Tak jest, to tylko wyłącznie ekonomia a nie polityka...
|
|
bardzo powinni zlikwidować pks puławy w ieden dzień w całości
|
|
lexmid już się cieszy i szykuje zdezelowane busy...
|
|
Emigrować chłopy do UK... Kierowca autobusu, jeszcze z wieloletnim doświadczeniem, minimum 600 £ tygodniowo...
I pieprzyc ten polski bajzel.
|
|
Brawo PIS. Winni się tłumaczą. I co PISiory wmawiać będą że PO winne. Pracownicy widzą jak było i wiedzą że to Karpiński pomógł przedłużyć żywto PKS i ludzie mieli dłużej pracę. On mógł zrobić to co teraz PIS zrobił czyli doprowadzić do likwidacji. To za PO dostał PKS puławski pomoc publiczną Niech PIS nie odwraca kota ogonem. Bo tutaj każdy wie jaka jest prawda. Każdy wie, że Karpiński i PO holowali i dawali szanse i każdy widze że PIS odciął tlen
|
|
Ja sądziłem że placówkę w Rykach przejmie Wołoszka z Miastkowa to przynajmniej dobre busy byłyby. Ale jego firma jest ponad 50 km od Puław...
|
|
odciął do spółki z Prezydentem, który jakoś nie kwapił się kupić dworca PKS. Taki był Grobel. Koniunktura, konkurencja, Grobel i PIS - i po PKS. Dziękujemy było miło będzie drożej. Teraz groblowa komunikacja podniesie ceny zapewne.
|
|
A może pomoże pan poseł Karpiński on tak dzielnie walczyl o Puławy
|
|
Taką nadzieję w nowej władzy czyli pisuarach mieli też pracownicy puławskiego szpitala. I co zrobiła nowa władza zwalnia ludzi, a co bardziej oburzające związki zawodowe z radną przewodnicząca na czele siedzą cicho bo radna wspiera swoich ziomali partyjnych. Tak oto PiS zaoruje Puławy.
|
|
Może PolskiBuS przejmie i się zainteresuje....
|
|
A co na to Marszałek Województwa PSL-owiec Sosnowski ?
Będzie walczył w obronie PKS-u tak jak walczy w obronie busiarzy blokując PolskiegoBusa ? ;)
|
|
Nic im nie odpisali na te listy bo politycy lubią się pokazywać na uroczystościach, a jak trzeba powalczyć to szkoda im pantofli brudzić. Gdyby poseł Sierakowska była w sejmie to ona by tak tego nie zostawiła. Miała rekordową ilość interwencji
|
|
Coś poseł Szulowski kiepsko Puławy wspiera.
|
|
włodziu wróć ;-)
|
|
90% taboru PKS nadaje się bezpośrednio na złom.
|
|
Tego PKS''U nawet nikt nie próbował ratować zamiast iść na przychody to szli na długi ogólnie moim zdaniem dużym błędem kilka dobrych lat temu było nie wynajęcie kawałka dworca firmom prywatnym (busiarzom) w Puławach powinni zrobić tak samo jak w Lublinie czyli jeden wspólny dworzec. Poza tym sama płynność oraz stan taboru pozostawiały wiele do życzenia Puławski PKS przestał istnieć tak naprawdę w 2008/9 kiedy to sprzedali legendarne busy LDV z których wypadły drzwi.
|
|
a gdzie jest i był "kochający" Lubelszczyznę karpiński. Lata za swoim, w dooopie ma wyborców
|
|
To co jarek wam nie pomorze a tak chwalili pis a tu klops
|
|
Puławscy nieudacznicy z PKS, gdzie byliście jak PO/PSL rozwalali PKS-y w całej lubelszczyźnie? Teraz macie pretensje do PIS? PKS-y już od 10 lat powinny przestać istnieć i tak mieliście szczęście żę kasują was dopiero teraz. Macie problem dojechać do pracy 50 km? A co mają powiedzieć ludzie z okolic Kraśnika i samego Kraśnika którzy muszą jechać do Puław po kwitek z Zakładu Energetycznego 70 km? Kto tak zarządzi? Dziura i wiocha z tych Puław.
|
|
Teraz już nic tylko czekać aż prywatnym przewoźnikom przestanie się opłacać mniejsze miejscowości w regionie i jedynymi połączeniami Puław zostaną te do Lublina i ew. Warszawy. A co z mieszkańcami okolicznych miejscowości? PKS nie zawsze miał pełne autobusy, nie najnowsze, ale zawsze były, firma miała nie tylko zarabiać ale zapewniać łączność i mobilność społeczeństwa. Czasy się zmnieniły, samochody, ok, ale przecież nadal nie wyscy je mają, a do lekarza, urzędu trzeba dojechać. Pewnie za jakiś czas i to szybciej niż mogło by się wydawać będziemy czytać po katastrofie komunikacyjnej, izolacji i aliencji mieszkańców miejscowości nie mogących pdstać sie do miasta.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|