Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Remontują linie kolejową przy zabytkowym dworcu w Puławach [zdjęcia]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 stycznia 2018 r. o 12:32 Powrót do artykułu
undefined napisał:
za komuny wybudowali, później za solidaruchów rozgrabili co się dało a teraz remontują, ale totalna głupota
  Kolej Nadwiślańska     linia kolejowa  otwarta 29 sierpnia 1877 .  Prowadziła od wówczas nadgranicznego miasta  Mława  przez  Warszawę ,  Lublin  i  Chełm  do  Kowla . O jakiej komunie która ta kolej wybudowała majaczysz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
trochę nie rozumiem, jak tłuczeń może się zestarzeć by trzeba go wymieniać, wysechł?
 Otóż wychodzą twoje braki wykształcenia. Pisałem żeby DW nie zatrudniał pisarzy po podstawówce. Nic nie słyszałeś o erozji. Kamień po tylu tysiacach pociagów które jechały po tej trasie. po prostu sie kruszy. Wymagana jest odpowiednia granulacja i ten tłuczeń nie spełnia tych warunków. Zresztą podjedź zobacz te hałdy odsiewek - to był kiedys dobry tłuczeń ale już nie jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
olo napisał:
undefined napisał:
Tylko cisza o remoncie dworców jakaś - nowoczesne tory, trakcja, perony i wagony tylko dworce zapyziałe i rozlatujące się. Masakra.
Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funkcjonował jako dworzec. Jednak znając obecne realnia PKP widac dążenie do cięcia kosztów, wypychanie od PKP czego się da (dworce do powiatów... itp pomysły), na PKP bilety obecnie w zasadzie konduktorzy w pociągach sprzedają.... więc po co im balast w postaci dworca. Dodatkowo sprawa jest taka, że dworzec ten przestał spełniać swoją rolę w chwili gdy drastycznie spadła ilość korzystających z niego pasażerów. Na stacji PKP, Puławy Drewniane, wsiada obecnie po 1, czasem kilka osób, a i tez nie zawsze. czasem pociąg staje i nikt ani nie wsiada ani nie wysiada.... to pokazuje, że rolę głównego dworca przejął przystanek PUŁAWY MIASTO więc pytanie - po chcolerę komu ten dworzec. Stoi dla stania i będzie stał dla stania. Chyba że go wczesniej czas rozbierze.... i korniki.
 Niekoniecznie pisałem o Puławach "drewnianych" ale tez i o innych na tej trasie - dworcach (np.Motycz), wieżach wodnych, kamiennych rampach. To fakt że technologicznie te obiekty sa zbędne dla PKP ale potrzebny jest , w ramach przebudowy  7 , pomysł na ich renowację . Pozostawienie ich w takim stanie po oddaniu do użytku, w pełni nowoczesnej , odnowionej w każdym szczególe linii kolejowej będzie stanowiło tragiczny wyjący dysonans. Myślę że samorządy mogłyby wykorzystać te obiekty na swoje cele i użyskać na ten cel fundusze UE. Tylko brak im pomysłu . I tu jest potrzebna inicjatywa obywatelska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Lolek Dwunasty! W pełni popieram - a najbardziej podobają mi się te inicjatywy obywatelskiej propozycje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niech ktoś mi wyjaśni po co ta stacja? Czy jacyś pasażerowie z niej w ogóle korzystają, skoro jest Pwy Miasto ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można ją od PKP za marny grosz przejąć i zaadptować dla potrzeb miasta w oparciu o fundusze UE - jak Lolek Dwunasty napisał - np na Miejski Dom Kultury "Górna-Kolejowa" albo Miedzykulturowe Centrum Dialogu Wschód-Zachód "Puławy Drewniane" - w których mieścić się może jakieś centrum integracyjne dla mieszkańców i klub dyskusyjny, w którym wykuwane będą różne inicjatywy obywatelskie i kuźnia talentów z warsztatami artystycznymi rękodzieł przeróżnych i biblioteka i klubokawiarnia, a nawet siłownia, zumba i calanetix, a opodal na zewnątrz zorganizowana być może nawet obywatelska strzelnica...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stacja Puławy Drewniane była pierwszą stacją, a ma mniej chętnych do korzystania pasażerów, bo obsługuje tylko pociągi osobowe, podobnie jak Puławy Azoty i Puławy Chemia, w przeciwieństwie do Puławy Miasto, na której zatrzymują się też pospieszne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w białowieży docenić potrafili... z głową i fajnie to zrobili - szkoda gdyby w puławach się zmarnowała - ******carska.pl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...