Tanie mięso psy jedzą , nie ubliżając psom
|
|
Makaroniarze chcą wcisnąć tandetę Macierewiczowi. Włoski koncern Leonardo d. Agusta ciągle ma jakieś kompromitacje na koncie jeśli chodzi o Polskę: a to remont polskich śmigłowców morskich trwający DWA LATA. A to niedawno przyleciały wybrakowane myśliwce Master, a to właśnie ta awaria AW101. Duńczycy się przekonali jaka to tandeta. Koszty użytkowania p[ięćiokrotnie przekroczyły to co deklarował włoski producent i w dodatku były problemy z czesciami zamiennymi. Prezes Krystek samozadowolony bryluje na Twitterze. Czyżby SOBOŃ załatwił mu misjce na listach wyborczych PIS do parlamentu w wyborach za 3 lata?
|
|
Skończyli produkcje Sokoła " Skończyły się polskie śmigłowce " to chyba koniec zakładu w Świdniku.
|
|
Gościu nie kłam,Duńczycy nie mają AW-101 tylko NH-90 a ten jest produkowany przez Airbus i Leonardo.Z tym lądowaniem nie ma żadnych oficjalnych danych,jest tylko wzmianka że lądował.
|
|
sam kŁamiesz!! siły powietrzne królestwa danii posiadają aw101! oto link udowadniający: ***s://en.wikipedia.org/wiki/royal_danish_air_force uwaga! mamy zakłamanych oszustów lobbujących za pzl Świdnik na forum! |
|
"komunikat check engine " - nie ma takiego komunikatu w tym śmigłowcu. Kłamiecie jak nic.
|
|
No bo caracale to sie nigdy nie psujo, latajo i latajo.
|
|
Bu ha ha alez zlom! I z czym do ludzi? ja sie pytam.
|
|
Teraz Polaczki a własciwie "polaczki" będą pisać że to złom że oby tylko go nie wybrali a jeśli PZL Świdnik by wygrał to już będzie awantura że ja sie nie zgadzam płacic na taki złom że co oni wybrali itp,a może to konkurencja dodała cos do paliwa żeby wyeliminować przeciwnika ?? Wcale bym sie nie zdziwił w tym kraju przecież wszystko zalezy od tego kto lepiej wykombinuje.
|
|
3 silniki w takim śmigłowcu to nieporozumienie
|
|
Nieporozumienie to jest Twoj komentarz - wybitnego fachowca.. Zerknij na dane techniczne tego śmigłowca to się przekonasz po co są 3 silniki
|
|
To skąd masz takie info że Duńczykom się tak psują AW-101?
|
|
Zamożny i nowoczesny SINGAPUR kupił właśnie Caracale. Jednym z powodów było to, że te maszyny mogą lądowac na ich okrętach. Podobnie jest z polskimi okrętami. Niestety AW 101 jest za ciężki. Komu będzie to łśużyć?
|
|
buaahahahahahaa
|
|
kupcie ten złom za głosy i będzie stał w hangarze
|
|
Panie redaktor czytaj Pan ze zrozumieniem inne portale. Nie ze Świdnika tylko wracał do Włoch z prezentacji z Warszawy jełopie !. A Krystowski pali głupa czy tam kretyna. Pal go licho to jedno i to samo. Wiarygodne źródła informują że stoją na trawiastym lotnisku na Słowacji i czekają na serwis techniczny. Panie jełopie Krystowski !? Czy było to zaplanowane lądowanie ?!
|
|
Tam 2 z trzech silników padły dodam jeszcze
|
|
Jak ktoś napisał że mogą lądować na okrętach ale są za ciężkie , to według mnie ich dyskwalifikuje ponieważ zatopiły by naszą flotę.
|
|
Jakie głupoty tu można poczytać.A po co nam Caracale do lądowania na okrętach?AW-101 zakupiły takie zamożne kraje jak Norwegia czy Japonia.Mało prawdopodobne żeby ucieło dwa silniki ale jak by nawet to na trzecim wylądował na luzie a Caracal musiał by na autorotacji.AW-101 jest produktem czysto Angielskim a zarządzany przez firmę Włoską Leonardo.Gość pomylił problem Szwecji i Niemiec z NH90,wszyscy użytkownicy tych śmigłowców mają problemy z częściami.AW-101 lotnictwa Danii mają ponad 12 lat i nie wiem jak są serwisowane ale to w tym wieku norma(uzależnione od eksploatacji)AW-101- będzie bardzo dobrym wyborem dla SAR i ZOP.Przewidywana wielkość zakupu od 6 do 14 sztuk.Coś mi tu śmierdzi z tym rzekomym awaryjnym lądowaniem,info podał jakiś forumowicz nikt więcej a co śmieszne dziś rano już go nie było!
|
|
dobrze że nie wzięli tych karakanów francuskich
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|