Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kultowe wueski w muzeum motocykli (wideo)

Utworzony przez Motorfan, 11 marca 2010 r. o 13:46 Powrót do artykułu
Brawa za pomysł i realizację. I właśnie dzięki takim pozytywnie zakręconym zapaleńcom piękniejszy jest świat a historia nie ulega zapomnieniu. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WIEJSKI SPRZĘT KASKADERSKI
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co za nieuk napisał takie słowo jak wueski mam wrażenie ze te artykuły piszą dzieci z gimnazjum bo posługujecie sie takim słownictwem, szkoda że w artykułach nie ma napisane thx spx itp używajmy nazwy WSK-a każdy zainteresowany będzie wiedział o co chodzi i nie będzie to kuło w oko i historie tej marki a nie wueski bulwersujące dla mnie jako miłośnika Polskeigo motocyklizmu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wiejski sprzęt komunikacyjny najlepsze maszyny i porostu niema lepszych szkoda że nie produkujom dalej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W czasach gdy je produkowano budziły zazdrość w nie jednym oku. Nie prowadzano wówczas na masową skalę złomu z zachodu a importowane z KDL wcale nie były lepsze. Konstrukcyjnie dość proste w razie potrzeby średnio zaawansowany mógł je naprawić a przy zachowaniu podstawowych zasad eksploatacji nie do zdarcia. Modele które nie weszły do produkcji czy zerwanie w ostatniej chwili umowy z Japończykami a nawet przerwanie produkcji to do dziś nie wpełni wyjaśnione tajemnice. Dobrze że znalazł sie ktoś kto podjął śmiałą próbę zachowanie tego w pamięci bo polskie motocykle to nie tylko legendarny Sokół ale i WSK. To ostatnie chwila gdy można sie jeszcze wiele dowiedzieć od jeszcze żyjących konstruktorów i twórców tych pojazdów i ten element też warto udokumentować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do użytkownika ~wsk: taki z ciebie miłośnik polskiego motocyklizmu, jak z koziej dupy trąba. Obejrzyj sobie film to zobaczysz co jest napisane na baku jednego z motocykli. I nie wrzeszcz na forum buraku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wspaniały motocykl,po takiej drodze nie pojechała ani czeska Jawa ani niemiecka MZ. Ale w Polsce nic się nie opłaca i wszystko się likwiduje,sprzedaje,puszcza w ruinę.Niedługo papier do d... będziemy sprowadzać bo sami nie potrafimy wyprodukować. Najbardziej co boli to to,że zniszczono potęcjał ludzki,polską myśl techniczną, doświadczenie konstruktorów i wykonawców.Powałęsowska demokracja,tylko czkawka po niej została i zgliszcza-serce się kraje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wielkie brawa dla p. Doroby. Świetny pomysł !! Trzymam kciuki za powodzenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rodak napisał:
Wspaniały motocykl,po takiej drodze nie pojechała ani czeska Jawa ani niemiecka MZ. Ale w Polsce nic się nie opłaca i wszystko się likwiduje,sprzedaje,puszcza w ruinę.Niedługo papier do d... będziemy sprowadzać bo sami nie potrafimy wyprodukować. Najbardziej co boli to to,że zniszczono potęcjał ludzki,polską myśl techniczną, doświadczenie konstruktorów i wykonawców.Powałęsowska demokracja,tylko czkawka po niej została i zgliszcza-serce się kraje.
Najlepszy i najbardziej sensowny komentarz więc pod tymi Słowami i ja skromnie się podpisuję .Innym tylko napiszę że niewielką mają wiedzę na tematy motoryzacyjno -techniczne więc na ich głupowate komentarze szkoda klawiatury-Pozdrawiam .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pamietam na początku lat dziewięćdziesiątych izba pamięci mieściła się po lewej stronie od głównej bramy wjazdowej do WSK PZL Świdnik. W tym samym parterowym blaszaku gdzie było biuro wydawania przepustek. Przez szyby można było napawać się widokiem świdnickich motocykli które niestety nie weszły do produkcji. Dzisiaj patrzymy na tą ekspozycję z żalem i łezką w oku, wiemy bowiem, że zostało chyba już niestety bezpowrotnie zaprzepaszczone dziedzictwo naszej myśli technicznej i pracy rąk świdniczan i nie tylko. Pozdrowienia dla mieszkańców Świdnika i okolic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam. Może trochę nie na temat - ale poszukuję kogoś kto szybko i dobrze potrafi piaskować części od motocykli i starych samochodów. Będę wdzięczny za jakieś namiary. Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WSK napisał:
Witam. Może trochę nie na temat - ale poszukuję kogoś kto szybko i dobrze potrafi piaskować części od motocykli i starych samochodów. Będę wdzięczny za jakieś namiary. Pozdrawiam
Ja kiedyś(ze 3 lata temu) swoją jawę piaskowałem na ul. sierpińskiego zaraz za bazą poczty polskiej zakład był, może jeszcze tam robią
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piękna inicjatywa i godna poparcia.Sam kolekcjonuję tylko polskie motocykle ponieważ uważam,że dorobek pokoleń należy zachować,szczególnie teraz kiedy w naszym kraju nie produkuje się żadnego pojazdu rodzimej myśli konstrukcyjnej.Niech Ci którzy przyjdą po nas,wiedzą,że niegdyś mieliśmy kilka marek motocykli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze znajdzie się jakiś cymbał, który musi palnąć co na temat "ruskich". Co ten facio może wiedzieć? W latach 70. nosił pieluchy. Zresztą delegacje z b. ZSRR przyjeżdżały w sprawach śmigłowców a motocykle mieli w .............
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MAM ŁADNEGO BĄKA www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/84146
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...