Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

ZUS: Nie mamy pani wniosku. Trzeba płacić

Utworzony przez petrux, 12 listopada 2020 r. o 07:55 Powrót do artykułu
Ksiegwa mnie przed taką sytuacją ostrzegała i kazała wniosek wysłać poleconym lub złożyć przez internet. Zdecydowanie nie do skrzynki!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Urzędnikom się nie wierzy na słowo, zawsze trzeba mieć potwierdzenie złożenia na kopii wniosku. Sam wniosek pewnie się gdzieś podpiął pod inne papiery i leży w archiwum spięty z innymi dokumentami. A babo płać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale jaka oszczędność na znaczku za polecony :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...