Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Czy stać nas na takie lotnisko

Utworzony przez OnLbn, 6 grudnia 2008 r. o 03:50 Powrót do artykułu
Lublin! do przodu! Pewnie że nas stać!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nieudaczne władze nie wybudują lotniska,Remont pomnika,budowa muszli,budowy Mosiru wskazują poziom nadzoru władz Lublina.O czym mowa?A kasa jak zwykle wirtualna-jak przez 30 lat,wszystkie władze nie potrafiły dokończyć teatru,to teraz zbudują lotnisko europejskie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zabierze się Powiatom kasę i damy radę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
am kasa na tory dla szynobusu,a kasa dla ludzi na płace przecież muszą płacić bo wystartować z portem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile by kosztowała modernizacja linii kolejowej do Warszawy. Jaka jest cena jaką trzeba dać za lepszą drogę np ekspresową łączącą te dwa miasta. Te inwestycje wcześniej czy później będą musiały byc przeprowadzone. Ale pewnie później. Bo Lublin musi mieć lotnisko, żeby samoloty awaryjnie miały gdzie lądować: rządowe czy jakieś (kto jest chętny?). Jak rozumiem lotnisko jest po to żeby inwestorzy jak na Madagaskar (chociaż może lepszym porównaniem będzie Berlin Zachodni) - przywozili tutaj swoje zakłady, czy dla wycieczek szkolnych: zwiedzaj Lublin z lotu ptaka, w weekend! Zaraz po lotnisku proponuję postawić mur na wszystkich dolotówkach w województwie i będzie jak w filmie - lubelszczyzna dla nas prawdziwych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe na jakiej kwocie tak naprawdę się skończy. Widać że zarząd Portu wydaje szybko to co ma i nie oszczędza przykład wykup terenów na których żyje suseł, i co z tą kasą. Co z ziemią pod lotnisko, jak uda im się ją wykupić ile razy przekroczy koszt od założonego? A co z wykupionymi terenami pod lotnisko w Niedźwiadzie? Czy ktoś pamięta jakie tam miały być koszty wybudowania lotniska i nie pytam o moralne bo jak mi się wydaje nie trzeba było by nikogo straszyć wysiedleniem albo go " wysiedlić ". Ile jeszcze niespodzianek kryje w sobie budowa lotniska w Świdniku, to jest chyba dobry temat na artykuły!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na szczęście to nie władze Lublina budują to lotnisko, tak więc jest szansa na jego realizację. Oby tylko nie przeszkadzały. Lepiej niech już dziś planują dobry dojazd do niego to będzie to z pożytkiem również dla mieszkańców Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej to tobie do Poniatowej metro zbudować i nowy przystanek PKS. Z takimi wizjami siedź lepiej na swoim zadupiu i nie myśl nawet o pociągu do W-wy.
charkie napisał:
Ile by kosztowała modernizacja linii kolejowej do Warszawy. Jaka jest cena jaką trzeba dać za lepszą drogę np ekspresową łączącą te dwa miasta. Te inwestycje wcześniej czy później będą musiały byc przeprowadzone. Ale pewnie później. Bo Lublin musi mieć lotnisko, żeby samoloty awaryjnie miały gdzie lądować: rządowe czy jakieś (kto jest chętny?). Jak rozumiem lotnisko jest po to żeby inwestorzy jak na Madagaskar (chociaż może lepszym porównaniem będzie Berlin Zachodni) - przywozili tutaj swoje zakłady, czy dla wycieczek szkolnych: zwiedzaj Lublin z lotu ptaka, w weekend! Zaraz po lotnisku proponuję postawić mur na wszystkich dolotówkach w województwie i będzie jak w filmie - lubelszczyzna dla nas prawdziwych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
350 MLN ZL TO I TAK 1/4 KOSZTOW PLANOWANEGO ONGIŚ LOTNISKA W NIEDŹ-WIADZIE.CZY WIECIE ŻE NA WSCHÓD OD WISŁY W POLSCE ŚRODKOWO WSCHODNIEJ JEST TYLKO 1 DROGA KRAJOWA 1 JEZDNIOWA O 2 PASACH RUCHU, CZĘSTO BEZ POBOCZY GDZIE 1 CIĄGNIK PORTAFI SKUTECZNIE ZABLOKOWAĆ PRZEJAZD NA ODC. 10 KM DO PRĘDKOŚCI 20 KM/H.PRZECIEŻ DECYDENCI JAK SPOJRZĄ NA MAPĘ SIECI DROGOWEJ TO SZYBKO ZAKRYWAJĄ JĄ ŻEBY NIE WIDZIEC POTRZEB TEGO REGIONU.PRZEZ 60 LAT PŁACILIŚMY JAKO REGION NA ODBUDOWĘ CAŁEGO KRAJU, PRZEMYSŁU STOLICY I W EFEKCIE ZOSTALIŚMY Z JEDNĄ DROGĄ KRAJOWĄ .ISTNIE POLSKA C LUB D .BUDUJCIE TO LOTNISKO BO ZACZNIECIE GDYBAC TO DECYDENCI ZACZNĄ LICZYĆ ŻE ZA DROGO I BYDOWA SPADNIE Z PLANU TAK JAK DROGA EXPRESOWKA PO 2013 MOŻE BĘDZIE BUDOWANA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pewnie że nas stać, przecież mamy rozwój gospodarczy. Kto twierdzi że nie ten "puszcza bąka" (cyt. z L.W.)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i zeszliśmy na ziemię! Rozpoczęła sie dyskusja o sprawie najważniejszej. O forsie. Okazuje się, że nie wystarcza już picowanie i kolorowe obrazki. Czyżby laureaci konkursów i projektanci dopominali się o honoraria? A w kasie niezbyt wiele. Oby początek dyskusji w tym temacie nie był złą wróżbą dla przdsięwzięcia, którego jestem wielkim sympatykiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co pan Jankowski wylicza to wystarczy im chyba na przysłowiowe waciki a nie na lotnisko. Jeżeli w ciągu 2 lat wirtualny koszt lotniska wzrósł o ponad 150mln zł, to zanim zaczną budowę wzrośnie o kolejne 150 mln zł. A niestety wszyscy wiemy że co innego są koszty planowane na inwestycję, a co innego rzeczywiste koszty które klarują się podczas budowy inwestycji. Ale o tym wiedzą tylko ludzie z doświadczeniem a nie urzędnicy tworzący wirtualne wizje rodem z filmów science-fiction. Jeżeli budowa samego lotniska z terminalem zmieści się w kwocie 500mln zł, to będziemy mogli być zadowoleni. Sprawa dróg to już inna sprawa, która z pewnością zostanie zepchnięta na urzędy miast Świdnika i Lublina. No ale co innego pan Jankowski może powiedzieć...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję jednak przyjrzeć się źródłom finansowania o których nie chcą mówić. Jestm przeciw temu lotnisku, i każdy myślący samodzielnie będzie przeciw. Za są Ci którzy pojęcia nie mają z czym się to wiąże. Czym Wy się podniecacie? Lotniska w Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku ciągle sa dofinansowywane. NIe generują żadnych zysków. Nam potrzeba dróg i szybkiej kolei a nie kretyńskiego lotniska. Żeby to lotnisko mogło wogóle funkcjonować to do Lwowa z Warszawy będą musieli latać z przesiadką w Świdniku. Jak można dac się tak ogłupić pseudo samorządowcom. Robią to wszystko po to żeby lepiej było państwu, np " państwu Sobczakom" a gawiedź zapatrzona i zauroczona słucha nawiedzonych. Nie dziwie sie juz, ze w tym kraju jest zle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PO owocach ich poznacie - np. efektach 40 lat budowy "teatru w budowie"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli chodzi o te inne źródła finansowania to nie na darmo w skład Spółki Port Lotniczy Lublin SA wchodzi 9 akcjonariuszy, a między innymi prywatne firmy takie jak Exin czy E&K. Innymi słowy prywaciarze budują sobie firmę na koszt państwa pod szyldem pana Sobczaka "inwestycja użytku publicznego". Pozostaje tylko pogratulować pomysłu przestępcom, i z ubolewaniem popatrzeć na przekupne lubelskie władze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ooo! Widzę, że propaganda i kłamstwa zaczynają kosztować!!! Tyle się nasłuchałem tych kłamśtw o 200mln - na wszystkich spotkaniach i w prasie. Niedzwiada miała kosztować 500mln a Świdnik 200mln. Dla osób myślących, jasne było od początku, że to perfidne kłamstwo. Gdyby nie Sobczak, to pewnie już w następnym roku 2009 moglibyśmy latać z prawdziwego lotniska w Niedzwiadzie. A tak - to w następnym roku wzrośnie koszt budowy o kolejne 100mln.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ooo,widać wielką wiedzę po "krrr..?".Zapomniał dodać ,że akcje tych firm prywatnych to teraz mniej niż pół procenta kapitału spółki i zostają właśnie przymusowo wykupowane po nominale.Wiedza jest dla chcących wiedzieć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli budowa lotniska wywołuje aż takie emocje to na pewno coś śmierdzi. Niech lepiej zajmą się obwodnicą Lublina i ekspresówką do Warszawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie "czy stać nas na takie lotnisko" jest dziś nie na miejscu.Zaczęło się to trzeba szybko skończyć żeby nie podzieliło losu "teatru od 34 lat w budowie",krytych pływalni jak przy liceum Staszica i innych.Jak są środki na stacje kolejowe jak np.im.Edgara we Włoszczowej i dopłaty do wożonego przez kolej regionalną powietrza to i tutaj powinny się znaleźć.Nie byłem fanem aby to lotnisko było w Swidniku ale jak już podjęto takie decyzje to trzeba się tego trzymać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
know napisał:
Ooo,widać wielką wiedzę po "krrr..?".Zapomniał dodać ,że akcje tych firm prywatnych to teraz mniej niż pół procenta kapitału spółki i zostają właśnie przymusowo wykupowane po nominale.Wiedza jest dla chcących wiedzieć.
to sie jeszcze okaże !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...