a jednak coś źle usłyszałem. zwracam honor
|
|
kolejny lot ,tym razem z Dublina wlasnie zostal przekierowany,
|
|
no i dublin też odleciał
|
|
Widocznie piloci wizza jak i ryana nie sa na tyle glupi jak ci w Smolensku i wola nie ryzykowac !
Zamiast plakac to polecam poczytac o ILS i jego kategoriach i pozniej glupie pytania zadawac po co ten ILS.
|
|
Do Rzeszowa a nie do Warszawy
|
|
Polecam http://www.ermail.pl/klik/UHdUZmUG
|
|
Przecież w Rzeszowie jest jeszcze gorsza pogoda!!!
|
|
jak zwykle kiepska organizacja na lotnisku- brak jakiejkolwiek informacji.....a w dodatku autokar do Rzeszowa jeszcze nie jest podstawiony......
|
|
Jak nie wiatr w oczy to mgła w twarz
|
|
A bezradny radny Siczek papierki sobie zawija za naszą "kaskę"
Wot i być radnym w koziołkowym mieście jak się nie ma wykształcenia
|
|
Czy system ILS w Rzeszowie jest lepszy czy to może pogoda a może konkurencja nie pozwala się rozwijać lubelszczyżnie panowie włodarze Lublina .A może dyrekcja lotniska jest za mało operatywna mało przebojowa i ma za wąskie plecy.
|
|
Poczytajcie najpierw o kategoriach systemu ILS, później dopiero najeżdżać na pilotów !!! przy kat "I" nikt normalny nie wyląduje.
ILS występuje w trzech klasach, które m.in. wpływają na kategorię lotniska: 1. kategoria I - urządzenie prowadzące od granicy zasięgu do wysokości 60 m (200 stóp) nad płaszczyzną drogi startowej przy widzialności (RVR - runway visual range) 800 m (2400 stóp). Jeżeli pas jest wyposażony w światła linii centralnej i krawędziowe, to konieczny RVR może być obniżony do 600 m (1800 stóp).2. kategoria II - urządzenie prowadzące od granicy zasięgu do wysokości 30 m nad płaszczyzną drogi startowej przy RVR 400 m (1200 stóp), 3. kategoria III - urządzenie prowadzące od granicy zasięgu do punktu przyziemienia i dalej wzdłuż drogi startowej, ma trzy podkategorie:a) IIIa - przy RVR 200 m (700 stóp), B) IIIb - przy RVR 50 m (150 stóp),c) IIIc - przy RVR równym zero.Zasięg (pokrycie) ILS dla odbioru kierunku lądowania wynosi 30 NM (mil morskich)
|
|
no akurat pogoda dzisiaj tam była lepsza (NIE BYŁO BARDZO GĘSTEJ MGŁY) i dlatego poleciały do mojrzeszowa lepiej niż do Modlina bo tam dalej i trzeba się przebijać przez Warszawę
|
|
niby lubelski ILS jest gotowy do kategorii II i mógłby działać (w tym oświetlenie lotniska również), ale niestety na razie będzie działał w kat I (a pyzatym pilot też musiałby mieć certyfikat do kat II)
|
|
normalna pogoda jaka mgła fajansiarze z Wizzair piloci o doupę potłuc.Norwegian nie ma takich problemów.A Rzeszów to wiocha.BÓJCIE SIĘ CHAAMY LUBLIN NIEPOKONANY
|
|
Znowu Russcy rozpylili mgłę.
|
|
Ale jaja jak berety... Lekka mgielka i juz nici z ladowania... Po co komu takie badzewiaste lotnisko? Ktos powinien za ten caly cyrk beknac finansowo ... Moze wladze Swidnika i Lublina z wlasnych kieszonek pokryja straty wynikajace z ich kompletnego nieudacznictwa??/
|
|
http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/lotnisko/informacje-ogolne/pressroom/aktualnosci/2012/12/ils-kat.-ii-na-obydwu-drogach-startowych-lotniska-chopina
" Warszawski port – jako jedyny w Polsce – wyposażony jest systemy wspomagania lądowania przy ograniczonej widzialności ILS kategorii II "
... więc pozostałych 12 lotnisk w Polsce (w tym Lublin Airport) nie posiada systemu ILS kategorii II.
|
|
ciekawe kiedy będzie pierwsze przekierowanie do lublina? i rzeczywiście ryaner od października ma tylko 1 lot do dublina, czuję że w zimnie 2014-2015 nie będzie dublina anie liverpoolu
|
|
Żenada ! czepiacie się nie wiadomo kogo i czego ! skoro nie może wylądować to nie może !, czy myślicie, że robią to specjalnie ??? dawno nie mieliście żałoby państwowej ? a lotnisko jest ok ! Pozdrawiam, udanego Sylwestra !
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|