Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

AW101 musiał lądować awaryjnie po pokazie w Świdniku?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 6 marca 2017 r. o 14:48 Powrót do artykułu
Tanie mięso psy jedzą , nie ubliżając psom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Makaroniarze chcą wcisnąć tandetę Macierewiczowi. Włoski koncern Leonardo d. Agusta ciągle ma jakieś kompromitacje na koncie jeśli chodzi o Polskę: a to remont polskich śmigłowców morskich trwający DWA LATA. A to niedawno przyleciały wybrakowane myśliwce Master, a to właśnie ta awaria AW101. Duńczycy się przekonali jaka to tandeta. Koszty użytkowania p[ięćiokrotnie przekroczyły to co deklarował włoski producent i w dodatku były problemy z czesciami zamiennymi. Prezes Krystek samozadowolony bryluje na Twitterze. Czyżby SOBOŃ załatwił mu misjce na listach wyborczych PIS do parlamentu w wyborach za 3 lata?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skończyli produkcje Sokoła " Skończyły się polskie śmigłowce " to chyba koniec zakładu w Świdniku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gościu nie kłam,Duńczycy nie mają AW-101 tylko NH-90 a ten jest produkowany przez Airbus i Leonardo.Z tym lądowaniem nie ma żadnych oficjalnych danych,jest tylko wzmianka że lądował.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
użytkownik niezarejestrowany napisał:
gościu nie kłam,duńczycy nie mają aw-101 tylko nh-90 a ten jest produkowany przez airbus i leonardo.z tym lądowaniem nie ma żadnych oficjalnych danych,jest tylko wzmianka że lądował.
sam kŁamiesz!! siły powietrzne królestwa danii posiadają aw101! oto link udowadniający:  ***s://en.wikipedia.org/wiki/royal_danish_air_force uwaga! mamy zakłamanych oszustów lobbujących za pzl Świdnik na forum!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"komunikat check engine " - nie ma takiego komunikatu w tym śmigłowcu. Kłamiecie jak nic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No bo caracale to sie nigdy nie psujo, latajo i latajo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bu ha ha alez zlom! I z czym do ludzi? ja sie pytam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz Polaczki a własciwie "polaczki" będą pisać że to złom że oby tylko go nie wybrali a jeśli PZL Świdnik by wygrał to już będzie awantura że ja sie nie zgadzam płacic na taki złom że co oni wybrali itp,a może to konkurencja dodała cos do paliwa żeby wyeliminować przeciwnika ?? Wcale bym sie nie zdziwił w tym kraju przecież wszystko zalezy od tego kto lepiej wykombinuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
3 silniki w takim śmigłowcu to nieporozumienie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nieporozumienie to jest Twoj komentarz - wybitnego fachowca.. Zerknij na dane techniczne tego śmigłowca to się przekonasz po co są 3 silniki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To skąd masz takie info że Duńczykom się tak psują AW-101?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamożny i nowoczesny SINGAPUR kupił właśnie Caracale. Jednym z powodów było to, że te maszyny mogą lądowac na ich okrętach. Podobnie jest z polskimi okrętami. Niestety AW 101 jest za ciężki. Komu będzie to łśużyć?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buaahahahahahaa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kupcie ten złom za głosy i będzie stał w hangarze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie redaktor czytaj Pan ze zrozumieniem inne portale. Nie ze Świdnika tylko wracał do Włoch z prezentacji z Warszawy jełopie !. A Krystowski pali głupa czy tam kretyna. Pal go licho to jedno i to samo. Wiarygodne źródła informują że stoją na trawiastym lotnisku na Słowacji i czekają na serwis techniczny. Panie jełopie Krystowski !? Czy było to zaplanowane lądowanie ?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tam 2 z trzech silników padły dodam jeszcze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak ktoś napisał że mogą lądować na okrętach ale są za ciężkie , to według mnie ich dyskwalifikuje ponieważ zatopiły by naszą flotę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie głupoty tu można poczytać.A po co nam Caracale do lądowania na okrętach?AW-101 zakupiły takie zamożne kraje jak Norwegia czy Japonia.Mało prawdopodobne żeby ucieło dwa silniki ale jak by nawet to na trzecim wylądował na luzie a Caracal musiał by na autorotacji.AW-101 jest produktem czysto Angielskim a zarządzany przez firmę Włoską Leonardo.Gość pomylił problem Szwecji i Niemiec z NH90,wszyscy użytkownicy tych śmigłowców mają problemy z częściami.AW-101 lotnictwa Danii mają ponad 12 lat i nie wiem jak są serwisowane ale to w tym wieku norma(uzależnione od eksploatacji)AW-101- będzie bardzo dobrym wyborem dla SAR i ZOP.Przewidywana wielkość zakupu od 6 do 14 sztuk.Coś mi tu śmierdzi z tym rzekomym awaryjnym lądowaniem,info podał jakiś forumowicz nikt więcej a co śmieszne dziś rano już go nie było!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobrze że nie wzięli tych karakanów francuskich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...