-wą z płyt betonowych, jedyne 5 km do remontu; tam się nie da jechać, nawet 50-tką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli chodzi o modernizacje czy nowe przebiegi, to na najbliższe może i kilkanaście lat spośród odcinków w zarządzie MZDW wystarczyłby odcinek od ul. Górczewskiej w Józefowie do granicy z Warszawą (ok. 5,5 km odcinka dwujezdniowego do wybudowania, głównie po nowym śladzie), nowy odcinek z wiaduktem nad linią kolejową Skierniewice-Łuków (kilka km w docelowym przekroju 2x2 czy 2+1). Można też wybudować drogi serwisowe na odcinku od Otwocka Małego do Sobiekurska (między rondami z DW 798 i DK 50) ze względu na planowane w tej okolicy inwestycje (aktywność gospodarcza), przy czym trzeba byłoby uwzględnić docelowy przekrój 2x2. Reszta odcinków DW 801 odznacza się mniejszym natężeniem ruchu (nawet na odcinku od DW 798 do ul. Górczewskiej w Józefowie natężenie ruchu nie jest jakieś bardzo duże (na obwodnicy Otwocka i Karczewa), ale potok ruchu od strony Otwocka dołączający się na skrzyżowaniu z ul. Górczewską w Józefowie jest naprawdę duży (w związku z czym w 2018 r. powinni zacząć rozbudowę tego odcinka do przekroju dwujezdniowego, a w Warszawie ZDM też powinien znaleźć pieniądze na brakujący odcinek DW 801 od ul. Czarnuszki na południe od S2 w warszawskiej dzielniy Wawer do granicy z Józefowem (ma być nowy przebieg na zachód od obecnej drogi nr 801)). Reszta odcinków w woj. mazowieckim (na południe od rejonu Sobień-Jezior) wymaga co najwyżej remontu nawierzchni czy poprawy oznakowania, nowe obwodnice i drogi serwisowe nie są obecnie konieczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
– Potrzebne są setki milionów złotych. Będzie to olbrzymi wysiłek finansowy dla obu województw. To trudne zadanie także dlatego, że nie możemy mówić tutaj o nowym śladzie, ani obwodnicach. Ze względu na specyficzny obszar przyrodniczy musimy zrobić dobre parametry drogi w tym śladzie, w którym ona funkcjonuje – dodał Struzik. Jeżeli gdzieś ma zostać stary ślad, to wystarczy remont taki jak planowany na odcinku z płyt betonowych (nowa nawierzchnia, poszerzenie do 7 m, bez wykupu gruntów i budowy dróg serwisowych). Droga o szerokości 7 m z mnóstwem zjadów idywidualnych i z azylami przez wsie takie jak Dziecinów czy Domaszew to nie droga główna ruchu przyspieszonego, która nie ma zjazdów indywildualnych i na której powinien być zakaz ruchu pieszych, rowerów, ciągników rolniczych i pojazdów zaprzęgowych! W Planie Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Mazowieckiego (PZPWM) są narysowane "obwodnice" na południe od Wilgi, gdzie obecnie jest bardzo mały ruch!! Niech MZDW się opamięta! Niech zmodernizuje mniej niż połowę DW 801, którą ma w zarządzie (ok. 16 - 20 km), ale raz i porządnie (chodzi o odcinki najbardziej obciążone ruchem)! W PZPWM zapisano, że kiedyś może powstać dwujezdniowa DW 801 z Warszawy do Wilgi. W latach 2018 - 2020 niech wybudują dwujezdniową drogę od Warszawy do skrętu na Otwock w Józefowie przy stacji benzynowej na południu miasta (a może i nieco dalej - do nowego zjazdu na Otwock związanego z przedłużeniem ul. Warsztatowej w Otwocku), odcinek dwujezdniowy z drogami serwisowymi od ronda w Otwocku Małym do południowego końca nowego przebiegu drogi z rejonie Dziecinowa. Reszta odcinków ma względnie małe natężenie ruchu, więc ich modernizację można sobie darować. Lepiej niech zrobią porządek z tymi odcinkami, które są najbardziej obciążone ruchem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no trasa wytyczona w 1939,by zrobić więc zrobienie dobrej drogi trochę potrwa,a możę chociaż3 ppasmowa,b była szersza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...