Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Znaleźli sposób na chaos reklamowy. Zaczęli od usunięcia wszystkich reklam z terenów gminy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 listopada 2017 r. o 11:21 Powrót do artykułu
W Nałęczowie WSZYSTKIE punkty po 1 reklamie mają mieć. W Lublinie tylko w centrum, tak by nie ruszyć galerii handlowych, hipermarketów i dyskontów. POmyśleli w Lublinie jak Niemców nie tknąć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NA RESZCIE ZABIERAJĄ SIĘ ZA DURNE REKLAMY.W TVP POWINIEN BYĆ OSOBNY BLOK REKLAMOWY.KTO BĘDZIE CHCIAŁ TEN NIECH OGLĄDA DO WOLI REKLAMY.DLACZEGO ZA PRL-U NIE BYŁO REKLAM W TVP ?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" DLACZEGO ZA PRL-U NIE BYŁO REKLAM W TVP ?."  Nie było konkunkurencji więc nie trzeba było się reklamować 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już to widzę, jak pan Hubert Mącik weźmie się za reklamy. "Potrwa to kilka miesięcy" - dokładnie 12 miesięcy, kiedy z ratusza odejdzie obecny prezydent. Aleja Tysiąclecia - między Lubartowską, a Placem Zamkowym, oglądana z naszych busów City Tour, wygląda jak przedmieście Bangladeszu. To ma być estetyka miasta? Na moją pisemną uwagę, żeby usunąć mirabelki, zupełnie zasłaniające pomnik Konstytucji 3 Maja, pan Mącik udzielił odpowiedzi, że "to są drzewa ozdobne". Szkoda, że nie zbiera osobiście zepsutych śliwek z chodnika. Miejski konserwator zabytków, z tym zasłanianiem pomnika nawiązuje do haniebnej tradycji władz PRL, kiedy w 1962 r. poprzedni pomnik Konstytucji 3 Maja został przez nie usunięty. Wycięto na Placu Litewskim tyle zabytkowych drzew, a zostawiono dwie mirabelki, żeby turyści nie mogli z ulicy 3 Maja zobaczyć pomnika. Jaki gospodarz - tacy urzędnicy. Wojciech Górski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Burmistrz tego smętnego miasteczka chyba uczył się u Krzysztofa Kokonowicza: "I żeby nic nie było". Wpuścić takich specjalistów do Hong Kongu, Monaco, Las Vegas, Paryża, Londynu czy Moskwy to by zniszczyli te miasta, tętniłyby życiem jak Kraśnik w nocy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież neony są fajne!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to teraz czekamy na ruch prezydenta Grobla. Może zrobi wreszcie porządek z puławskim bangladeszem. Bo aż wstyd patrzeć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Porzadek w reklamach powinien byc ale likwidacja reklam to krok wstecz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinny być szyldy reklamujące na zakładzie własną działalność. Precz z wielkoformatowymi tablicami ogłoszeń na skrzyżowaniach i skwerach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak w Nałęczowie to już zostanie tylko wiatr zawierucha  bo i tak nie ma tam co robić.Pan Burmistrz pomyślałby że może jakieś dni Nałęczów  lub jakiś koncerty  dla ludzi młodych którzy uciekają masowa z tej wiochy tętniące do zmroku. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po ch... te potykacze. Na wąskich chodnikach często przejść nie można a jeszcze trzeba to omijać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie zapomnę syfu jaki ludzie zrobili w PL w latach 90-tych gdy zaczęła się ta cała chora reklamo-budowa. Rzygać się chce po dziś dzień. Jedźta na Białoruś to papierka na ulicy nie znajdzieta. To się nazywa porządek...!!! Nie to co u nas. Syf, smród, bród na ulicach....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No facet, serio podoba Ci się to, że dosłownie wszędzie każdy stawia reklamę bez jakiegokolwiek ładu i składu, tu na chodniku potykacz w kolorze jaskrawej pomarańczy: "wszystko po 5 zł", za chwilę, wielki baner coca-cola i kebab, a jeszcze dalej cała elewacja budynku zajęta pod baner 4 x 4 m: zabiegi, masaże, wszystko 30% taniej. Nałęczów aspirujący do miana uzdrowiska, o wiele bardziej skorzysta i przyciągnie turystów swoimi walorami przyrodniczymi, leczniczymi, architektonicznymi, niż obskurną i tandetną (anty)reklamą. Popatrz na uzdrowiska w Szwajcarii lub Austrii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo. Te obrzydliwe reklamy wszystko szpecą. Nawet zaniedbane budynki wyglądają koszmarniej z tymi banerami, neonami, itp. Dodatkowo przy tylu kamerach w mieście niezrozumiałe jest jak, tak wiele odnowionych budynków można było wymazać jakimiś gryzmołami zwanymi przez debili ich malującymi - graffiti. Piszę co prawda o Lublinie, ale w wielu polskich miastach jest podobnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam Pytanie? Czy zostaną tylko reklamy autorstwa p. Burmistrza a inne zostaną wycięte? Ciekawa koncepcja walki z konkurencją......
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jako Nałęczowianka dziękuję za porównanie Nałęczowa do Paryża i Monaco, ale jednocześnie sugeruję, że chyba czytelnicy nie rozumieją, że chodzi o czterotysięczne miasteczko, które przyciąga przyrodą, klimatem i atmosferą do odpoczynku, tu neonów nie ma, były (i już nie ma!) tylko paskudne szyldy na płotach:) Ale proszę przyjechać i się przekonać, a nie trollować!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...