Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Znaleźli sposób na chaos reklamowy. Zaczęli od usunięcia wszystkich reklam z terenów gminy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 listopada 2017 r. o 11:21 Powrót do artykułu
W Nałęczowie WSZYSTKIE punkty po 1 reklamie mają mieć. W Lublinie tylko w centrum, tak by nie ruszyć galerii handlowych, hipermarketów i dyskontów. POmyśleli w Lublinie jak Niemców nie tknąć.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NA RESZCIE ZABIERAJĄ SIĘ ZA DURNE REKLAMY.W TVP POWINIEN BYĆ OSOBNY BLOK REKLAMOWY.KTO BĘDZIE CHCIAŁ TEN NIECH OGLĄDA DO WOLI REKLAMY.DLACZEGO ZA PRL-U NIE BYŁO REKLAM W TVP ?.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" DLACZEGO ZA PRL-U NIE BYŁO REKLAM W TVP ?."  Nie było konkunkurencji więc nie trzeba było się reklamować 
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już to widzę, jak pan Hubert Mącik weźmie się za reklamy. "Potrwa to kilka miesięcy" - dokładnie 12 miesięcy, kiedy z ratusza odejdzie obecny prezydent. Aleja Tysiąclecia - między Lubartowską, a Placem Zamkowym, oglądana z naszych busów City Tour, wygląda jak przedmieście Bangladeszu. To ma być estetyka miasta? Na moją pisemną uwagę, żeby usunąć mirabelki, zupełnie zasłaniające pomnik Konstytucji 3 Maja, pan Mącik udzielił odpowiedzi, że "to są drzewa ozdobne". Szkoda, że nie zbiera osobiście zepsutych śliwek z chodnika. Miejski konserwator zabytków, z tym zasłanianiem pomnika nawiązuje do haniebnej tradycji władz PRL, kiedy w 1962 r. poprzedni pomnik Konstytucji 3 Maja został przez nie usunięty. Wycięto na Placu Litewskim tyle zabytkowych drzew, a zostawiono dwie mirabelki, żeby turyści nie mogli z ulicy 3 Maja zobaczyć pomnika. Jaki gospodarz - tacy urzędnicy. Wojciech Górski.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Burmistrz tego smętnego miasteczka chyba uczył się u Krzysztofa Kokonowicza: "I żeby nic nie było". Wpuścić takich specjalistów do Hong Kongu, Monaco, Las Vegas, Paryża, Londynu czy Moskwy to by zniszczyli te miasta, tętniłyby życiem jak Kraśnik w nocy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież neony są fajne!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to teraz czekamy na ruch prezydenta Grobla. Może zrobi wreszcie porządek z puławskim bangladeszem. Bo aż wstyd patrzeć.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Porzadek w reklamach powinien byc ale likwidacja reklam to krok wstecz.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinny być szyldy reklamujące na zakładzie własną działalność. Precz z wielkoformatowymi tablicami ogłoszeń na skrzyżowaniach i skwerach.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak w Nałęczowie to już zostanie tylko wiatr zawierucha  bo i tak nie ma tam co robić.Pan Burmistrz pomyślałby że może jakieś dni Nałęczów  lub jakiś koncerty  dla ludzi młodych którzy uciekają masowa z tej wiochy tętniące do zmroku. 
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po ch... te potykacze. Na wąskich chodnikach często przejść nie można a jeszcze trzeba to omijać.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie zapomnę syfu jaki ludzie zrobili w PL w latach 90-tych gdy zaczęła się ta cała chora reklamo-budowa. Rzygać się chce po dziś dzień. Jedźta na Białoruś to papierka na ulicy nie znajdzieta. To się nazywa porządek...!!! Nie to co u nas. Syf, smród, bród na ulicach....
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No facet, serio podoba Ci się to, że dosłownie wszędzie każdy stawia reklamę bez jakiegokolwiek ładu i składu, tu na chodniku potykacz w kolorze jaskrawej pomarańczy: "wszystko po 5 zł", za chwilę, wielki baner coca-cola i kebab, a jeszcze dalej cała elewacja budynku zajęta pod baner 4 x 4 m: zabiegi, masaże, wszystko 30% taniej. Nałęczów aspirujący do miana uzdrowiska, o wiele bardziej skorzysta i przyciągnie turystów swoimi walorami przyrodniczymi, leczniczymi, architektonicznymi, niż obskurną i tandetną (anty)reklamą. Popatrz na uzdrowiska w Szwajcarii lub Austrii.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo. Te obrzydliwe reklamy wszystko szpecą. Nawet zaniedbane budynki wyglądają koszmarniej z tymi banerami, neonami, itp. Dodatkowo przy tylu kamerach w mieście niezrozumiałe jest jak, tak wiele odnowionych budynków można było wymazać jakimiś gryzmołami zwanymi przez debili ich malującymi - graffiti. Piszę co prawda o Lublinie, ale w wielu polskich miastach jest podobnie.
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam Pytanie? Czy zostaną tylko reklamy autorstwa p. Burmistrza a inne zostaną wycięte? Ciekawa koncepcja walki z konkurencją......
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jako Nałęczowianka dziękuję za porównanie Nałęczowa do Paryża i Monaco, ale jednocześnie sugeruję, że chyba czytelnicy nie rozumieją, że chodzi o czterotysięczne miasteczko, które przyciąga przyrodą, klimatem i atmosferą do odpoczynku, tu neonów nie ma, były (i już nie ma!) tylko paskudne szyldy na płotach:) Ale proszę przyjechać i się przekonać, a nie trollować!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.